پرونده‌ باز مخوف‌ترین قاتلان سریالی جهان، سرقت رانندگان آژانس از زن خیر، یک قطعه زمین جایزه کلاهبرداری از مردم و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

  به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



اعدام یک فرد مرتبط با گروهک منافقین

حوادثسحرگاه روز یکشنبه(93/3/11) یکی از افراد مرتبط با گروهک تروریستی منافقین اعدام شد.

بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران، محکوم علیه غلامرضا خسروی سوادجانی فرزند قلی نام دارد که پیشتر به اتهام محاربه از طریق تلاش موثر برای پیشبرد اهداف گروهک منافقین فعالیت کرده بود.

محکوم علیه یاد شده از سال 1360 تا 1365 سابقه دستگیری و محکومیت قضایی در هواداری از جریان نفاق را داشت. وی در بهمن ماه سال 1386 بار دیگر به دلیل ارتباط با این گروهک تحت تعقیب قضایی قرار گرفته بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سرقت رانندگان آژانس از زن خیر

حوادثرئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری رانندگان آژانسی خبر داد که با تشکیل باند، از حساب بانکی یک پیرزن سرقت کرده و دلار می‌خریدند.

محمدمهدی کاکوان رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات پلیس پایتخت، در تشریح این خبر گفت: چندی پیش با مراجعه زنی 55 ساله به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت پرونده‌ای تحت عنوان برداشت غیرمجاز از حساب بانکی به میزان 55 میلیون تومان پیش روی کارآگاهان گشوده شد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از بررسی لازم و مهندسی معکوس توانستند رد 55 میلیون پول مسروقه این زن را در یکی از صرافی‌ها بیابند؛ گفت: بررسی ماموران نشان داد که سارق یا سارقان احتمالی با پولهای مسروقه این پیرزن اقدام به خرید دلار، آن هم به صورت اینترنتی کرده بودند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


صلحی که یک اعدامی را نجات داد

حوادثرییس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: صلح دو طایفه در زاهدان با تلاش اعضا شورای حل اختلاف و بزرگان و ریش سفیدان طوایف یک نفر محکوم به قصاص نفس را از چوبه دار نجات داد.

محمد رضا طاهری افزود: حدود 10 سال پیش فردی به نام ˈن.سˈ یک نفر به نام احمد گرگیچ را با ضربه چاقو به قتل رساند که پرونده این حادثه در دادگاه کیفری استان سیستان و بلوچستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: قاتل به موجب حکم مرجع قضایی به قصاص نفس توسط اولیای دم مقتول محکوم و دادنامه صادره توسط دیوان عالی کشور تایید شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پرونده‌ باز مخوف‌ترین قاتلان سریالی جهان

حوادثقاتلان سریالی به طور اتفاقی قربانیانشان را انتخاب می‌کنند و آنان را بدون به جا گذاشتن سرنخی از خود برای کارآگاهان و افسران پلیس به قتل می‌رسانند.

در سراسر جهان برخی از این قاتلان سریالی این جنایات را به قدری دقیق و حساب‌شده انجام دادند که هرگز به دام پلیس نیفتادند.

سایت نیوز در گزارش جدید خود اسامی و عناوین برخی از این قاتلان سریالی خطرناک و مخوف را معرفی کرده که هرگز به مجازات جنایات خود نرسیدند و در هیچ دادگاهی نیز محاکمه نشدند:

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


یک قطعه زمین جایزه کلاهبرداری از مردم

حوادثرییس پلیس فتا نیروی انتظامی ایلام از دستگیری فردی خبر داد که با تبلیغ در فضای مجازی به بهانه برنده شدن جایزه از مردم کلاهبرداری می کرد.

سرگرد ˈعلی کسانیˈ در تشریح این خبر گفت: به دنبال شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری پنج میلیون ریالی از وی، موضوع به صورت ویژه در دستور پیگیری کارگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: مالباخته که در فضای مجازی فریب تبلیغ دروغین را خورده بود این مبلغ را با وعده قرعه کشی و برنده شدن یک قطعه زمین به حساب کلاهبردار واریز کرده بود.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان ایلام ادامه داد: به دنبال این موضوع متهم کلاهبرداری در بررسی ها و تحقیقات فنی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس