کد خبر 318972
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

این شکارچی ماه گذشته با استفاده از یک قبضه اسلحه ساچمه زن یک قلاده ماده خرس قهوه ای را در اسلام آباد غرب زخمی کرد و خرس قهوه ای پس از تحمل رنج فراوان به دلیل وجود ۱۰۰ گلوله ساچمه ای در بدنش جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، شکارچی ماده خرس قهوه ای دستگیر شد. این شکارچی ماه گذشته با استفاده از یک قبضه اسلحه ساچمه زن یک قلاده ماده خرس قهوه ای را در اسلام آباد غرب زخمی کرد و خرس قهوه ای پس از تحمل رنج فراوان به دلیل وجود ۱۰۰ گلوله ساچمه ای در بدنش جان خود را از دست داد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسلام آباد غرب گفت: به دنبال بررسی منطقه و با توجه آثار ردپای خرس در نزدیکی چشمه منطقه و نزدیکی به محل زندگی عشایر و همچنین شهادت افراد محلی ، شخص مضنون که یکی از عشایر منطقه بود شناسایی و تحویل مقامات قضایی شد .

آقای شهبازی افزود : شکارچی دلیل اقدامش را ورود خرس به مزرعه گندمش اعلام کرد.

فلاح قاضی پرونده هم در این خصوص گفت: مطابق قانون ، از سه ماه تا سه سال حبس و یا پرداخت یک و نیم تا ۱۸ میلیون ریال جزای نقدی برای شخص مجرم مشخص شده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس