کد خبر 1606918
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
کارخانه: پائز باید زودتر به ایران می‌آمد/ بضاعت والیبال ایران، همین است

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال اظهار داشت: بضاعت والیبال ایران از نظر بازیکن همین است و اطمینان داشته باشید کسی کم کاری نکرده است.

به گزارش مشرق، مصطفی کارخانه در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال در هفته نخست لیگ ملت‌ها اظهار داشت: این که نتیجه ۴ بازی را واگذار کردیم به هیچ عنوان خوب نیست؛ چرا که باعث ناراحتی مردم شدیم؛ اما هر چه جلوتر رفتیم بهتر شدیم و همین مسئله نوید روزهای خوب را می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اتفاقات هفته نخست لیگ ملت‌ها به این باور رسیدم اردوی تیم ملی باید زودتر برگزار می‌شد. حتی سرمربی تیم ملی هم باید زودتر به ایران می‌آمد و پلی آف لیگ را می دید. اگر این اتفاقات رخ می‌داد شرایط فرق می کرد.

دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال تصریح کرد: ما در هفته نخست، هر بازی را با یک ارنج شروع کردیم. البته ارنج بازی با آرژانتین خوب بود. میثم صالحی هر زمانی که در ترکیب بود عملکرد قابل قبولی داشت اما به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌تواند در همه بازی ها به میدان برود و به همین دلیل کادرفنی در برخی بازی‌ها به او استراحت داد.

کارخانه: پائز باید زودتر به ایران می‌آمد/ بضاعت والیبال ایران، همین است

کارخانه گفت: ما در این ۴ بازی اصلا دفاع نکردیم. کمترین موفقیت را در دفاع و دریافت‌ها داشتیم. اگر موسوی و غلامی بودند شرایط فرق می‌کرد. در والیبال امروز دفاع و سرویس خیلی تعیین کننده هستند. یک زمانی هر تیمی خوب حمله می کرد پیروز می شد اما الان این مسئله کافی نیست و باید در سیستم دفاعی قوی و همینطور در سرویس‌ها قوی بود.

وی عنوان کرد: فعلا بضاعت ما همین بازیکنان هستند. اگر بازیکنان‌مان باتجربه‌تر عمل می‌کردند بدون برد نمی‌ماندیم. البته کسی کم کاری نکرد. باید آستانه تحمل خودمان را بالا ببریم تا بازیکنان جوان، باتجربه‌تر شوند.

کارخانه: پائز باید زودتر به ایران می‌آمد/ بضاعت والیبال ایران، همین است

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال در مورد عملکرد میلاد عبادی‌پور که با انتقادهایی همراه بود، یادآور شد: به هر حال تیم نیاز به بزرگتر دارد و در داخل زمین یک بازیکن باتجربه باید باشد تا تیم را مدیریت کند.

کارخانه در پایان درباره اینکه برخی صفحات مجازی که متعلق به دلال ها هستند و تلاش می‌کنند فضای والیبال ایران را مسموم کنند، خاطرنشان کرد: معتقدم والیبال ایران هر چه سلامت‌تر باشد می‌تواند پیشرفت بیشتری داشته باشد. مردم، والیبال را دوست دارند و امیدوارم کسی باعث ناراحتی و دلخوری مردم نشود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سوسان RO ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    وقتی والیبال اوج گرفت پولهای مفت بیت المال مافیا خلق کرد و بچه معروفها رفتند ته خط چون مافیا بچه معروف نمیخواد کار چاق کن میخواد مثل فوتبال
  • طبا IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    یعنی توی لیگ چند تا بازیکنی که سرویس پرشی درست و حسابی بزنند، وجود نداره !!؟؟ یا بتونه با پرش مناسب و چشمان باز دفاع کنه !؟؟ یا اصلاً ژنتیک بازیکنان ایرانی، بلند زن نیست آقای کارخانه !!؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس