تجاوز دیپلمات انگلیسی به دختر 21ساله، باند کشتار گسترده حیوانات متلاشی شد، مرگ یک کودک در کلاس شنا، مرد نابینا عامل کوری‌اش را بخشید از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



مرد نابینا عامل کوری‌اش را بخشید

حوادثچهارسال قبل مردی به پلیس شکایت کرد و گفت: «صافکاری به نام سعید با واردآوردن ضربه‌ای به چشم من باعث شد کور شوم.»

شاکی توضیح داد: «ماشینم را برای صافکاری برده‌ بودم بعد از پایان کار بر سر دستمزد اختلاف پیدا کردیم و مرد صافکار و چندنفر دیگر مرا به‌شدت کتک زدند و ضربه‌ای که او به چشم من وارد کرد باعث شد چشمم را از دست بدهم.»

مرد صافکاری که در جریان درگیری با مشتری‌اش او را کتک زده و باعث کوری وی شده‌ بود، با رضایت بدون قید و شرط شاکی پرونده بعد از چهارسال از زندان آزاد می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ختم درگیری اراذل مست با شلیک گلوله

سرهنگ امید بهمنیاری رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد نو، با اعلام خبر دستگیری 4 تن از اراذل و اوباش منطقه نعمت‌آباد، در تشریح ماوقع اظهار داشت:‌ ساعت 23:30 پنجشنبه گذشته (5 تیر) ماموران کلانتری 152 خانی آباد نو از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، در جریان درگیری میان چند تن از اراذل و اوباش قرار گرفتند که با استفاده از قمه و نیمچه در بوستان مینو، در منطقه نعمت آباد باعث ایجاد رعب و وحشت اهالی و رهگذران شده بودند.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری 152 خانی آباد نو با حضور در محل مشاهده کردند که چند تن از اوباش محل با استفاده از قمه و نیمچه با یکدیگر درگیر شده‌اند، ادامه داد: اراذل حاضر در این درگیری با دیدن ماموران به سمت آنان حمله‌ور شدند.

رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد نو با اشاره به دستگیری ۴ تن از اراذل و اوباش مست منطقه نعمت‌آباد، از شلیک ۳ گلوله ماموران در جریان این درگیری خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شکستن اعضای بدن برای اخاذی از بیمه

حوادثفرماندهی انتظامی مهدیشهر از انهدام یک باند کلاهبرداری که با صحنه‌سازی تصادف در نقاط مختلف کشور بیش از دو میلیارد ریال از بیمه‌های کشور، به جیب زده بودند خبر داد.

فرماندهی انتظامی مهدیشهر خاطرنشان کرد: ورود پلیس به این ماجرا از تصادف دو دستگاه پراید در محور شهمیرزاد – فولاد محله آغاز شد.

وی با اشاره به مشکوک شدن مرجع قضایی رسیدگی کننده به این پرونده در دادسرا به هویت اعلامی مصدومان، اظهار کرد: اقدامات فنی پلیس و تحقیق از مصدومان، پلیس را به پرده‌برداری از یک کلاهبرداری تیمی رساند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


همسرم را کشتم چون با من صبحانه نخورد

چند روز پیش فردی با مرکز فوریت  های پلیسی 110 تماس گرفته و گزارش قتلی را در منزل محل سکونتش اعلام کرد که با حضور کارکنان انتظامی در محل مشاهده شد، زن و کودکی در منزل به طرز فجیعی با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند.

با مشاهده وضعیت ظاهری و مشخصات فرد تماس گیرنده به نام احمد محرز شد قتل توسط وی انجام شده است و او پدر این خانواده است.

با توجه به وضعیت روحی و روانی فرد دستگیر شده و با انجام تحقیقات مقدماتی از وی در صحنه جرم، متهم علت قتل را عدم تمکین همسرش و کنایه هایی که مقتوله جهت شرایط زندگیشان به وی می زده، بیان کرد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زلزله 4 ریشتری خراسان‌جنوبی را لرزاند

حوادثمهدی فرجامی‌فرد فرماندار خوسف گفت: ساعت 23 و 15 دقیقه و 39 ثانیه روز شنبه این شهرستان با زمین لرزه 4.5 ریشتری به لرزه درآمد.

مهدی فرجامی‌فرد مکان دقیق زمین لرزه را در دست بررسی خواند و افزود: براساس آنچه سازمان لرزه‌نگاری اعلام کرده مرکز دقیق 67 کیلومتری خوسف است.

پیش‌بینی می‌شود موقعیت دقیقه زمین لرزه در بیابان باشد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


توقیف "پورشه" با سرعت 210 کیلومتر

سرهنگ اردشير جمشيدي راد رئيس پليس راه استان قم گفت: يک دستگاه سواري پورشه که با سرعت 210 کيلومتر در محور "کاشان - قم" در حرکت بود، توسط ماموران پليس راه استان قم متوقف و روانه پارکينگ شد.

به گفته وي، با اعلام تخلف اين خودرو توسط تيم کنترل نامحسوس پليس راه راهور ناجا، بلافاصله ماموران پليس راه استان خودرو مذکور را در عوارضي "قم - کاشان" متوقف کردند.

رئيس پليس راه استان قم با بيان اينکه راننده فاقد هرگونه مدارک خودرو و مدارک شناسايي بوده است، اعلام کرد: پليس با افرادي که مرتکب تخلفات حادثه آفرين مي شوند برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


رهایی یک محکوم به قصاص در زاهدان

حوادثمحمدرضا طاهری رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان داشت: چهار سال قبل فردی بر اثر ضربات چاقو به قتل رسید که قاتل شناسایی و پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان افزود: قاتل توسط دادگاه به قصاص نفس محکوم و دادنامه صادره توسط دیوان عالی کشور تایید و پس از طی تشریفات استیذان، دستور اجرای حکم توسط اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان صادر شد.

طاهری متذکر شد: با تلاش مستمر اعضای شورای حل اختلاف شماره 23، معتمدان و بزرگان و با موافقت دادستان عمومی و انقلاب اسلامی، رضایت اولیای دم جلب و خانواده مقتول با حضور در اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان رضایت خود را اعلام کردند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کشف و رهاسازی یک حلقه مار در پیشوا

محمد فریدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا اظهار داشت: روز گذشته طی تماس تلفنی یکی از همشهریان دوستدار محیط زیست مبنی بر وجود یک مار در منزل وی، ماموران اداره حفاظت محیط زیست بلافاصله به محل اعزام شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا افزود: با تلاش ماموران این مار که از نوع مار جعفری بوده، زنده‌گیری شده و به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان منتقل شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پایان قتل‌های چوپان با شلیک پلیس

حوادثعصر دیروز ماموران اداره منابع طبیعی شهرستان بیرجند متوجه چوپانی شدند که گوسفندان خود را برای چرا به زمینهای منابع طبیعی آورده است.

چوپان جوان وقتی با اعتراض ماموران منابع طبیعی روبرو شد، با چوب‌دستی به سوی آنها حمله‌ور شد و دو مامور را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داد.

ماموران پلیس پس از تحقیقات گسترده موفق شدند هویت مرد چوپان را شناسایی کرده و صبح امروز برای دستگیری او راهی خانه اش در یکی از روستاهای اطراف بیرجند شدند.

ماموران با شلیک تیر هوایی قصد دستگیری متهم را داشتند که وی دوباره به طرف یکی دیگر از ماموران حمله‌ور شد که با رعایت قوانین بکارگیری سلاح هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تجاوز دیپلمات انگلیسی به دختر 21ساله

یک دیپلمات انگلیسی از موقعیت خود برای فرار از مجازات تجاوز جنسی سوء استفاده کرده است و هم‌اکنون مقامات قضایی نیوزیلند قادر به انجام هیچ کاری برای محاکمه این فرد نیستند. گفته می‌شود این فرد که نامش فاش نشده است، به عنوان دیپلمات انگلیس در نیوزیلند فعالیت می‌کند و با استفاده از حق مصونیت خود، یک زن را مورد تجاوز جنسی قرار داده است.

طبق قوانین دیپلماتیک این کشور، هیچ مقام سیاسی خارجی نباید توسط پلیس بازداشت و مورد بازجویی قرار گیرد. این مرد هم‌اکنون تحت اتهام اخاذی و آزار و اذیت جنسی یک زن 21 ساله در ولینگتون قرار دارد، اما پلیس حق بازداشت و مواخذه او را ندارد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


باند کشتار گسترده حیوانات متلاشی شد

اخبار ناگوار و بحث برانگیزی از کشتار گروهی و قتل عام حیات وحش در خراسان رضوی در کنار کاهش شدید جمعیت گونه های جانوری در اکثر زیستگاه های این استان نگرانی های عمیقی را از آینده حیات وحش و نابودی گونه های جانوری خراسان رضوی به همراه دارد. نگرانی هایی که ظاهرا دغدغه مسئولان محیط زیست این استان نبوده و اهمیت چندانی ندارد.

بر اساس اطلاعات موثق دریافتی از فعالان محیط زیست شهرستان قوچان، به دنبال ارائه گزارشی مبنی بر کشتار حیات وحش توسط گروهی از شکارچیان غیرمجاز، نیروهای یگان محیط زیست پس از اخذ نیابت قضایی وارد دو منزل شخصی در شهرهای قوچان و مشهد شده و به بازرسی از این دو مکان پرداختند.

کشتار گسترده حیات وحش در مشهد+تصاویر
مهدی.ب و اشکان پس از کشتار ۳ راس قوچ وحشی در حال آماده شدن برای سلاخی شکارها

در جریان بازرسی از این دو منزل مسکونی بقایای لاشه و مستنداتی مبنی بر کشتار ۲۶ راس قوچ و میش وحشی، ۱۳ راس کل و بز وحشی، یک راس آهو، یک گراز، یک کبک، ۳ پرنده شکاری و یک زاغ نوک سرخ کشف شده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ یک کودک در کلاس شنا

مهبد فتحی، پسربچه 8 ساله‌ای که برای آموزش خصوصی شنا در کلاس‌های شنای استخر یاد یاران شرکت کرده بود، حوالی ساعت 19 روز گذشته به علت نامعلومی غرق شد و جان خود را از دست داد.

مرگ یک کودک در کلاس شنا+عکس

آقای فاضلی از همکاران مادر این پسربچه دراین باره گفت: مهبد و دو نفر دیگر در یک کلاس خصوصی شنا ثبت نام کرده بودند و دیروز اولین جلسه این کلاس برگزار شد، اما چند دقیقه قبل از آنکه پدر این پسربچه به دنبال او بروند، از استخر با وی تماس گرفته و خواسته می شود که به بیمارستان لقمان مراجعه کند چراکه مهبد دچار حادثه شده است. اما پس از مراجعه به بیمارستان متوجه می‌شود که پسرش در استخر غرق شده و جسم بی‌جان او را به بیمارستان برده‌اند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس