جنون عامل قتل شوهر شد، مهار آتش‌سوزی نزدیک حرم امام رضا(ع)، 15 ثانیه وحشت در آسانسور، انفجار بمب در دستان مرد انتقامجو و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



سرقت از طلافروشی در 49 ثانیه

حوادثچهار مرد سوار بر پرايد شده و خود را به مقابل پارك كودك ايلام رساندند، خوب به اطراف‌شان نگاه كردند و نقاب‌هايشان را به روي صورت كشيدند.

يكي از سه مرد داخل مغازه كه همگي لباس محلي به تن داشتند با اسلحه چند ضربه به شيشه ويترين زد اما شكسته نشد، اين‌بار با شليك گلوله شانسش را امتحان كرد، شيشه شكسته شد و با چند حركت دستش حجم زيادي از طلاها را در ساك سياه رنگ ريخت. در اين هنگام پسر طلافروش به عقب مغازه رفت و با اسلحه شكاري چند تير به سمت مردان سياه پوش شليك كرد اما بدون اينكه گلوله‌يي به آنان اصابت كند چهار مرد از مغازه خارج و پس از سوار شدن بر پرايد به سرعت از شهر خارج شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


به 40زن تجاوز کردم چون شیشه می‌کشیدم

حوادثمتهم که مردی ۳۱‌ساله به اسم ایمان است یک‌سال پیش در پی تحقیقات گسترده و پیچیده ماموران دستگیر شد. اولین شکایت از ایمان سال ۹۰ به ماموران پلیس داده ‌شد و زنی جوان ادعا کرد فردی که خود را مامور پست معرفی کرده او را مورد آزار جنسی قرار داده ‌است. این زن گفت: «وقتی زنگ در را زدند فردی که خود را مامور پست معرفی کرد از من خواست برای تحویل‌گرفتن بسته پستی جلو در بروم من هم در را باز کردم و بعد خودم جلو در رفتم در راه دیدم این فرد وارد خانه ‌شده ‌است او با گذاشتن چاقو روی گلویم مرا تهدید کرد مقاومتی نکنم و بعد مرا مورد آزار جنسی قرار داد.»

ماموران، پستچی قلابی را از طریق دوربین‌های مداربسته مرکز تفریحی شناسایی و او را بعد از چند روز بازداشت کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مهار آتش‌سوزی نزدیک حرم امام رضا(ع)

حوادثابوالفضل تیموری مدیر حوزه۳ آتش نشانی شهر مشهد، با اشاره به اینکه این مجتمع در فاصله ۲۰۰ متری ورودی حرم و در خیابان نواب صفوی واقع شده است، اظهارداشت: بر اساس بررسی های اولیه میزان خسارات وارده به این مجتمع بسیار زیاد است ولی خوشبختانه به دلیل وقوع این حادثه در پایان ساعت کاری کارگران مجتمع، تنها مصدوم حادثه یک آتش نشان بود.

وی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان دردست بررسی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر آتش با تلاش یک ساعته 50 آتشنشان اطفاء شده است ولی عملیات کاوش جهت جلوگیری از برگشت حریق توسط آتش نشانان ادامه داد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


15 ثانیه وحشت در آسانسور

حوادثتصاویر دوربین‌مدار بسته در داخل آسانسور نشان می‌دهد این مرد 31 ساله وارد آسانسور یک ساختمان شده و پس از بسته شدن درها، آسانسور با سرعت شدید و خارج از کنترل به سمت طبقات بالا پرتاب شد.

آخرین بخش از تصاویر ثبت شده حاکی از آن است که دوربین به دلیل توقف ناگهانی آسانسور با چند شیء برخورد می‌کند. بنابراین گزارش، سرعت آسانسور بیش از 80 کیلومتر بر ساعت بوده است. طبق اعلام رسانه‌های شیلی پس از حضور نیروهای آتش‌نشان و اجرای عملیات امداد و نجات این مرد که به دلیل برخورد شدید با سقف در لحظه توقف آسانسور از ناحیه پا و سر به شدت مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


انفجار بمب در دستان مرد انتقامجو

حوادثفرمانده انتظامي طرقبه و شانديز روز گذشته به خبرنگاران گفت: در پي تماس شهروندان با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر شنيده شدن صداي انفجار، بلافاصله گروهي از کارآگاهان و گشت انتظامي طرقبه به محل حادثه عزيمت کردند. در بررسي هاي اوليه انگشت قطع شده و آثار خون انسان در کنار خودروي پرايد به همراه قطعاتي از يک ساعت روميزي کشف شد.

سرهنگ عباس صارمي ساداتي افزود: با توجه به حساسيت موضوع، ماموران انتظامي تحقيقات خود را از مراکز درماني آغاز کردند چرا که انگشت قطع شده سرنخ مهمي از اين ماجرا بود.

وي اضافه کرد: کارآگاهان به اطلاعاتي دست يافتند که نشان مي داد جوان ۱۸ ساله اي به يکي از مراکز درماني مشهد براي درمان انگشت قطع شده مراجعه کرده است. با اين اطلاعات، ماموران انتظامي موفق شدند جوان مجروح را به همراه يکي از دوستانش دستگير کنند و مورد بازجويي قرار دهند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حریق در آلومینیوم المهدی

حوالی ظهر دیروز بخشی از واحد HTM شرکت آلومینیوم المهدی که مربوط به مذاب کردن قیر صنعتی بوده، دچار حریق شده است.

حریق در آلومینیوم المهدی

طبق اطلاعات دریافتی در این آتش سوزی بخش ذوب و سیستم کابل کشی سوخته است اما به نظر می‌رسد به سایر بخشها آسیبی وارد نشده است.

خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی در پی نداشته اما درباره خسارت مالی ناشی از این حادثه تاکنون اطلاعاتی منتشر نشده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تصاویر خرس قهوه‌ای و توله‌هایش

آقای حامد تیزرویان عکاس خوب حیات وحش کشور حدود ۳ هفته قبل در روزهای پایانی اردیبهشت ماه سال جاری طی سفری به پناهگاه حیات وحش دودانگه مازندران، تصاویر کم نظیری از یک ماده خرس قهوه ای و ۳ توله اش را به ثبت رسانده است.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/3/20/607551_710.jpg

این تصاویر زیبا که در ساعات اولیه صبح (ساعت ۶٫۳۰) تهیه شده است، رفتار طبیعی ماده خرس قهوه ای و توله هایش و تغذیه آنها از میوه ها و گیاهان جنگلی به تصویر می کشد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جنون عامل قتل شوهر شد

حوادثفرمانده انتظامی «خرم بید» روز سه شنبه در تشریح این خبر گفت: ساعت چهار و 20 دقیقه بامداد سه شنبه یک فقره قتل در صفاشهر به یکی از کلانتری های مرکز این شهرستان گزارش شد.

سرهنگ «سعید ابوالحسنی» افزود: بلافاصله با حضور در منطقه متوجه شدیم که فردی به هویت «س. غ» حدود 50 ساله کشته و دو دختر 16 و 18 ساله او نیز زخمی شده اند.

وی ادامه داد: به نظر می رسد قاتل بیماری روانی داشته و با شوهر خود نیز دچار اختلاف بوده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تریلی 20 شتر را کشت

حوادثبرخورد یک دستگاه تریلی با گله 100 نفری شتر موجب تلف شدن 20 نفر شتر در محور سبزوار - شاهرود شد.

این حادثه روز گذشته(دوشنبه) در محدوده پاسگاه انتظامی «طرود» رخ داد و به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش شد.

در این حادثه تریلی کشنده به رانندگی و سرنشینی دو نفر اهل و ساکن بجنورد با این گله برخورد کردند.

خسارت ناشی از این حادثه بیش از 600 میلیون ریال برآورد شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اسیدپاشی برای ممانعت از ازدواج

حوادثساعت 07:45 اولین روز دی ماه سال گذشته اهالی خیابان ارج واقع در حوالی میدان شوش با فریادهای درخواست کمک زن جوانی روبرو شدند که فریاد می‌زد: سوختم.

اهالی محل پس از حضور در کوچه، یکی از همسایگان خود را مشاهده کردند که از ناحیه صورت مورد اسیدپاشی قرار گرفته و به شدت از ناحیه چشم و بینی مجروح شده بود لذا بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اورژانس تماس گرفتند و زن جوان مصدوم جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال داده شد.

ا شناسایی حمید . خ به عنوان عامل اسیدپاشی، کارآگاهان اداره شانزدهم به محل سکونت وی در منطقه تیردوقلو مراجعه و اطلاع پیدا کردند که او همزمان با اقدام به اسیدپاشی از این محل متواری شده است.

تحقیقات جهت شناسایی مخفیگاه حمید ادامه داشت تا محل تردد متهم در محدوده میدان فردوسی شناسایی و نهایتاً در هفدهم خردادماه 93 دستگیر شد و پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی، صراحتاً به اسیدپاشی اعتراف کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس