کد خبر 1606813
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
«اوسمار» و امکان رسیدن به یک رکورد جذاب در پایان فصل

سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس این شانس را دارد تا با بیشترین تعداد امتیاز ممکن سرخ ها را قهرمان فصل بیست و سوم لیگ برتر کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر و با توجه به تساوی استقلال تهران برابر نساجی توانست در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات خود را به صدر جدول برساند سرخ‌پوشان برای کسب عنوان قهرمانی و حفظ صدرنشینی باید دو دیدار باقی مانده خود را پیروز شوند.

«اوسمار ویه‌را» که از نیم فصل و پس از جدایی یحیی گل محمدی هدایت سرخ‌ها را بر عهده گرفت، توانست عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد و تا به اینجای مسابقات پرسپولیس تنها برابر آلومینیوم شکست خورده و برابر استقلال تهران و سپاهان هم به نتیجه تساوی دست یافته و مابقی دیدارهای خود را با پیروزی به اتمام رسانده است. همچنین اوسمار موفق شد سهمیه حضور در لیگ نخبگان آسیا را برای پرسپولیس کسب کند.

پرسپولیس در پایان هفته بیست و هشتم ۶۲ امتیازی شد و اگر دو بازی باقی مانده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، ۶۸ امتیازی می‌شود و می‌تواند با کسب بیشترین امتیاز تاریخ حضور خود در لیگ برتر به مقام قهرمانی دست یابد.

پیش از این پرسپولیس در فصل‌های نوزدهم و بیستم موفق شده بود با ۶۷ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد و حالا اوسمار می‌تواند در نخستین تجربه حضورش به عنوان سرمربی در پرسپولیس با کسب بیشترین تعداد امتیاز این تیم را به سکوی نخست فوتبال ایران برساند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    هر گونه رکوردی را باید به اسم آقا مهدی تاجشون و آقا خدادادشون ثبت کرد!! البته برادران حیدری هم از قلم نیافتد لطفا!!
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      1 0
      باشه گریه نکن. تا امثال توهستید دیگه ما نیاز به چیز دیگه ای نداریم چون هرچقدر بازیکنانتون خراب کاری کنند بهانه به دستشون میدید و حتی خودشونم یاد گرفتن با این حرفا فریبتون میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس