جغد سرگردان در پایتخت، "منصور ريزه" دستگير شد، ریشه‌کن کردن درختان بلوط با لودر، کلاهبرداری میلیاردی در بازار آهن و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

  به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



جغد سرگردان در پایتخت

به دنبال تماس تعدادی از شهروندان با سامانه 125 و درخواست کمک از آتش نشانی، بیدرنگ آتش نشانان ایستگاه 57 ساعت 15:30 دقیقه عصر روز گذشته رهسپار خیابان استخر شدند.

حوادث

فرشاد نعیمی نیا رئیس ایستگاه 57 آتش نشانی در باره این اتفاق چنین اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی پس از مطلع شدن از این حادثه بلافاصله به نشانی اعلام شده اعزام شدند ودرمحل مشاهده کردند که یک بهله جغد با ورود ناگهانی به سوله یک کارخانه تولید بتن باعث ترس و نگرانی کارکنان این کارخانه شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله دست به کار شده وبا استفاده از تجهیزات ویژه، این پرنده شکاری را به دام انداخته و به ایستگاه منتقل کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


برج25طبقه خیابان شریعتی سوخت

در پی مشاهده دود غلیظ از یک برج مسکونی و تماس شهروندان با سامانه 125 ستادفرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 5:55 بامداد امروز آتش نشانان ایستگاه های 29، 73، 89، 97، 11 و گروه امداد و نجات 13 را به همراه دو نردبان، دو خودروی حامل دستگاه تنفسی و تشک نجات به محل حادثه در خیابان شریعتی، روبروی پارک کوروش اعزام کرد.

حریق در برج 25 طبقه خیابان شریعتی+تصاویر

محمود شادکی مدیر منطقه دو عملیات در این باره اظهار داشت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه یک ساختمان 25 طبقه مسکونی به همراه 7 طبقه منفی و در مراحل پایانی ساخت دیده می شد که از قسمت طبقه منفی 3 دچار آتش سوزی شده و دود زیادی از آن به بیرون زبانه می کشید.

وی افزود: در این حادثه آتش نشانان به سرعت به چند گروه تقسیم شدند و پس از اجرای ایمن سازی های لازم با بکارگیری چندین رشته لوله آبدهی، تجهیزات خاموش کننده و بستن دستگاه های تنفسی به کانون آتش سوزی نزدیک شده و آن را مهار و خاموش کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری زورگیران خیابان ابوسعید

در مورخه 07/02/1393 دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به زورگیری یک دستگاه گوشی تلفن همراه در محدوده میدان منیریه می نمایند ؛ تعدادی از شهروندان منطقه که متوجه زورگیری سارقین از یکی از اهالی محل شده بودند با چند دستگاه موتورسیکلت و خودرو به تعقیب سارقین پرداخته و نهایتا یکی از شهروندان با زدن خودرو سواری خود به موتورسیکلت سارقین آنها را متوقف می نماید اما سارقین پس از متوقف شدن بلافاصله با چاقو و قمه همراه خود اقدام به قدرت نمایی در محل می نمایند.

دستگیری زورگیران خیابان ابوسعید+تصاویر

همزمان با تعقیب و گریز مردم و سارقین ، تیم ضربت سرکلانتری هشتم که به صورت نامحسوس در محدوده میدان منیریه در حال گشت زنی بود، متوجه موضوع شده و به تعقیب سارقین می پردازد که در حین انجام عملیات دستگیری ، یکی از مأمورین تیم ضربت سرکلانتری هشتم مورد اصابت ضربه چاقو از سوی احدی از سارقین قرار گرفته اما سرانجام هر دو متهم دستگیر و در همان بازرسی اولیه از آنها ، چندین دستگاه گوشی تلفن همراه کشف می شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


"منصور ريزه" دستگير شد

حوادثتعدادي از اراذل و اوباش «سطح 3» هويت هاي «منصور ريزه»، «فرامرز پاکوتاه»، «عماد»، «ماهان»، «آرمان» و «احتشام» که اقدام به تخريب خودروهاي شهروندان کرده اند ساعاتي پيش در منزل مادربزرگ «منصور ريزه» حضور يافته و پس از مشروب خوري اقدام به درگيري با همديگر کرده که نسبت به شکستن شيشه هاي منزل مادربزرگ متهم اقدام کرده و درگيري نامبردگان به خارج از منزل و در کوچه ادامه مي يابد تا اينکه تعداد سه دستگاه خودرو مربوط به شهروندان که در آدرس اعلامي پارک شده بود مورد تخريب قرار مي گيرد و به محض حضور شهروندان از محل متواري مي شوند.

در ادامه مراتب از طريق تماس تلفني 110 به کلانتري اعلام و با حضور عوامل در محل نفرات مربوطه شناسايي و دستورات قضايي در خصوص دستگيري نامبردگان اخذ و عوامل تخصصي در کلانتري حاضر و اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کلاهبرداری میلیاردی در بازار آهن

حوادثسرهنگ علی احمدی تبار در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی به صورت ماهرانه مبادرت به تحریر و صدور چک های مجعول کرده است مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی لرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: مأموران پس از صحت و سقم موضوع، منزل کلاهبردار را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کردند و در بازرسی از منزلش هشت فقره چک جعلی کشف کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ریشه‌کن کردن درختان بلوط با لودر

درپی تجاوز لودرهای اداره راه و شهرسازی به منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد بخش های عظیمی از ارزشمندترین رویشگاه های جنگلی در این منطقه ویران شد و صدها درخت بلوط کهنسال و جوان و سایر گونه های گیاهی این منطقه قلع و قمع گردید.

ریشه‌کن کردن درختان بلوط با لودر+تصاویر

مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد گفت: عصر روز سه شنبه مورخ ۹۳/۳/۱۳ اداره راه و شهرسازی الشتر بدون هرگونه مجوز و بصورت غیرقانونی اقدام به تخریب گسترده اراضی جنگلی جهت احداث یک جاده دسترسی در داخل منطقه حفاظت شده سفیدکوه نموده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس