درگیری مسلحانه مرزداران با قاچاقچیان، انتقام از عمه با واتس آپ، آتش‌سوزی پالایشگاه آبادان مهار شد، تصادف زنجیره‌ای 7 خودرو در اتوبان قم، مصدومیت 15 تهرانی در طوفان دیروز و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

  به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



دعوای 50 نفر بر سر زباله

حوادثسرگرد محمدحسین هاشمی گفت: ساعت یک بامداد، هشتم خردادماه امسال، طی خبر واصله از مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر درگیری دسته جمعی واحد گشت کلانتری 171مصطفی خمینی به آدرس مرتضی گرد اعزام شد.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص می شود که 50 نفر در محل با همدیگر درگیر شده اند که به تذکرات و هشدارهای پلیس توجه نمی کنند که با عنایت به حساسیت موضوع و با توجه به شلوغی محل و شدت درگیری، هفت نفر از نزاع کنندگان که از ناحیه سر و دست و صورت دچار ضرب و جرح شده بودند با هماهنگی مرکز پیام دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تکذیب شکار دختران توسط وهابی‌ها

حوادثسرهنگ حسین حسین‌زاده درباره شایعات مبنی بر حضور گروه‌های وهابی در شهر اصفهان و به قتل رسیدن تعدادی دختر در منطقه سپاهان‌شهر اصفهان توسط گروه‌های وهابی اظهار کرد: این شایعه‌ 20 روز است که در نرم‌افزارهای ارتباطی و اجتماعی در تلفن‌های همراه منتشر شده و صحت ندارد.

وی با بیان این‌که حتی دختر خود من هم که در شهرستان دانشجو است از من پرسیده که آیا این خبر صحت دارد یا خیر، گفت: این خبر به طور کامل شایعه بوده و در حال حاضر هیچ‌گونه قتل سریالی در اصفهان رخ نداده و اوضاع به طور کامل تحت کنترل نیروهای انتظامی و امنیتی است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مصدومیت 15 تهرانی در طوفان دیروز

حوادثرییس مرکز اورژانس تهران آخرین تعداد مصدومان توفان عصر جمعه پایتخت را 15 نفر اعلام کرد و گفت: شش نفر ازاین مصدومان به صورت سرپایی مداوا و بقیه در بیمارستانهای شهر بستری هستند.

رضا دهقان پور اظهار کرد: مصدومان در بیمارستان های لقمان، فیروزگر، امام حسین(ع)، حضرت رسول(ص)، سینا، شریعتی و شهید فیاض بخش تهران بستری شده اند.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای امدادی از لحظه شروع توفان برای ارایه خدمات درمانی مناسب به حادثه دیدگان، تصریح کرد: سقوط اجسام، ریزش مصالح از ساختمان های در حال ساخت، سقوط درختان و اصابت اجسام سخت از مهمترین دلایل مصدومیت این افراد است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تصادف زنجیره‌ای 7 خودرو در اتوبان قم

حوادثحسین درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس از وقوع دو حادثه رانندگی در بامداد امروز خبر داد که در این حوادث 36 نفر دچار حادثه شدند.

وی با اشاره به برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با بونکر پارک شده در حاشیه جاده فیروزکوه گفت: در این حادثه که ساعت 2:10 بامداد امروز رخ داد 16 مسافر مینی‌بوس دچار حادثه شدند.

به گفته درخشان در این حادثه تمام 16 مسافر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زلزله 4.2 ریشتری بوشهر را لرزاند

حوادثشبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت 7:13:29 ثانیه صبح امروز وقوع این زلزله را ثبت کردند.

مختصات این زمین‌لرزه که در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داده، 28.90 درجه عرض شمالی و 51.30 درجه طول شرقی ثبت شده است.

این زمین لرزه در 3 کیلومتری اهرم، 17 کیلومتری کلامه و 27 کیلومتری دلوار از استان بوشهر رخ داده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پرتاب راننده خاور به داخل پراید

حوادثدر ساعت 8:17 صبح امروز برخورد دو دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان نرسیده به جاده مخصوص کرج به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و 3 ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

یک دستگاه خودرو خاور به علت نقص فنی در حاشیه بزرگراه توقف کرده بود که به علت نامشخصی یک دستگاه پراید به شدت با انتهای خاور که راننده آن در حال تعمیر بود برخورد و راننده خاور با شکستن شیشه جلوی پراید وارد خودرو می‌شود. آتش‌نشانان بلافاصله مشغول عملیات می‌شوند ولی متأسفانه راننده خودرو پراید محل حادثه را ترک کرده بود. آتش‌نشانان با برش قطعات پراید راننده خاور را خارج و تحویل عوامل اورژانس می‌دهند که متأسفانه فوت کرده بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سرقتِ مردگان برای تحقیقات پزشکی

حوادثدادستانی برزیل در حال تحقیق در مورد احتمال استفاده از اعضای بدن افرادی است که در فقر درگذشته‌اند و کسی جنازه آنها را شناسایی نکرده است.

هم‌اکنون مقامات برزیلی ادعای به سرقت رفتن اعضای بدن افراد فوت شده و فروش آنها برای انجام تحقیقات پزشکی را بررسی می‌کنند. بنابر اعلام مقامات محلی شهر «سائوپائولو»، احتمالا اعضای بدن این اجساد از پزشکی قانونی به سرقت می‌رود و به فروش می‌رسد. این گزارش حاکیست اعضای بدن این مرده‌ها به منظور انجام تحقیقات پزشکی به فروش رسیده و سپس این اجساد دفن شده‌اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آتش‌سوزی پالایشگاه آبادان مهار شد

حوادثساعت چهار صبح امروز یک آتش سوزی در واحد گسپلنت CR1  پالایشگاه آبادان رخ داد که با حضور به موقع نیروهای واحد آتش نشانی پالایشگاه آتش سریعا مهار شد.
 
واحدهای آتش نشانی با حضور به موقع در محل و استفاده از لوازم ایمن و خطوط آب آتش نشانی توانستند در واکنشی سریع آتش را مهار کنند.
 
در جریان این آتش سوزی چهار نفر دچار گاز گرفتگی خفیف شدند که سریعا به بیمارستان امام خمینی (ره) اعزام و درمان سرپایی شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جعل کارت وزارت‌اطلاعات با غلط املایی

حوادثساعت01:50 چند روز گذشته عوامل گشت یگان امداد پلیس پایتخت به کلانتری 171 مراجعه و طی گزارشی اظهار داشتند در حین گشت زنی در اتوبان تهران-قم به یک دستگاه خودرو پراید سفید با یک نفر سرنشین به هویت "غفار" مظنون شده و خودرو را متوقف کردند.
 
ماموران یگان امداد پایتخت ادامه دادند: ضمن بازرسی بعمل آمده از داخل خودرو زیر صندلی شاگرد سمت راست موفق شدند، یک قبضه سلاح کمری قلابی، گاز اشک آور، یکدستگاه بی سیم دستی، یک رشته فانسقه به همراه جلد سلاح و گاز اشک آور، یک عدد کارت شناسایی جعلی با عنوان وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران که به طرز ناشیانه ای به اشتباه غلط عنوان وزارت اتلاعات مرکزی جمهوری اسلامی چاپ شده بود،  کشف کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


انتقام از عمه با واتس آپ

حوادثسرهنگ سید عبدالمطلب مرتضویان رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، با اعلام این خبر گفت: شاکی پرونده که خانمی جوان است با حضور در این پلیس مدعی شد چند مدتی است هنگام چت کردن با دوستانش در برنامه واتس آپ متوجه شده عکس‌های شخصی و خانوادگی به همراه محتویان غیر اخلاقی مربوط به خواهرزاده‌هایش انتشار یافته و این عمل باعث هتک حیثیت خود و خانواده‌اش شده است.

وی با اشاره به اینکه متهم برادر زاده شاکی می‌باشد، در بازجویی فنی و تخصصی پلیس علت و انگیزه خود را آزار و اذیت و انتقام جویی از عمه خود عنوان کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


درگیری مسلحانه مرزداران با قاچاقچیان

حوادثسردار "محمد کاظم تقوي" فرمانده مرزباني استان خراسان رضوي در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي اخبار واصله به هنگ مرزي تايباد، مبني بر ورود مواد مخدر توسط اشرار مسلح از حوزه استحفاظي هنگ مرزي تايباد، بلافاصله موضوع در دستور کار عملياتي مرزبانان اين هنگ قرار گرفت.
 
وي در ادامه افزود: مرزداران اين فرماندهي با اشرافيت اطلاعاتي در مبادي ورودي احتمالي اشرار کمين نموده و با سوداگران مرگ درگير شدند، در اين درگيري مرزداران در هنگ تايباد موفق شدند يک نفر از اشرار را به هلاکت رسانده و بقيه قاچاقچيان، با استفاده از عوارض طبيعي زمين و تاريکي شب به آن سوي مرز متواري شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    0 0
    چی بگم؟
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    0 0
    مگه کسی سوالی کرد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس