درویش:‌ ۵۰۰ میلیارد بدهی پرداخت کردم/ به فکر برطرف کردن موانع هستیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از روزی که آمدم تا الان ۵۰۰ میلیارد بدهی گذشته را پرداخت کردم.

به گزارش مشرق، رضا درویش مدیرعامل تیم پرسپولیس امروز سه‌شنبه در نشست خبری در خصوص جلسه مجمع سالیانه تیم اظهار داشت: دستور جلسه، رسیدگی به بحث‌های مالی بود. ما ۱۸ بند صورت‌های مالی از سال ۸۴ به بعد داشتیم که باید به آن رسیدگی می‌شد. امروز هم به این موضوع رسیدگی شد و خوشبختانه وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی کمک کردند که این موانع برطرف شود. امیدواریم بتوانیم در صورت‌های مالی بعدی حداقل بتوانیم نصفی از این بندها را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: انباشت بدهی‌ها از چند سال پیش بوده است. فصل به فصل سعی داریم این بدهی‌ها را کم کنیم. نزدیک ۵۰۰ میلیارد از روزی که آمدم، بدهی گذشته را دادم. نزدیک ۵۰ پرونده مفتوح در شعب مختلف داریم. بیشتر از ۳۰ پرونده را رسیدگی کردیم و به نفع خودمان کردیم. این کار خیلی سخت است. تیم‌های صنعتی همه فکرشان در این است که برای پیشرفت تیمشان چه برنامه‌ای داشته باشند. من یک میلیون و پنجاه هزار یورو پولی که ربطی به من نداشت را جهت رادوشوویچ پرداخت کردم. اینم پول می‌شود ۷۰ میلیارد تومان؛ این پول چقدر گره از کار پرسپولیس می توانست باز کند؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: سوای این پول، ۱۵ میلیارد هم باید بابت مفاصاحساب مالیاتی پرداخت کنم که فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باز شود. هوادار باید این موضوعات را بداند. اگر من ۷۰ میلیارد را نمی دادم، الان همه مشکلات را حل می‌کردم. ۱۵ روز پیش حکمی آمده که چهار پنج سال پیش مدیرعاملی ۷ میلیارد تومان پول از کسی گرفته تا کاری کند اما بعد از چند وقت گفتند که نمی‌توانیم این کار را کنیم. آن طرف هم گفته پس پولم را بدهید که ندادند و حالا او ۱۵۱ میلیارد تومان حکم گرفته است. باشگاه به چه شکل این پول را پرداخت کند؟

بیشتر بخوانید:

درویش از مدیرعاملی پرسپولیس برکنار می‌شود؟

درویش عنوان کرد: اینکه هوادار عواطف و احساسات دارد خیلی خوب است اما مطالبه‌گری یعنی اینکه باید بگردند و ببینند چه کسی این مشکلات را به وجود آورده است. باید ببینند چرا حقوق باشگاه به تاراج رفته است. پول استوکس و اوساگونا را من دادم. یک انتخاب غلط با چه کارهای پشت پرده‌ای. هوادار به من می‌گوید این ۵ بازیکن را بیاور اما باید دید با چه بودجه‌ای این کار باید انجام شود.

وی گفت: ۱۰۹ میلیارد طلبکار هستیم به جهت اینکه شرکت‌هایی که در بورس عرضه می‌شوند، اگر بدهکاری جدیدی افشا شود، دولت موظف به پرداخت آن است. اگر آن پول را امروز به من بدهند، ما هیچ پولی نمی‌خواهیم و هم بازیکن خوب می گیریم و هم پول‌ها را پرداخت می‌کنیم.

چرا باید خجالت تیم‌های پایه را بکشم؟

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: این ۱۰۹ میلیارد تومان بدهی‌هایی بود که افشا نشده بود. بعد از اینکه باشگاه واگذار شد، یک سری بدهکار آمدند و ما مجبور بودیم پرداخت کنیم. بعد از اینکه این بدهی‌ها را دادیم، دولت موظف است آن را به ما پرداخت کند. هنوز این پول پرداخت نشده است. اگر پداخت کنند همه پول‌های مانده را می‌دهم. چرا باید خجالت تیم‌های پایه را بکشم؟ چرا هوادار و من باید استرس بکشیم. الان مریض شدم. بهترین بازیکنانی که تا الان جذب شده، در این نیم فصل جذب کردیم اما اول باید پول رادوشوویچ را بدهیم.

درویش افزود: بعد از ۵ سال توانستیم تیم را به اردوی با کیفیت ببریم. پس ما در حد وسع تمام کارها را انجام می دهیم. امیدوارم دغدغه ما هم مثل باشگاه‌های دیگر این باشد که پول ها را چگونه خرج کنیم، نه اینکه چگونه پول داشته باشیم.

اوسمار به ما لیست داده است

وی در مورد وضعیت وحدت هنانوف و نبیل باهویی گفت: اول اینکه ما هماهنگ با سرمربی تیم انجام می دهیم. ما اول باید موفق شویم پنجره را باز کنیم، بعد بازیکنان را کنار بگذاریم و بعد بازیکنان جدید را ثبت کنیم. شاید باز شدن پنجره به بازی پنجشنبه نرسد یا دیروقت شود. بعد از اینکه پنجره باز شد، بعد می‌بینیم سرمربی چه تصمیمی می گیرد. اوسمار ویرا به لیست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    1 0
    از جیب شخصی پرداخت کردی؟
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 0
    از جیب مبارک یا از بیت المال؟ تفاوتش بسیار است
  • من IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 0
    مگه چه غلطی میکنین که این همه هزینه داره
  • دهقان IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 0
    ۵۰۰ میلیارد از کجا و چطوری پرداخت شده؟
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    بابا این فوتبال را تعطیل کنید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس