کد خبر 318896
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از حادثه دیدن 46 مسافر در پی برخورد اتوبوس با تریلر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در تشریح جزئیات برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر گفت: در ساعت 30 دقیقه بامداد امروز (سه شنبه) وقوع تصادف مرگبار فیمابین یک دستگاه اتوبوس و تریلر از طریق اورژانس به مرکز فوریت‌های امدادی 112 اعلام شد.

وی با بیان اینکه امدادگران بلافاصله با توجه به نوع گزارش دریافتی به محل حادثه واقع در کیلومتر 30 تربیت حیدریه به مشهد در استان خراسان رضوی اعزام شدند، گفت: با حضور امدادگران در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تریلر برخورد کرده است که در این تصادف 46 نفر دچار حادثه شدند.

وی با بیان اینکه هشت نفر از مسافران این اتوبوس مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند گفت: متاسفانه این حادثه یک کشته بر جای گذاشت و مابقی مسافران مصدوم نیز به صورت سرپایی و در محل درمان شدند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس