کد خبر 320080
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲

زورگیرانی که در منطقه پاچنار مشهد با تهدید سلاح اقدام به زورگیری از شهروندان این منطقه کرده بودند، ‌توسط ماموران کلانتری 36 دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در پی چند فقره زورگیری از شهروندان توسط یکی از اراذل و اوباش محله پاچنار و ایجاد مزاحمت برای اهالی با استفاده از سلاح سرد و کلت کمری موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 36 مشهد قرار گرفت.
 
ماموران کلانتری مخفیگاه زورگیر را شناسایی و در اقدامی ضربتی با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند، ‌که ضمن دستگیری این فرد یک قبضه چاقو نامتعارف، یکی قبضه کلت کمری بادی به همراه آلات و ادوات استعمال صنعتی کشف شد.
 
متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به جرم خود مبنی بر زورگیری و تهدید با سلاح سرد و گرم اعتراف و بیان داشت که با توجه به بیکاری و اعتیاد به شیشه با همدستی فرد دیگری اقدام به سرقت زورگیری از شهروندان می‌کرده است.
 
گفتنی است، ‌زورگیر جوان تاکنون چند بار دستگیر شده است که در ادامه همدست متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده و اعتراف به اعمال مجرمانه به مقام قضایی معرفی شدند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس