کد خبر 324504
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱

برخورد سمند با دکل برق فشار قوی سه کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، بامداد امروز شنبه چهاردهم تیرماه، ساعت 01:27 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو سمند با دکل برق فشار قوی واقع در شهریار،میدان شهیدصیادشیرازی به طرف ملارد،روبروی ورودی فاز یک اندیشه گزارش گردید.
 
ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امدادو نجات ایستگاه 101 مرکزی  را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند.

در بدو ورود ماموران مشاهده گردید یکدستگاه خودرو سمند به علت عدم توانائی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه  با دکل برق فشار قوی برخورد نموده که منجر به فوت سه نفر و مصدوم شدن یک نفر از سرنشینان خودرو فوق گردیده بود.

در نهایت ضمن ایمن سازی کامل جاده فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و اجساد افراد تحویل نیروی انتظامی جهت انتقال به سردخانه گردید.

برخورد مرگبار سمند با دکل+تصاویر

برخورد مرگبار سمند با دکل+تصاویر


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس