مرد معتاد خانه و زنش را به آتش کشید، کلاهبرداری با آلوئه‌ورا، دستگیری شرور تحت تعقیب، سرقت از پمپ بنزین با اسلحه، برادرکشی بخاطر موتور در حضور پدر و مادر و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز یه شرح زیر است:



تعقیب مرگبار سارقان مخوف تهران با بالگرد

حوادثفرمانده نیروی انتظامی تهران از دستگیری باند ۱۸ نفره که با تیراندازی و گروگانگیری قصد فرار از دست ماموران را داشتند، خبرداد.

سردار حسین ساجدی نیا، فرمانده نیروی انتظامی تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت:‌در آستانه‌ راه‌اندازی قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت، با تعامل خوبی که بین همه‌ پلیس‌ها تخصصی به ویژه پلیس آگاهی وجود دارد، موفق به دستگیری یک باند ۱۸ نفره سرقت متشکل از ۱۴ مرد و ۴ زن شدیم.

وی در ادامه با اشاره به این‌که ۱۰ نفر از این افراد متهمین سابقه‌دار هستند، افزود: این افراد که قبلا نیز توسط پلیس دستگیر شده بودند، این بار نیز با تعامل خوبی که بین همه‌ پلیس به ویژه پلیس آگاهی و هواناجا بوده است، در کوتاه‌ترین مدت دستگیر شدند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جولان مرد زن‌نما در سايت‌های‌همسريابی

حوادثسرهنگ يزدان نيکنام گفت : در پي مراجعه مردي جواني به پليس فتا استان البرز و اظهار شکايت مبني بر اينکه از سوي يک سايت همسريابي در فضاي مجازي اغفال شده و مورد اخاذي قرار گرفته است بررسي موضوع در دستور کار ماموران اين پليس قرار گرفت.

رئيس پليس فتا استان البرز گفت : ماموران با انجام کارهاي اطلاعاتي و رصد فضاي مجازي دريافتند که متهم کسي جز يک مرد نيست که با معرفي خود به عنوان زن و راه اندازي سايت هاي همسريابي مردان جوان را اغفال کرده و از آنها اخاذي مي کرد.

مردي که با معرفي خود به عنوان زن ، مرداني که در سايتهاي همسر يابي به دنبال شريک زندگي خود بودند را اغفال کرده و از آنها اخاذي مي کرد با تلاش ماموران پليس فتا البرز شناسايي و دستگير شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


برادرکشی بخاطر موتور در حضور پدر و مادر

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرستان سرخس بلافاصله ماموران پلیس آگاهی و تشخیص هویت به همراه مقام قضایی و پزشکی قانونی در محل حاضر شدند و مشاهده کردند، فردی 21 ساله بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده است.
 
سرهنگ روحی ادامه داد: تحقیقات مقدماتی انجام شده حاکی از آن بود که مقتول با برادرش در حضور پدر و مادرشان به خاطر موتورسیکلت درگیر شده و ابتدا مقتول با لیوان به سر برادرش می زند که منجر به شکسته شدن سر وی می شود.
 
وی افزود: در این لحظه برادر وی کنترل خود را از دست داده و با چاقو به ران برادرش زده و او را مجروح می کند که متاسفانه تا زمان انتقال مجروح به بیمارستان وی بر اثر شدت خونریزی فوت می کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سرقت از پمپ بنزین با اسلحه

حوادثسرهنگ محمد امین ارباب پور رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 3 بامداد بیستم خرداد ماه سال جاری ماموران گشت کلانتری در حین گشت زنی در محدوده خیابان آزادی دو نفر را در حال درگیری مشاهده کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با حضور در محل حادثه و بررسی موضوع متوجه شدند که مردی به نام ناصر با خودروی 206 برای سوختگیری به پمپ بنزین مراجعه که با پرسنل جایگاه سوخت درگیر می شود گفت: در بررسی دقیق تر مشخص شد که از دهان متهم بوی تند الکل به مشام می رسد و بر همین اساس این فرد به اتهام شرب خمر دستگیر می شود.

رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی با بیان اینکه در بازجویی های صورت گرفته از وی ماموران متوجه می شوند فرد دیگری نیز همدست متهم است که در پمپ بنزین خود را به عنوان مامور معرفی و اقدام به کشیدن اسلحه کرده که سریعا همدست دیگر ناصر که نادر نام داشت را سوار بر یک دستگاه خودروی ال 90 شناسایی و دستگیر می کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری شرور تحت تعقیب

سرهنگ حسن یاردوستی، رئیس پلیس مرکز استان اصفهان، صبح امروز از دستگیری یک شرور تحت تعقیب با تلاش مأموران این پلیس خبر داد.

وی افزود: این متهم که چندی قبل به دلیل نزاع و درگیری دسته جمعی و به اتهام قداره کشی، ضرب و جرح عمدی، قدرت نمایی و تخریب اموال شهروندان تحت تعقیب مراجع قضایی بود پس از چند روز تلاش شبانه روزی پلیس در نهایت در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کلاهبرداری با آلوئه‌ورا

حوادثسه برادر که با تبلیغات وسیع خود با محتوای خرید تضمینی گیاه آلوئه‌ورا اقدام به کلاهبرداری از شهروندان مشهدی می کردند، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حسین بیدمشکی، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مشهدی مبنی بر اینکه افرادی با پخش اطلاعیه هایی به صورت اینترنتی و کاتالوگ در سطح شهر در خصوص فروش بوته گیاه آلوئه ورا اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ بیدمشکی اظهار داشت: با توجه به شکایات مطرح شده کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با اخذ اظهارات شکات، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند که در تحقیقات اولیه مشخص شد سه برادر در ابتدا بدون طی کردن مراحل کسب مجوز اقدام به ایجاد شرکتی غیر مجاز کرده اند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نجات جان یک زن توسط پلیس فداکار

زن 30 ساله ای که همراه با خانواده برای گردش و تفریح به حاشیه رودخانه زاینده رود سفر کرده بود، به داخل رودخانه سقوط کرد.

بنابراین گزارش، این فرد به دلیل خروشان بودن رودخانه و آشنایی نداشتن با فنون شنا در آستانه مرگ حتمی قرار گرفت.

استواردوم ˈحسین عسگریˈ جمعی قرارگاه ستاد فرماندهی چهارمحال وبختیاری که در محل حضور داشت با مشاهده صحنه وارد عمل شد و این فرد را نجات داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نجات 20نفر از میان دود و آتش

در پی تماس شهروندان با سامانه 125مبنی بر مشاهده دود و آتش از پاركینگ یك ساختمان با كاربری اداری و تجاری، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 16 روز گذشته بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 89، 11، 29 و نیز گروه های امداد و نجات 13 و 3 را به همراه دو دستگاه بالابر، یك دستگاه تشك نجات و همچنین دو دستگاه خودروی ویژه حمل دستگاه های تنفسی به محل حادثه در خیابان میرداماد، میدان مادر اعزام كرد.
{$sepehr_album_14085}
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر به روی آنها کلیک کنید

آتش سوزی چندین دستگاه خودروی سواری در پارکینگ ساختمان اداری و تجاری در میرداماد با تلاش آتش نشانان خاموش و 20 شهروند از میان دود نجات یافتند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرد معتاد خانه و زنش را به آتش کشید

حوادثسردار محمدرضا میرزایی فرمانده انتظامی استان سمنان، گفت: 31 اردیبهشت ماه امسال به دنبال آتش گرفتن خانه‌ای در روستای دیزج شاهرود زنی 30 ساله به نام مرضیه به شدت دچار سوختگی شده و پس از 15 روز از انتقال به بیمارستان سوختگی ساری، جان خود را از دست داد.

وی افزود: به دنبال این حادثه خانواده مرضیه در تاریخ 20 خرداد به پلیس مراجعه و خواستار رسیدگی به موضوع شدند که در این راستا تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به این موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

میرزایی با اشاره به اعتیاد شدید متهم به مواد مخدر افزود: وی بیکار بوده و با همسرش بر سر این موضوعات اختلاف شدیدی داشته است و در شب حادثه نیز بر سر همین موضوع با یکدیگر درگیر شده بودند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس