عامل کشتار خرس اسلام آباد روانه زندان شد، انهدام بزرگترین باندکلاهبرداری پیامکی، زندان پایان دوئل 2 باند شرور، دستگیری عامل اسیدپاشی شب یلدا و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



قطع دست کارگر 38 ساله

مدیر منطقه سه عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، از قطع دست کارگر ۳۸ ساله کارگاه خشت زنی در هنگام تمیز کردن دستگاه نوار نقاله، خبر داد.



ابوالفضل تیموری گفت: در حوالی ساعت ۱۷ بعدازظهر روز گذشته ۱۸ خرداد طی تماسی با مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی مشهد مبنی بر بروز حادثه شغلی در ۳۵ کیلومتری میامی، روستای خادم آباد، سریعا ۲ گروه نجات از ایستگاه های ۱۵ و ۲ این سازمان به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه کارگر حدودا ۳۸ ساله در هنگام تمیز کردن دستگاه نوار نقاله از ناحیه بازو دچار قطع عضو شده که پس از عملیات رها سازی و انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نجاتگران آتش نشانی با توجه به شدت جراحات وارده توسط عوامل اورژانس حاضر در محل جهت پیوند دست و ادامه مداوا به مراکز درمانی منتقل گردید.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پاتک پلیس به مواد فروشان بزرگراه شیخ فضل الله

حوادثدر پی اخبار واصله از شهروندان و ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر عرضه و فروش مواد مخدر در حاشیه بزرگراه‌های پایتخت پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ماموران ادامه یافت و پس از اطمینان از صحت گزارشات مردمی و تایید خبر ماموران معاونت عملیات شهری این پلیس در ساعت21، دهم خردادماه امسال، در راستای دستگیری خرده فروشان مواد مخدر به آدرس بزرگراه شیخ فضل اله نوری تقاطع بزرگراه حکیم اعزام شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری عامل اسیدپاشی شب یلدا

ساعت 45‌:‌7 یکم دی‌ماه سال گذشته در خیابان ارج واقع در حوالی میدان شوش اسیدپاشی سوزناکی رخ داد که در آن زن جوانی هدف توطئه شوهر سابق خود قرار گرفت.

همسایه‌ها وقتی به کوچه ریختند، یکی از زنان همسایه را دیدند که به‌صورتش اسیدپاشی شده بود و بشدت از چشم و بینی‌زخمی شده و ناله می‌کرد.

حوادث

«شکوفه» 23 ساله خیلی زود به بیمارستان انتقال یافت و از همان ابتدای حادثه ادعا کرد شوهر سابقش که آن شب در اتاق بچه‌ها خوابیده بود وی را در خواب غافلگیر کرده و به چهره‌اش اسید پاشیده است.

این زن صورت سوخته در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت و پرونده اولیه‌ای در کلانتری 159 بی‌سیم تشکیل شد تا این‌که شکوفه به خانه پدری‌اش در انتهای یک کوچه باریک انتقال یافت و در آنجا بستری شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زندان پایان دوئل 2 باند شرور

حوادث 13 اوباش که با سرکردگی یک مرد تفنگدار درگیری خونینی را در شهرک های شهریار رقم زده بودند در عملیات اطلاعاتی پلیس دستگیر شدند. مأموران وقتی به باغی که مخفیگاه این اراذل بود، رفتند با یک سلاح وینچستر آماده شلیک مواجه شدند.

سرهنگ «تراب نورالهی» رئیس پلیس اطلاعات پلیس غرب استان تهران تشریح کرد: با وقوع دو نزاع دسته‌جمعی از سوی گروهی از اراذل و اوباش سرشناس در شهرک های وحیدیه و فردوسیه شهریار بر سر اختلاف‌‌های مالی که وحشت‌آفرینی شده بود، پلیس اطلاعات با همکاری اداره اطلاعات اقدام‌های گسترده‌ای را برای دستگیری متهمان آغاز کردند.

سرهنگ نورالهی ادامه داد: با فعال کردن منابع اطلاعاتی و انجام چهار روز تجسس‌های پنهانی و میدانی، مأموران ابتدا موفق به دستگیری یکی از اصلی‌ترین عاملان درگیری شدند که وی پس از بازجویی با قرار 800 میلیون ریالی روانه زندان شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


انهدام بزرگترین باندکلاهبرداری پیامکی

حوادثسـرپرست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان امروز گفت: این باند کلاهبرداری با ارسال میلیون ها پیام فریبنده به شهروندان در سراسرکشور از جمله تهران، اصفهان، البرز، مازندران و فریب تعداد زیادی از آنها اقدام به سرقت از حساب آنها می کردند که با پیگیری های شبانه روزی پلیس فتای اصفهان شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ مرتضوی افـزود: اعضای ۱۳ نفره این باندکلاهبرداری با عـنوان برنده شدن در قرعه کشی و دریافت جایزه، اطلاعات حساب بانکی افراد را با روشهای حرفه ای وفریبکارانه دریافت و از حساب آنها سرقت می کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


عامل کشتار خرس اسلام آباد روانه زندان شد

هفته گذشته خبری با عنوان "عامل شلیک به ماده خرس اسلام آباد شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد” از همین پایگاه خبری منتشر گردید.

عامل کشتار خرس اسلام آباد روانه زندان شد

در متن آن خبر اشاره شد که نیروهای یگان محیط زیست شهرستان اسلام آباد علی رغم اینکه هیچ سرنخی از عامل شلیک به ماده خرس قهوه ای در دست نداشتند پس از حدود بیست روز تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی به یک نفر از افراد بومی منطقه مشکوک شده و پس از حصول اطمینان از مجرم بودن وی، این فرد را به مراجع قضایی معرفی نمودند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زلزله 4ریشتری کرمان را لرزاند

حوادثزلزله ای به بزرگی 4،1 در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) صبح چهارشنبه حوالی فاریاب در استان کرمان را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت 10 و 36 دقیقه و 34 ثانیه در مرز استان های کرمان و هرمزگان در حوالی فاریاب رخ داد.

مختصات این زمین لرزه 28،43 عرض شمالی و 57،04 شرقی اعلام شده است.

تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی این زلزله ارائه نشده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پایان فرار شیطان در پردیس

حوادث آبان ماه سال گذشته دختر جوانی با مراجعه به دادسرای شهر پردیس از جوان شروری که وی را بارها تحت شکنجه سیاه قرار داده بود شکایت کرد.

دختر جوان که ادعا کرد از دست رفتارهای تهدیدآمیز جوانی به نام «امیر» به ستوه آمده است به بازپرس گفت: مدتی پیش به طور اتفاقی با این جوان که در پردیس کیوسک سیگار فروشی دارد آشنا شد.

وی ادعا می‌کرد قصد ازدواج با من را دارد و پس از گذشت چندین هفته با فریبکاری مرا به خانه‌اش کشاند و نقشه سیاهش را به اجرا گذاشت.

رئیس پلیس پردیس گفت: مأموران ما موفق شدند وی را ساعت 7 غروب 18 خردادماه سال جاری و در یک تعقیب و گریز خطرناک و پراسترس دستگیر کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


طلبکار، کودک 4ساله باجناقش را ربود

حوادثفرمانده انتظامی شهرستان طرقبه و شاندیز گفت: اوایل هفته گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی شکایتی ارائه و عنوان کرد، خودرویم را که دختر چهار ساله ام داخل آن خوابیده بود، متوقف کرده و برای خرید وارد یک فروشگاه شدم و پس از دقایقی وقتی بازگشتم، خبری از خودرو و کودکم نبود و تاکنون موفق به پیدا کردن خودرو و فرزندم نشده ام.

وی یادآور شد: با توجه به این موضوع، کارآگاهان احتمال دادند طراح نقشه این آدم ربایی، ممکن است با خانواده شاکی آشنایی داشته باشد بنابراین به تحقیق دوباره از مرد شاکی پرداختند که مشخص شد وی با باجناقش اختلاف مالی داشته است. به این ترتیب ماموران به باجناق وی ظنین شده و او را تعقیب و اطلاع پیدا کردند وی خانه اش را ترک کرده و کسی از او خبر ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه و شاندیز گفت: در ادامه تحقیقات ماموران متوجه شدند خودروی سرقت شده شاکی بدون سرنشین در یکی از محله های شهر رها شده است که با کشف خودرو، متهم تعقیب و دستگیر شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس