اوزونیدیس: مقابل استقلال هجومی بازی می‌کنیم/ تیم های پایتخت نباید در مورد داوری صحبت کنند

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: ما هم به دنبال این هستیم بازی را هجومی شروع کنیم که بتوانیم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. متاسفانه ما در بازی رفت نتیجه دلخواه خودمان را نگرفتیم.

به گزارش مشرق، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پیش از بازی با استقلال، اظهار داشت: فردا بازی خیلی سختی داریم. مقابل تیمی بازی می‌کنیم که برای قهرمانی می‌جنگد اما می‌دانیم استقلال تحت فشار است. وی افزود: به همین خاطر خیلی مهم است کار را خیلی خوب و محکم شروع کنیم تا فشار را روی حریف زیادتر کرده و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. البته در بازی آخر مقابل استقلال نتیجه‌ای که شایسته‌اش بودیم کسب نکردیم. حریف از ما سرتر نبود و خودمان نتوانستیم نتیجه بگیریم.سرمربی گل‌گهر تصریح کرد: در خیلی از بازی‌ها بهتر از حریف بودیم اما به دلیل برخی اشتباهات نتیجه را از دست دادیم. خیلی مهم است در ۲ بازی باقی‌مانده بهترین عملکرد را داشته باشیم تا نتیجه دلخواه را کسب کنیم. به دلیل حضور در نیمه نهایی جام حذفی خیلی مهم است که فصل را با نتایج خوب تمام کنیم.

شرایط ۴_۳ بازیکن ما برای بازی با استقلال نامشخص است

اوزونیدیس درمورد مصدومیت متوالی بازیکنان گل‌گهر که سبب ایجاد تغییرات در خط دفاعی این تیم در بازی گذشته و اینکه آیا در دیدار فردا هم چنین دغدغه‌ای دارند، توضیح داد: نسبت به قبل بیشتر مصدوم داریم(باخنده) متاسفانه در نیم فصل دوم خیلی مصدوم دادیم‌. البته در این نیم فصل بازیکن زیادی هم نگرفتیم زیرا انتظار نداشتیم بازیکنان ما تا این اندازه مصدوم شوند.وی اضافه کرد: این قضیه ادامه داشته و منتظر مشخص شدن شرایط ۴_۳ بازیکن پس از تمرین امروز هستم. باید با پزشک تیم صحبت کنم تا متوجه ریسک بازی کردن آنها با مصدومیت شوم. نه فقط برای این دیدار بلکه برای بازی پایانی لیگ و نیمه نهایی جام حذفی باید شرایط را کنترل کنیم.

استقلال و پرسپولیس درمورد داوری صحبت نکنند زیرا تیم‌های خاصی هستند که فقط در بازی بین آنها از VAR استفاده شد

سرمربی گل‌گهر در پاسخ به این سوال که با توجه به فشارهای اخیر استقلال روی داوری آیا نگران قضاوت بازی فردا نیست، گفت:خیر. خود من بازیکن و سرمربی یک تیم بزرگ بوده‌ام. می‌دانم چه شرایطی برای چنین تیم‌هایی وجود دارد. شاید تحت فشار قرار گرفتن داور به خاطر رقابت بین ۲ رقیب است. مثلا تیم‌ها در مورد شرایط داوری بازی همدیگر صحبت می‌کنند اما بهتر است استقلال و پرسپولیس درمورد داوری حرف نزنند زیرا آنها نسبت به تیم‌های دیگر شرایط خاص‌تری دارند!اوزونیدیس تاکید کرد: این هم خیلی عادی است زیرا VAR فقط در بازی این ۲ تیم استفاده شد. آنها برای قهرمانی می‌جنگند و خیلی طبیعی است یک اشتباه از سوی داور می‌تواند سرنوشت قهرمانی را عوض کند. در رویه آنها دخالتی ندارم و فقط درمورد تیم خود صحبت می‌کنم. صادقانه باید بگویم هر ۲ تیم شایستگی قهرمانی را دارند.

تمرکز من روی خوب تمام کردن فصل است نه تمدید قرارداد

وی درمورد اینکه آیا برای تمدید قرارداد پالسی از باشگاه گل‌گهر دریافت کرده است، توضیح داد: قرارداد من تا آخر امسال بود. وقتی در آخر فصل هستیم و نتایج مقداری دلخواه باشگاه نبوده بحث به سمت پایان فصل می‌رود. نمی‌خواهم در برهه فعلی در این مورد صحبت و فکر کنم زیرا تیم مهم است. باید برای خیلی خوب تمام کردن فصل همکاری خوبی داشته باشیم‌. ابتدا باید این ۲ بازی را بگذرانیم و سپس در این مورد صحبت و تصمیم‌گیری کنیم.سرمربی گل‌گهر در پاسخ به این سوال که آیا شرط تمدید قراردادش کسب قهرمانی جام حذفی است، گفت: درمورد قرارداد نمی‌خواهم صحبت کنم زیرا یک بحث شخصی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فاجعه مربی خارجی !! IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    صدها میلیارد پول این کشور برای یک مربی خارجی ؟؟!! >>> چرا ؟؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس