اهدای اعضای بدن جوان 17ساله، مرد شیطان صفت دستگیر شد، زورگیری مسلحانه اوباش از شهروندان، شليک پليس پايان راه پسران مست و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



زلزله 5ریشتری فارس را لرزاند

زلزله‌ای به شدت 5.1 ریشتر بابامنیر فارس را تکان داد.

عرض جغرافیایی این زمین‌لرزه 29.877 و طول آن 50.889 و در عمق 10.9 کیلومتری اعلام شده است.
حسین درخشان

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: ساعت 3:24 بامداد امروز زمین‌لرزه‌ای به قدرت 5.1 ریشتر و در عمق 11 کیلومتری منطقه بابامنیر را لرزاند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سقوط موتور سوار در دره

حوادثدر ساعت 22:50 شب گذشته حادثه سقوط فردی به داخل دره واقع در جاده امامزاده داود به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

یک موتور سوار به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و با دیواره‌های بتنی کنار جاده برخورد و به عمق 100 متری دره پرتاب می‌شود.

آتش‌نشانان بلافاصله تیم‌های جستجو برای پیدا کردن این فرد را تشکیل و در عمق 100 متری این فرد را پیدا می‌کنند که از چند نقطه دچار شکستگی شده بود. با هماهنگی‌های صورت گرفته این فرد از ته دره به سطح جاده آورده می‌شود و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


"منصور گاندی" دستگیر شد

ساعت 16 و 30 دقیقه 20 خردادماه عوامل گشت تجسس و پیشگیری در حین گشت زنی در خیابان میثاق به یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ با یک نفر سرنشین که سارق سابقه دار در سطح حوزه این یگان است به نام «منصور» معروف به «منصور گاندی» مواجه شدند.

در ادامه با توجه به اینکه فرد مذکور دارای 4 فقره سابقه کیفری در خصوص سرقت خودرو بود ماموران به جهت بررسی مورد به نام برده اخطار ایست دادند.

سرانجام پس از تعقیب و گریز پیاده فرد مذکور دستگیر شد و از داخل خودرو پژو مذکور یک قبضه چاقو و یک دستگاه تبلت کشف شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شليک پليس پايان راه پسران مست

حوادثسرهنگ علي احمد نادري در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در ساعت يک بامداد 18 خردادماه امسال مردي 34 ساله به نام ارسلان به کلانتري 127 نارمک مراجعه و عنوان کرد که به همراه پسرخاله‌اش به نام ياسر براي خريد مشروبات الکلي با ساقي‌يي به نام حامد قرار ملاقات داشته است.

وي افزود: ارسلان در ادامه اظهاراتش عنوان داشت که همراه پسرخاله‌اش با يک دستگاه خودروي بنز سفيدرنگ به سمت محله تهرانپارس در حرکت بودند که در خيابان 180 غربي ماموران گشت کلانتري نارمک به آنها دستور ايست دادند که اين افراد توقف نکردند.

سرکلانتر چهارم پليس پايتخت با بيان اينکه ماموران به اين افراد تيراندازي کرده اما آنها توانسته بودند فرار کنند گفت:‌ ارسلان بعد از مدتي متوجه زخمي شدن ياسر که در صندلي عقب نشسته بود مي‌شود و سريعا او را به نزديک ترين بيمارستان منتقل مي‌کند.

فرد تير خورده نيز در حال حاضر در بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان قرار دارد که با گماردن سرباز تحت نظر است و پرونده براي سير مراحل قانوني نيز در اختيار قاضي قرار گرفته است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زورگیری مسلحانه اوباش از شهروندان

در پی چند فقره زورگیری از شهروندان توسط یکی از اراذل و اوباش محله پاچنار و ایجاد مزاحمت برای اهالی با استفاده از سلاح سرد و کلت کمری موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 36 مشهد قرار گرفت.
 
ماموران کلانتری مخفیگاه زورگیر را شناسایی و در اقدامی ضربتی با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند، ‌که ضمن دستگیری این فرد یک قبضه چاقو نامتعارف، یکی قبضه کلت کمری بادی به همراه آلات و ادوات استعمال صنعتی کشف شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرد شیطان صفت دستگیر شد

17حوادث سال پیش زن جوانی به نام مریم با همسرش از یکی از استان شرقی کشور به پایتخت سفر کردند. پس از 10 سال سکونت در یکی از محلات جنوبی تهران ناگهان شوهر مریم به دلیل سکته قلبی جان خودش را از دست داد

آن روز وقت تنگ بود و مریم باید زودتر به سرکارش بازمی‌گشت به همین دلیل یک تاکسی را به صورت دربست کرایه کرد.
 
در بین راه آزاده که دلتنگ پدر بود از مادر خواست تا آخر هفته به سر قبر پدرشان بروند و برای شادی روحش دعایی بخوانند. با صحبت های آزاده راننده تاکسی که ناصر نام داشت از بیوه بودن زن جوان در داخل خودرویش با خبر شد و همانجا نقشه‌های شیطانی خود را طراحی کرد.

ناصر فردای آن روز نیمه‌های شب به درب خانه مریم مراجعه کرد و با ترفندی توانست وارد خانه شود و با بستن دست و پای آزاده مادرش را مورد آزار قرار داد و از آنچه بر سر مریم آورده بود، فیلم گرفت و همین بهانه ای شد برای آزارهای مکرر این مرد شیطان صفت شد.

مریم پس از انجام خواسته‌های مرد شیطان صفت و باز پس گرفتن دخترش محل زندگی‌اش را سریعا عوض کرد و به محله‌ای دیگر رفت، چند هفته ای گذشت و خبر از ناصر نداشت تا هفته گذشته که برای گرفتن کارنامه دخترش به مدرسه رفت.
 
در حین بازگشت به خانه بازهم ناصر سد راهش شد و او را داخل خودرو کشاند و پس از آزار و اذیت، درخواست مبلغ 12 میلیون تومان وجه نقد را کرد که این بار مریم با مراجعه به گشت کلانتری خانی آباد نو راز بزرگترین ابلیس تهران را فاش کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اهدای اعضای بدن جوان 17ساله

علی ده‌منش 17 ساله اهل لنگرود که 18 خرداد ماه جاری بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده‌اش برای اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شد.

علی علاسوند مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: کبد، دو کلیه، دریچه قلب و نسوج «استخوان» و برخی دیگر از اعضای بدن این جوان به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تلاش 5کارگر برای زنده ماندن

حوادثساعت 9:45 امروز 5 نفر از کارگران کارخانه کارتن سازی مات در شهرک صنعتی مهاباد به داخل حوضچه مواد شیمیایی این کارخانه افتادند.

تلاش این افراد برای زنده ماندن تا زمان فرا رسیدن نیروهای امدادی ادامه داشت اما متأسفانه یک نفر این کارگران نتوانست در حوضچه بیشتر از دقایقی دوام بیاورد و کشته شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری زورگیران با خودوری حامل 120میلیون

در بیست و پنجم خردادماه امسال،‌ فردی با مراجعه به مأموران کلانتری 140 باغ فیض اعلام داشت که توسط سرنشینان آقا و خانم یک دستگاه خودرو تویوتا کمری مورد زورگیری قرار گرفته است. بلافاصله طرح مهار از سوی کلانتری 140 باغ فیض انجام و خودرو مورد نظر در مقابل یک مغازه پیتزا فروشی ، به صورت پارک دوبله ، مورد شناسایی قرار می گیرد.

دستگیری زورگیران با خودوری حامل 120 میلیون

با شناسایی متهمان توسط شاکی، دو متهم به نام‌های حبیب ( 40 ساله ) و اعظم ( 35 ساله ) دستگیر و بهمراه سه فرزندشان ( 14، 8 و یک ساله) به کلانتری منتقل شدند؛ در بازرسی داخل خودرو آنها نیز بیش از 120 میلیون تومان وجه نقد کشف شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سقوط ستون بر روی پای كارگر

در یک ساختمان در حال ساخت كارگران مشغول بالا كشیدن راه پله فلزی توسط جرثقیل دستی بودند تا دسترسی طبقه دوم و سوم را ممكن سازند كه ناگهان این سازه فلزی سنگین رها شد و بر روی زانوی یكی از كارگران سقوط كرده بود.

سقوط ستون بر روی پای كارگر+تصاویر

براین اساس، شاهدان در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 13:22 امروز آتش نشانان ایستگاه 9 و گروه امداد و نجات 2 را به میدان شهر ری، جنب كلانتری سابق اعزام كرد.

سقوط ستون بر روی پای كارگر+تصاویر

آتش نشانان با استفاده از نردبان دستی به طبقه دوم رفته و عملیات رها سازی وی را اجرا كردند و پس از آتل بندی پای راست مصدوم توسط امدادگران اورژانس، مصدوم 35 ساله با استفاده از خودروی بالابر ایستگاه 9 به سطح خیابان و سپس برای اعزام به مراكز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

برای مطالعه متن کامل خبر همچنین مشاهده تمامی تصاویر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    منصور گاندی را توی پراید دیده بودند ولی چند ساعت تعقیب و گریز از توی پژو مذکور پاقو و ... کشف کردند ؟ هواست کجاست ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس