کد خبر 318845
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱

۳ جوان که متهم هستند دختر مسافري را با يک دستگاه خودروي پيکان ربوده اند باتلاش ماموران انتظامي دستگير شدند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، جانشين فرمانده انتظامي خراسان رضوي درباره اين ماجرا گفت: ظهر شنبه گذشته سرنشينان يک دستگاه پيکان،دختر ۱۶ساله اي را که به عنوان مسافر در بولوار طبرسي مشهد سوار خودروي آنان شده بود، ربودند و به مدت ۲۴ساعت در روستاي گوجگي زنداني کردند.

سرتيپ دوم ابوالقاسم اسفندياري افزود: روز بعد از اين ماجرا هنگامي که متهمان قصد انتقال دختر به مکان ديگري را داشتند در محاصره پليس قرار گرفتند و دستگير شدند.

اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: با نجات دختر نوجوان از چنگ متهمان به آدم ربايي، تحقيقات در اين رابطه آغاز شده است.

وي از شهروندان خواست براي مسافرت هاي درون شهري از خودروهاي شناخته شده و معتبر مانند تاکسي و يا وسايل نقليه عمومي استفاده کنند.

سرتيپ دوم اسفندياري همچنين از دستگيري ۲تن از عاملان اصلي شرارت و ناامني در مشهد خبر داد و گفت: متهمان با شليک گلوله و عربده کشي در منطقه بولوار شهيد رستمي اقدام به تخريب شيشه هاي چند مغازه و خودرو کرده بودند که با تلاش ماموران پليس اطلاعات و امنيت خراسان رضوي دستگير شدند.

وي اضافه کرد: در بازرسي از مخفيگاه متهمان، ۲ قبضه سلاح بادي نيز کشف شد.

وي گفت: متهمان که اقدامات مجرمانه ديگري نيز در کارنامه سياه خود دارند پس از اسباب کشي زن ۲۱ساله اي که منزل وي به پاتوق اوباش و خلافکاران تبديل شده بود اقدام به انتقام گيري از همسايگان و ايجاد رعب و وحشت کردند که بازجويي از آنان با دستور قضايي ادامه دارد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس