دستگيري 2سارق وسايل خودرو، کلاهبرداری به بهانه پرداخت یارانه، جزئیات تصادف اتوبوس ربوده شده، دستگیری قاتل در کم‌تر از نیم ساعت و ... از مهمترین عناوین حوادث امروز است.

  به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز بهش رح زیر است:



دستگیری قاتل در کم‌تر از نیم ساعت

حوادثسرهنگ محمد فلاحی با اعلام خبر دستگیری قاتلی که در یک نزاع، مرد 28 ساله‌ای را به قتل رسانده بود، اظهار داشت: در پی تماس فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری در یکی از مناطق ورامین،‌ تیمی از کلانتری 11 شهید قدوسی ورامین برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 فلاحی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات محلی از شاهدان عینی مأموران موفق به دریافت مشخصات فرد ضارب شدند که با اعلام مشخصات ضارب به تمامی گشت‌های پلیس، دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت و مأموران موفق شدند در کم‌تر از نیم ساعت فرد ضارب را دستگیر کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نجات از چوبه دار با ساخت حسینیه

حوادثخانواده مقتولی در شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان برای قاتل فرزندشان که به مدت 7سال در زندان بود و برای اجرای حکم قصاص تا پای چوبه دار هم آمده بود ، با شرط ساخت حسینیه ای به نام مقتول رضایت مشروط به عدم اجرای حکم دادند.

محل احداث حسینیه، محل برگزاری عزاداری ایام عاشورای حسینی توسط هیأت منتظران مهدی حاجی آباد بوده و در حقیقت همان جایی است که سالیان سال مقتول به عزاداری می پرداخته و به دلیل بعضی مشکلات، هیأت تاکنون موفق به ساخت حسینیه نشده بودند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قربانی طوفان همچنان در بیمارستان

پدر "نیما امانی" کودک آسیب دیده بر اثر طوفان پایتخت در مورخ دوشنبه 12 خرداد ماه سال جاری در شهرری با انتقاد شدید از روند درمان کودک خردسالش، گفت: پسر من پنج روز در کما بوده و اکنون حافظه کوتاه مدت خود را از دست داده است، اگر این اتفاق برای کودکان خود مسئولان کشور اتفاق می‌افتاد، فرزندشان را به همین بیمارستان‌ها انتقال می‌دادند؟

وضعیت نامناسب کودک آسیب‌دیده در طوفان+عکس

به گفته مادر این کودک آسیب دیده، فرزندش عصر روز دوشنبه مورخ 12 خرداد ماه سال جاری بر اثر سقوط نمایه یک ساختمان شش طبقه در چهار راه خط آهن شهرری دچار ضربه مغزی می‌شود. به گفته مادر نیما این نمایه که با چسب به بدنه ساختمان نصب شده پس از طوفان از طبقه ششم سقوط می‌کند و با قسمت تیز خود بر سر کودک اصابت کرده و موجب ضربه مغزی وی می‌شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگيري 2سارق وسايل خودرو

حوادثسارق حرفه اي پس از سرقت لوازم خودروي ۲۰۶ با کارت عابربانک مالباخته که رمز آن در دسترس سارق بود اقدام به برداشت وجه به صورتي که گمان نمي کرد چهره اش شناسايي شود کرد.

 ماموران پس از بررسي تصاوير دوربين هاي بانک، توانستند يکي از سارقان را شناسايي و او را که تازه از زندان آزاد شده بود دستگير کنند. اين سارق که در مقابل مستندات و تصاوير، چاره اي جز اعتراف نداشت به ده فقره سرقت در کمتر از ۲ ماه آزادي اعتراف کرد و ديگر همدست خود را نيز لو داد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


عاشق حسود قلب رقیبش را خورد

حوادثحسادت موجب شد مرد آفریقایی با چاقو رقیب عشقی‌اش را از پای درآورده و قلب او را خورد.

بنابر اعلام پلیس آفریقای جنوبی، این مرد با مورد حمله قرار دادن رقیب عشقی‌اش، قلب او را از سینه‌اش بیرون آورد و آن را خورد.

همسایگان قربانی پس از مشاهده این صحنه با پلیس تماس گرفتند. ماموران پلیس نیز پس از حضور در محل حادثه در حالی با متهم روبرو شدند که در حال خوردن قلب قربانی 62 ساله‌اش با چاقو و چنگال بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کشف محموله 2تنی شمش طلا در خوی

حوادثسردار يحيي شرفي فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی، گفت: در پي تغييرات و نوسانات ارز و فلزات گرانبها در بازارهاي جهاني و اطلاع از گرايش برخي افراد سودجو براي وارد کردن اينگونه فلزات به استان از آن سوي مرزها، مراتب به طور ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت. در اين راستا پليس پس از تحقيقات دامنه دار و گسترش چتر اطلاعاتي يک دستگاه اتوبوس حامل بار قاچاق را شناسايي و در سه راه ائواوغلو خوي اقدام به متوقف کردن آن کردند.

وی با اشاره به اينکه در بازرسي هاي به عمل آمده از اين اتوبوس تعداد 34 عدد شمش 30 کيلوگرمي مشکوک به طلا و نقره به همراه يک هزار و 301 کيلو دانه هاي تسبيح نقره اي کشف شده است ، افزود: کل اقلام مکشوفه در مجموع مقدار دو هزار و 321 کيلو گرم فلزات گرانبها را شامل مي شود که جهت ارزش گذاري به ميادي ذيصلاح ارسال شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کلاهبرداری به بهانه پرداخت یارانه

حوادثسرهنگ یزدان نیکنام، گفت: چندی پیش مدیر یکی از شرکت های فعال در استان البرز با در دست داشتن شکواییه ای از دادسرای ناحیه یک کرج به این پلیس مراجعه و بیان کرد مبلغ 350 میلیون ریال از حساب بانکی اش برداشت شده است.

سرهنگ نیکنام اظهار داشت: با بررسی موضوع مشخص شد که افراد کلاهبردار، فکسی را با مضمون ارائه یارانه صنعت به شرکت تولیدی مورد نظر ارسال کرده و خواستار دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای، اطلاعات بانکی صاحب شرکت، رمز دوم کارت، کد CCV2 و تاریخ انقضای کارت مدیرعامل شرکت شده‌اند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با استعلام صورت گرفته از حساب شاکی مشخص شد مبلغ سرقتی از طریق خرید اینترنتی از یک صرافی واقع در شهر تهران انجام شده است که در این خصوص تیم عملیات این پلیس با نیابت قضایی وارد صرافی مذکور شد و اقدام به بازجویی فنی از صاحب آنجا کرد که در نهایت صاحب صرافی اذعان داشت سارقان با در دست داشتن کلیه مشخصات شناسنامه‌ای و بانکی صاحب شرکت و با استفاده از رمز دوم کارت از طریق فضای مجازی اقدام به خرید سکه کرده‌اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جزئیات تصادف اتوبوس ربوده شده

حوالی ساعت 19 عصر جمعه فردی در محدوده میدان جلیلی اقدام به ربودن یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد کرده و در حال متواری شدن از محل بود که در این حین با چند خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده و متوقف شد.

جزئیات تصادف اتوبوس ربوده شده+عکس

به دنبال این حادثه دستگاه‌های امدادی و انتظامی خود را به محل رسانده و اقدامات خود برای دستگیری سارق و نجات افراد حادثه دیده را آغاز کردند که برابر گفته افراد حاضر در محل سارق این اتوبوس شرکت واحد توسط ماموران کلانتری ابوذر دستگیر شده است.

سید جلال ملکی - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزییات امدادرسانی آتش‌نشانان به حادثه‌دیدگان این حادثه به ایسنا گفت:‌ به دنبال این حادثه آتش‌نشانان ایستگاه‌های 28 و 65 و نجات 38 حوالی ساعت 19 دیروز به این محل اعزام شده و پس از حضور مشاهده کردند که یک دستگاه اتوبوس با چند خودروی سواری شامل یک دستگاه سواری پراید، یک دستگاه سواری پژو و یک دستگاه سواری 206 برخورد کرده و پس از تصادف با یک موتورسیکلت متوقف شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس