تصادف 6خودرو در قم 5کشته بر جای گذاشت، دستگیری زورگیران جاده‌ شمال در تهران، آوار جان کارگر 18ساله را گرفت، باند "آقاجلیل" متلاشی شد و ... از مهمترین اخبار حوادث است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز و چند روز گذشته به شرح زیر است:



تصادف 6خودرو در قم 5کشته بر جای گذاشت

اردشیر جمشیدی‌راد اظهار کرد: در این تصادف که در کمربندی امام علی (ع) حدفاصل میدان 72 تن و سه‌راهی خرمشهر به وقوع پیوست، 2 دستگاه پراید، یک دستگاه پیکان، یک دستگاه پژو 207، یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه تریلی با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو پژو 207 و یک دستگاه تریلی از سمت شاه جمال به 72 تن و مابقی خودروها از 72 تن به سمت شاه شمال در حرکت بودند که تریلی ضمن برخورد با جزیره وسط به لاین مخالف وارد شد.

این مسئول گفت: بر اثر این حادثه چهار نفر در دم و یک نفر نیز در بیمارستان فوت کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری متجاوز به عنف در قهوه‌خانه

با حضور مأموران در محل باشگاه ورزشی، مربی ویژه سانس بانوان در اظهارات خود به مأموران گفت: در ساعت 07:00 طبق روال هر روز وارد باشگاه شده و منتظر ورود شاگردان خود بودم که درب باشگاه به صدا در آمد؛ به گمان اینکه شاگردانم هستند، اقدام به باز نمودن درب کرده که ناگهان یک نفر جوان با زدن مشت به صورتم وارد باشگاه شد و مرا به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد.

در شرایطی که هیچگونه اطلاعاتی در خصوص هویت واقعی متهم وجود نداشت ، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل تردد متهم در یک قهوه خانه در خیابان آذربایجان شدند.

دستگیری متجاوز به عنف سابقه‌دار +عکس

با شناسایی قهوه خانه و اطمینان از حضور متهم در محل ، نهایتا متهم بلامکان که به عنوان کارگر در این مکان مشغول بکار بوده و شب ها نیز در همانجا استراحت می کرد، دستگیر و پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی از سوی شاکیه مورد شناسایی قرار گرفت.

با شناسایی هویت واقعی متهم به نام فرید 27 ساله و بررسی سوابق وی ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه ارتکاب جرایم مختلف ورود به عنف اماکن ، کیف قاپی و ... و دارای سوابق متعدد تحمل کیفر در ندامتگاه های مختلف کشور است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری زورگیران جاده‌ شمال در تهران

حوادثبا حضور ماموران شخصی به نام "الف" که از ناحیه دست و پا، با ضربات چاقو مجروح شده بود،‌ اظهار داشت: با یک دستگاه خودروی نیسان حامل بار طالبی در حال تردد در جاده آمل - بابل به مقصد گرگان بوده که یک دستگاه خودرو بدون پلاک سد راه وی شده و چهار نفر سارق با تهدید اسلحه شکاری و سلاح سرد قصد سرقت خودرواش را داشتند.

متهمان پس از مجروح کردن راننده خودرو با ضربات چاقو، خودروی نیسان را با بار طالبی سرقت و از محل متواری شدند. مالباخته مجروح نیز توسط ماموران به بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال و تحت درمان قرار گرفت.

با دریافت این اطلاعات بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به آدرس بیمارستان مورد نظر عزیمت و با بررسی شواهد و تحقیقات میدانی مشخص شد فرد مورد نظر به نام دانیال(متهم مجروح) توسط دو نفر از همدستانش جهت درمان به تهران انتقال داده شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اعتراف جواني که با کلنگ آدم کشت

«رمضان» وقتي مقابل دوربين قوه قضاييه ايستاد گفت: من ديگر چيزي براي پنهان کردن ندارم و حقيقت ماجرا لو رفته است آنچه مي گويم عين حقيقت است. او پس از معرفي خود، در تشريح اين جنايت هولناک گفت: از مدت ها قبل که برادرم کشته شد تصميم گرفتم از «داوود» انتقام بگيرم.



البته او در ماجراي کشتن برادرم در کشور خودمان نقشي نداشت ولي من بايد يکي از بستگان کسي که برادرم را کشته بود به قتل مي رساندم به همين خاطر هم وقتي فهميدم او در ايران کار مي کند به طور غيرمجاز وارد ايران شدم و آدرس محل کار او را که در همين منطقه بود پيدا کردم.

حوادث

من ۵۰۰هزار تومان از او به خاطر مخارج شب هايي که نزدش مي آمدم طلبکار بودم اما انگيزه من از قتل به خاطر پول نبود، من فقط به انتقام مي انديشيدم.جوان ۱۹ساله ادامه داد: آن شب وقتي نزد «داوود» در اتاقک نگهباني بودم يک زن و يکي ديگر از دوستان داوود هم اين جا بودند. آن ها مشروب خوردند و من هم ترياک مصرف کردم.

اوايل بامداد که آن دو نفر رفتند داوود هم خوابيد. من که ديگر فرصت را مناسب مي ديدم حدود ساعت ۳بامداد به آرامي داخل حياط رفتم کلنگ بزرگ را برداشتم و داخل اتاق آمدم. او يک لحظه چشمانش را گشود ولي ديگر امانش ندادم و با نوک تيز کلنگ ضربه اي به سرش زدم که کلنگ روي سرش ماند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آوار جان کارگر 18ساله را گرفت

در ساعت 12:41 امروز حادثه ریزش آوار در محله طرشت به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اعلام و دو ایستگاه به محل اعزام شد.

در محل گودبرداری شده به عمق 50 متر مربع و گودبرداری به عمق 3 متر کارگری 18 ساله به دلیل ریزش آوار گرفتار می‌شود.

آتش‌نشانان بلافاصله مشغول می‌شوند و این کارگر 18 ساله افغانی را از زیر آوار بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس می‌دهند که متاسفانه اعلام می‌شود که فوت کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


باند "آقاجلیل" متلاشی شد

حوادثسرهنگ حجت نیکمرام افزود: در حالی که تحقیقات گسترده پلیسی در پیگیری این پرونده ادامه داشت زنی جوان در تماس با فوریت‌های پلیسی 110، گزارش آخرین سرقت اعضای باند را به پلیس داد و ادعا کرد: داخل خانه تنها بوده که زنی جوان به منزل او مراجعه کرد و به محض باز کردن در خانه، دو مرد ناشناس با توسل به زور و تهدید وارد منزل شده و طلاها و 5 میلیون تومان وجه نقدش را به سرقت برده اند.

وی افزود: با مشخصاتی که این زن در اختیار پلیس گذاشت افسران آگاهی کلانتری الهیه با هدایت سرهنگ سلطانی فر اقدامات گسترده اطلاعاتی خود را برای شناسایی عاملان این سرقت های خشن آغاز کردند که بررسی های اولیه منجر به شناسایی سردسته باند شد که از سارقان حرفه ای و دارای 12 فقره سابقه سرقت های خشن است.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: پلیس در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه، دو مرد و یک زن جوان که از اعضای اصلی باند معروف به باند «آقا جلیل» بودند را شناسایی و سردسته باند را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نزاع اراذل در بخش اورژانس بیمارستان

در پی تخریب شیشه های بخش اورژانس بیمارستان سوم شعبان تهران که بر اثر درگیری و نزاع دست جمعی چند تن از اراذل و اوباش به نام تهران ساعت 3 و 45 دقیقه بامداد 29 خرداد ماه در خیابان ری رخ داده بود، دستگیری متهمان در دستور کار ماموران اطلاعات و امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.
 
گزارش اولیه ماموران حکایت از آن داشت، افراد شرور که در درگیری خیابانی مجروح شده بودند، پس از بازداشت به دلیل شدت جراحات وارده از سوی ماموران کلانتری 116 مولوی از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل و در اختیار کادر پزشکی بیمارستان قرار گرفتند.

با اقدام اطلاعاتی و انجام چندین عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی چهار شرور خطرناک به نام‌های اردشیر، ارسلان، بهرام  و سیروس در مخفیگاهشان در محله نیرو هوایی شناسایی شده و ماموران امنیت در یک عملیات ضربتی در ساعت 10، دو تیر ماه موفق شدند آنان را در حالی که مشغول به صرف مشروبات الکلی بودند، دستگیر و به پایگاه انتقال دهند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پژو 405با سرنشینانش در آتش سوخت

حوادثرئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی سواری پژو 405 در کیلومتر 49 محور فرعی سراوان –خاش بلافاصله ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند.

سرهنگ ایوب شرافتی افزود: در این حادثه سواری پژو 405 که حامل سوخت قاچاق بوده و با سرعت غیر مجاز در حال حرکت بود از مسیر اصلی خارج و واژگون شد.

وی ادامه داد: خودروی مذکور پس از واژگونی دچار آتش سوزی می شود که در این حادثه راننده و دو سرنشین سواری پژو طعمه حریق شده و در آتش جان خود را از دست دادند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    0 0
    با سلام و وقت بخیر . خواهشم از مسولین این گه اشرار زورگیران گلاهبرداران مفسدان اقتصای و...... ختم گلام اینگه این افراد چشم بسته و شطرنجی شده نشان ندید. بگزارید ملت خوب و فهیم ایران اسلامی بدونند افراد نابگار و ناخلف اطرافشان چه گسانی هستد .این مردم خوب و شریفندحق دارند نابخردان اطراف خود را بشناسند وسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس