طلبه آمر به معروف گفت: بعد از ضربه خوردن من پلیس و اورژانس حاضر نشدن به صحنه بیایند و بیمارستان هم از پذیرش من کوتاهی می کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، حجت الاسلام محسن میرزایی درگفت و گو با لرستان خبر اظهار کرد: شب پنجشنبه  زمانی که از خیابان  ساحلی خرم آباد عبور می کردم با صحنه ای روبه رو شدم که به خاط زجر آور بودن آن صحنه نتوانستم بی تفاوت باشم و به محل وقوع این اتفاق غیر اخلاقی رفتم و تذکر لسانی دادم.

وی افزود: خودوری پرایدی که یک دختر و پسر در آن بودند در ملا عام کاری خلاف شرع می کردند و من با زبان نرم تذکر دادم که راننده با تلفن حرف زد و جلو رفت و با اشاره به من گفت بیا که من هم رفتم .

طلبه آمر به معروف گفت: من فکر کردم که می خواهد در یک گوشه حرف بزنیم ولی راننده پراید داشته با دوستانش تماس می گرفته که بیایند.

حجت الاسلام میرزایی گفت: من با اشاره راننده پراید جلوتر رفتم تا به یک کوچه رسیدیم که شیشه ماشین را پائین کشید و با هم حرف می زدیم که یک مرتبه شیشه را بالا کشید و  دنده عقب گرفت تا من را با خودش بکشد و دست من گیر افتاد که با زحمت دست خودم را بیرون کشیدم.

 پزشک بیمارستان طلبه را از اراذل خواند / کوتاهی اورژانس در کمک‌رسانی / پلاک ماشین ضاربان شناسایی شد+تصاویر

طلبه آمر به معروف گفت: بعد از چند دقیقه دوستان راننده پراید که 3 الی 4 نفر بودند سر رسیدند و با فحاشی شدید  به من حمله کرده و رکیک ترین فحش ها را به من و نظام دادند و من سکوت کردم.

وی افزود: سپس سریع یک نفر آنها از پشت سر من را گرفت و چند نفر دیگر نیز از جلو به سمت قلب من با قمه حمله کردند و من برای جلوگیری از فرو رفتن قمه به قلبم دست چپم را سپر کردم و قمه به دستم خورد و چندین ضربه زدند و  بازوی دست چپم راپاره کرد.

حجت الاسلام میرزایی اظهار کرد: بعد از جراحت من ضاربان از محل متواری شدند و با رسیدن چند نفر از دوستانم با 115 و 110 تماس گرفتند که حاضر نشدند به محل بیایند و همکاری نکردند و من حدود 20 دقیه روی زمین مانده بودم و خون از بدنم می رفت

وی تصریح کرد: شدت خونریزی من زیاد بود ولی کسی نبود کمکی کندکه در نهایت دوستان با موتور من را به بیمارستان رساندند.

پزشک بیمارستان طلبه را از اراذل خواند / کوتاهی اورژانس در کمک‌رسانی / پلاک ماشین ضاربان شناسایی شد+تصاویر 

طلبه امر به معروف لرستان افزود: در بیمارستان هم ناباورانه با رفتار عجیب صحبت های بد پزشک و دستیار پزشک مواجه شدم به طوری که دستیار پزشک مدام مرا ملامت می کرد که نباید دخالت می کردم که ناگهان پزشک بیمارستان با کلمات زشتی گفت این طلبه خودش هم جز ارازل و اوباش است وگرنه دست به چنین اقداماتی نمی زد.

وی با انتقاد از عدم رسیدگی کادر پزشکی و بیمارستان اظهار کرد: با اینکه خون ریزی شدید داشتم بیمارستان حاضر به پذیرش نبود و ما مدارکی مثل کارت ملی و مبلغ زیادی جهت پذیرش در خواست می کرد  و پزشک هم به هیچ عنوان به بنده رسیدگی نمی کرد حتی به من دست هم نمی زد و تنها کار آموز ها زخم های من را شست و شوی سطحی دادند.

 سرهنگ علی حسین پازدار در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: بعد از حمله به طلبه آمر به معروف در خرم آباد با تشکیل تیم ویژه و تشکیل جلسه به بررسی و شناسایی موضوع پرداختیم.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده پلاک ماشین ضاربان شناسایی شده و اقدامات ویژه برای دستگیری افراد آغاز شده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 84
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • manamhamintor ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    bayad ..... be on pezeshk
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    آقای روحانی حفظ جان از واجب ترین کارها هست ، وقتی دو نفر با خواسته خودشون دارن کاری میکنن دخالت قایده نداره جز کتکاری ،اگر تجاوز بود یا به زور بود یا نا خواسته بود فرق داشت ، اگر امر به معروف اینه که از این به بعد باید شاهد این چیزا باشیم
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    واقعا جه خبره؟چراپلیس نیومده؟
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    افسادیون الان کیف میکنند از مسئولین می خواهیم هرچه سریعتر با اراذل و اوباش و پزشک بیمارستان برخورد کنند.
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    اورژانس به کنار ولی ما واقعا برای پلیس متاسفیم که با این همه ادعا این طور رفتار کرده! البته این دفعه اولش نیست!
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    مسئله بزرگتر از این حرف هاست.
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    عجب روزگاری شده. لعنت خدا بر شیطان
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    تذکر لسانی نکن- کمک مالی و شغلی بده -
  • علی ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    بله وقتی پلیس خواب باشه و دکترهم حرف اضافه بزنه باید هر کی راحت قمه رو مردم بکشه!
  • حامی ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    فقط بلدیم حرفهای قشنگ بزنیم اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید.
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    نوبت خود آقای دکتر و دستیار و ... هم میشه. منتظر باشند. وقتی درست برخورد نمیشه همین میشه. باید با اینها با شدت برخورد کرد.
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    چند نفر مثل شهید خلیلی باید تقدیم کنیم تا نهی از منکر اجرا بشه ؟
  • حامی ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    فقط بلدیم حرفهای قشنگ بزنیم اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید.
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    آقای مسلمان ! یه کم قرآن بخونی برات خوبه اینطوری یه توجیه المسائل میتونی چاپ کنیا اونوقت بهتر میتونی جواب خدا رو بدی توکربلا هم هیچکدوم از اینایی که میگی نبود اما عده ای مثل تو و باشعور و فهم تو حفظ جان رو واجب دونستن به کجا میری
  • فاطمه ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    تاچه زمانی می خواهیم شاهد اینگونه برخوردهای وحشیانه ارازل و اوباش به افراد امرین به معروف باشیم کی قانون و مجلس واردعمل می خواهند بشوند برای مجازات انها و برخورد شدید پلیس در اینگونه مواقع چه مسئولیتی دارند آیا می می خواهند دوباره یکی دیگر مانند مانند شهید خلیلی به شهادت برسند آقای دکتر ودستیار او چه کاره بودند شریک و فامیل اون ارازل و اوباش بودند که از آنها حمایت کردن ازمسئولین وپلیس مخواهیم هرچه زودتر به این مسئله و حرف بی خود ومفتی که پزشک و دستیارش زده رسیدگی کنند من خودم در یکی از بیمارستانهای بزرگ تهران کار می کنم ولی پزشکان محترم و کادر زیر نظرش در بخشهای اورژانس و غیره نمی گویند که کی مقصر است یا کی نیست این امر به عهده نیروی انتظامی و دادگستری است
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    تو برخی شهرها کشتار عادی است
  • محمد رضا شفیعی راد ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    روزهای آخر شیطانه و دار و دسته اش است خودتونو نبازید.
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    در این که زمانه داره شدید خطرناک میشه شکی نیست ولی زنا در ملا عام با رضایت طرفین به نظر شما حتما کار عادی هستش و نباید دخالت کرد خدا بهت کمی عقل بده
  • یار غریب ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    manamhamin nazaro daram
  • همشهري ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    مرجع رسيدگي نيروي انتظامي ودادگاهه
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    برو عزیزم در مورد امر به معروف و دلایل انجامش تحقیق کن. اطلاعاتت خیلی ناقص و سطحیه. علمت رو ببر بالا بعد به عنوان کسی که عالم به موضوعه نظر بده نه همچین نظر آبکی و سطحیی.
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    فکر کردی امثال همچین انسان های جانیی اگر پول به اندازه کافی هم داشتن میرفتن ازدواج میکردن یا از کنار خیابون هر شب یک نفر رو انتخاب میکردن؟
  • سيد ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    همانند واقعه اسيدپاشي اصفهان منتظر عيادت وزيرمحترم بهداشت معاون رئيس جمهور و موضعگيري امام جمعه محترم تهران هستيم
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    وقتی کاری مخفیانه نباشه میشه اجتماعی و محل بررسی اجتماع.
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    معلوم هست مسوولین چه می کنند؟
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    اراذل خودتی پزشک کثیف !!!!
  • رویا۷۰ ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    درست صحبت کن. هرجایی ممکنه هر اتفاقی بیفته شما الان تهمت زدی به کل شهروندان ...چندبار تاحالا شاهد کشتار در برخی شهر ها بودی که حالا راحت اظهار نظر میکنی؟ حق این مردم رو که متهم به کشتار میکنی چگونه ادا خواهی کرد؟ من به عنوان یک خرم آبادی از شما نخواهم گذشت...
  • کرامت ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    با سلام این پزشک و آن 115و110 احتمالاً از کسانی هستند که مشکل دارند و الا اگر کمی غیرت داشتند نسبت به مسئله به این مهمی که ممکن اسن دامنگیر خانواده آنها شود بی تفاوت نبودند و قوه محترم قضائیه اگر واقعاً متعهد می باشد باید با شیفت وقت 110 و115وکادر درمانی بیمارستان لرستان برخورد قا طعی داشته باشد تا سرمشقی برای دیگران باشد والسلام (یا حسین ع)
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    لعنت به كادر بي مسئول بيمارستان لعنت به پليس بي مسئوليت لعنت به بي دين ها... خدا بر آتش دنيا واخرتشان بيفزايد كه يك طلبه مظلوم را ياري نكردند. آجرك الله يا بقيه الله.........
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    آخه خودت سرت درد میکرده دیگه, چه کار داشتی دنبالش راه افتادی؟ تذکرت رو دادی تکلیفت رو انجام دادی به سلامت..که دنبالش رفتی محل خلوت!
  • ص ر ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    باید فرهنگ سازی شود و مشخص کنیم جایگاه خانواده و جامعه کجاست و هر کجا هر کاری را انجام ندهیم و وقتی خدا را فراموش بکنی به نوامیس مردم در جامعه آسایش و آرامش ندارند .
  • محمد ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    اون پزشک نیست اون گوساله ای هست که روپوش سفید پوشیده و ادعای فهم و شعور داره لعنت به او اگر مخالف ایشون بودی لاقل به وظیفه ای پزشکی خود عمل میکردی ای مسولین که ادعای مسلمانیتان بلند است کجایید بالاخره آخرتی هم هست مشرق سانسور نکن.
  • رحمن ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    امر به معروف و نهی از منکر از واجبات الهی است اما یک موضوع همیشه در اجرای عملی برای هر فرد مطرح می گردد آیا حرف من می تواند موثرباشد یا وضع را بدتر می کند اگر اثر ندارد لزومی به گفتن آن نیست اگر وضع را مانند وضع این برادر بدتر می کند گفتنش اصلا واجب نیست و قرار هم نیست ما خود را با امام حسین علیه السلام قیاس بکنیم و هیچ امامی خود را با امام حسین ع قیاس نکرد و بلکه زیرکی و روشهای دیگر را برگذیدند....
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    بطور حتم پزشک این روحانی را اراذل نخوانده این روحانی می خواهد از همه انتقام بگیرد فکر می کند بیمارستان فقط برای ایشان ساخته شده است کسانی که باید مجازات شوند همان راکبین پراید هستند نه پزشک و بیمارستان
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    حالا اگر این بنده خدا روحانی نبود، به جای نهی از منکر هم مثلا فحش داده بود، الان هزار تا صاحب پیدا می کرد و مجامع حقوق بشری یادشون می افتاد که تو ایران یه سری رو دیگران قمه می شن. در ضمن اراذلم خودتی پزشک دوزاری. به نظرم به خاطر کوتاهی در مسئولیت و تبعیض قائل شدن باید مجازات بشه.
  • آشفته ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    عجب عجب بی احترامی در سمتی که با اجتماع سروکار دارد از بی خردیست حالا چه دکتر باشه چه یه کارگر جزء شما اونجا بودید...
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    سلام واقعا بسيجان مظلومان شهرند و در ديار خود غريبند .مسئولين كلاهشان را بالاتر بگذارند و هر روز خبري جديد به گوش ميرسد يك روز اسيد پاشي روي نواميس مردم ، يك روز عربده كشي ارازل و اوباش و حمله به مردم با قمه و ...... اگر مسئولين امنيتي كارهاي مهمتري دارند عنايت كنند به آن كارها برسند واين امور را به بسيجيان جان بر كف بسپارند بعد ببينند كه كدام از خدا بي خبر و وطن فروشي جرات چنين خطائي دارد
  • ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    سلام واقعا بسيجان مظلومان شهرند و در ديار خود غريبند .مسئولين كلاهشان را بالاتر بگذارند و هر روز خبري جديد به گوش ميرسد يك روز اسيد پاشي روي نواميس مردم ، يك روز عربده كشي ارازل و اوباش و حمله به مردم با قمه و ...... اگر مسئولين امنيتي كارهاي مهمتري دارند عنايت كنند به آن كارها برسند واين امور را به بسيجيان جان بر كف بسپارند بعد ببينند كه كدام از خدا بي خبر و وطن فروشي جرات چنين خطائي دارد
  • باران ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    خدا اراذل و اوباشو لعنت کنه واقعا اشکم در اومد از پستی و رذالت موجودات پلید هر چه سریعتر باید به این وحشیگری رسیدگی بشه همین طور به اون مثلا دکتر مغرض
  • ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    به طور حتم شما اراذل و اوباش هستین! حرف باد هوا که کیلومتر نمیندازه بذار منم بگم
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    هر چیزی جای خودش بعش اون ادمی که اون وقت شب داره ول می چرخه از بدبختیش نیست شما غصشو نخور
  • احسان ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    فتنه گرها و امثال خبرگزاری ایسنا خیلی توو این چند مدت بخصوص اسید پاشی برعلیه متدیین جامعه که بخض اعظم جامعه ایران عزیزرا تشکیل می دهند جو سازی کرد حتما باید مدعی‌العموم درباره نشر اکاذیب در ماجرای اسیدپاشی اقدام کند‬
  • ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    زنی که این کار رومیکنه فاحشه هست و حتما برای پول اینکارو کرده برو کمک مالی کن تا فساد از بین بره
  • ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    برادر ما که با حکم دادستان شهر رفتیم چهار تا زخمی دادیم و برگشتیم و اراذل و اوباش با قید وثیقه آزاد شدند .تازه ما که حکم داشتیم تو که خدا بهت رحم کرد .
  • ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    توهین خوب نیست. این پزشک نیاز یک انسان به دلجویی را وارونه پاسخ داد و پزشک که نتواند خود را جای بیمار قرار دهد پزشک نیست.
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    خاک بر سر مسئولین و همچین دکترهایی باید این ها ادب بشوند جدای از امر به معروف او بی گناه مضروب شده ولی
  • مهدی مرادیفر ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    اگر فقط یک بار روسا نیروی انتظامی و علوم پزشکی قاطعانه برخورد کنند دیگر شاهد اینگونه اتفاق ها نمی باشیم فقط یکبار...... از قوه قضاییه درخواست اشد مجازات برای خاطیان این پرونده میباشیم وبرای ان روحانی غیور ارزوی سلامتی وطول عمر داریم
  • ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    دمش گرم من که جرات ندارم چون همه خانوادم بعدش سرکوفت میزنن همه نیرو انتظامی و دادگاه کاری نمیکنه همه ناقص میشم میفتم گوشه خونه و جامعه هم سراغی ازم نمیگیره
  • ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    ناشناس در حماقت در اوجی !!!!
  • ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    نوبت ناموس اون پزشک و نیروی انتظامی و ... هم میرسه ببینم اون وقت باز این طلبه ارازل و اوباشه
  • میر ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    سلام دوست عزیز از نظر شما اگه هر دو طرف راضی بودند میتونند تو انظار عموم هر غلطی بکنن؟؟
  • شعبانی ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    به نظر بنده همانطور که پلیس مبارزه با موادمخدر، پلیس فتا، و... داریم می بایست پلیس امربه معروف و نهی از منکر نیز داشته باشیم.
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    جای تعجب از دکتری و بیمارستان است در قسم نامه خود می خوانند که به همه چه دوست یا دشمن، ارازل و اباش، همگی باید کمک کنند. این دکتری از قاتلین شب هم بدتر هستند. خدا نکنه کارت به بیمارستان و پرستار بکشه اون وقت که معنای قاتل و شکنجه گر ساواک و زندان گوانتانامه را می فهمیم. با بسته ها و کادوهای وزیر باید این را هم اضافه کنه، کمک بیمارستان به هر نوع بیماری در غیر این صورت دکتر و پرستار باید جریمه یا اخراج شوند.
  • مهدی ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    من اهل لرستانم،اگر پلیس طور دیگه رفتار میکرد جای تعجب بود، کلاً اینجا عملکرد پلیس حکم نوشداروی بعد از مرگ سهراب رو داره،در مورد کادر بیمارستان هم چیزی نگم بهتره....
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    هزار هزار مثبت به این حرفت البته اول هدایت بعد نفرین
  • علی ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    خیلی ساده این ،والله
  • بهزاد ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    آخه مجبور بودی بری جلو
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    اگر دختر اين ماجرا، خواهر خودت بود، بازم از اين روشنفكر بازي ها در مي آوردي ؟
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    خدا این طلبه رو حفظ کنه. خیلی خوشحالم از اینکه امر به معروف و نهی از منکر در حال فراگیر شدن است
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    اینم دیه میخواسته
  • ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    خزعبل نگو همین
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    خاک بر سر اون ک شده پزشک...بدبخت
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    ناشناس شما همون حرف نزنی بهتره....
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    در مملکت یک قانون وجود دارد تازه قانون ما هم بر گرفته از فقه و شریعت هست .بگذاریم همه چیز از راه قانون حل شود چون دوگانکی کشور را به هرج و مرج میکشاند.همه باید تابع قانون باشیم
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    حرف دهنتو بفهم پزشک بدبخت چیکار کنه. پزشکان وپرستاران زحمت کش ترینای این مملکتن وقتی حاج آقا برای رضای خدا رفته جلو وجونشو به خطر انداخته دیگه این همه منت چرا سر بقیه میزاره؟؟؟؟زشته بخدا
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    پلیس کشورمون چرا حاضر نشده در محل حضور پیدا کنه
  • ریاستی ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    قانون نظارت وجدان !!!!!!
  • کریمی ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    چرا آدمای به ظاهر طرفدار حقوق مردم و از این جک ها....در مورد این مسئله سکوت میکنن و سعی می کنن گناهو بندازن سر این طلبه فداکار... واقعا باید گفت احمق اند آنها که دین خود را برای دنیای دیگران می فروشند..
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    با همین توجیه شما ناموس عراقی ها شده مایه تجاوز داعشی ها ! اونها هم حفظ جان کردند و تسلیم شدند!!
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    آق شما که ميدانيد اين افراد چه پليد هستند حداقل تذکر لساني دادي ميرفتي اون پزشکان رو بايد مجازات کرد
  • نیما ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    مااگر"تقیه"دراسلام وهدف ازاون رومدنظرقراربدیم وشرایط امربه معروف ونهی ازمنکر رودرنظربگیریم نیت خیراین طلبه محترم رومنطقی وشری که عایدش شده رو مرتبط باعدم تجربه میدونیم.ایشان قطعا سوپرمن نبودندومیبایست مخفیانه به برادران پلیس 110(که البته ومتاسفانه اغلب عملکردسریعی ندارند)اطلاع داده ویا نیروی کمکی خبرمیکردندتاگرفتارچنین معضلی نگردندویادرنهایت شماره پلاک اتومبیل راگزارش میدادند.
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    یعنی اگر کمک مالی و شغلی نباشد خواهر و مادر شما دست به این کارها می زنند؟!
  • ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    ناشناس 11:47، این طلبه بیچاره کجا منت سر کسی گذاشته؟! اینکه توقع داشته باشیم که اگه دیگران مرهم به زخم کسی نمیزارن، لااقل نمک نپاشن، منت تلقی میشه؟! آخه شما افسادطلب ها تا چه حد می تونید وقیح و پررو و طلبکار از عالم و آدم باشید؟!
  • رضا ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    درحال حاضر فضا بگونه ای است کهاراذل و اوباش دارند جولان می دهند و این به ضعف پلیس و دستگاه قضا بر می گرده .
  • ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    شما اونجا بودی؟! یا علم غیب داری؟!
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    کمک مالی به کسانی که شهوتشون بهشون غالب شده چه فایده ای داره؟ این آقا با ماشین داشته ول میچرخیده. اگر پول هم به این آقا بدی برای همین کار خرج میکنه
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    اگه برخورد نشه مطمئن باشید قمه کشی ها بیشتر میشه،‌ کارخلاف شرع تو کوچه و خیابون بیشتر میشه و آخرش یقه همه خانم ها و خانمهای پرستار و ناموسای من و شما رو میگیره و گرفتارش میشیم. بیخود جانب داری نکنید و کار این روحانی رو غلط ندونید.
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    ناشناس 11:47 این حاج آقا منتی نذاشته . بلکه اون پزشک بوده که نمک نشناس بوده. این روحانی جونش رو داشته فدای دین و ناموس ما میکرده . شاید ناموس همون پزشک بود.
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    تذکرتو دادی و تکلیفت رو انجام دادی!!!! وای اونهم ترسید و دیگه از اینکارها نمیکنه. اتفاقا این حاج آقا خوب کرده رفته دنبالش تا خوب قانعش کنه که تو عزاداری امام حسین قراره سینه بزنی نکن اینکارو،‌خودت رو رو سیاه نکن پیش امام حسین.
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    وقتی امر به معروف زیاد بشه حتی تو همین حد لسانی،‌شک نکن جامعه از فساد تهی میشه و اگر نشه خیلی کم میشه
  • علی ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    اینم از تذکر لسانی.بابا جان هزار بار گفتم تذکر لسانی فایده نداره باید ایجاد رعب و وحشت با منکرات برخورد کرد.النصر بالرعب سیاست اصیل اسلامی است که متاسفانه مورد کم توجهی و غفلت قرار گرفته است.همه اینها به خاطر این است که ما اسلام واقعی رو اجرا نمیکنیم یا میترسیم که اجرا کنیم.از غیر الله میترسیم.
  • ایران دخت ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    بنده در بیمارستاهنهای تهران شاهد فحاشیهای پرستاران به خودم بوده ام خیلی بی تربیت هستند اسمشان هم پرستار فداکاراست و به اصطلاح همرزم زینب! این پزشک فاتحه خودش را خوانده خبر ندارد لطفا چاپ کنید
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    مرگ بر اون پزشک
  • رضا ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    من به عنوان یه شهروند خرم آبادی از این طلبه عزیز حمایت و از اون اراذل و پزشک احمق اعلام بیزاری میکنم. خدا به همه ما شهامت امر به معروف و نهی از منکر بده. آمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس