چهار نفر از اعضای باند سارقان مسلح در ایرانشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار نفر از اعضای باند سارقان مسلح و عاملان قتل شهروند ۲۴ ساله ایرانشهری خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار دوستعلی جلیلیان روز دوشنبه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در خرداد ماه سال ۱۴۰۳ مبنی بر سرقت مسلحانه منزل منجر به قتل شهروندی در شهر ایرانشهر، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و در تحقیقات میدانی در محل مشخص شد پنج نفر مسلح با سلاح کلاش با ورود به منزل قصد سرقت مسلحانه طلا و جواهرات منزل را داشته که پس از درگیری با اعضای خانواده یکی از اعضای خانواده به قتل و یکی از سارقان هم در درگیری با اصابت گلوله خود سارقان به هلاکت و دیگر اعضای این باند متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و فنی نسبت به شناسایی اعضای باند مذکور اقدام و در یک عملیات غافلگیرانه چهار نفر از اعضای باند شناسایی و دستگیر که در تحقیقات اولیه به سرقت مسلحانه منزل که منجر به قتل شهروند شد، اعتراف کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان تاکنون به ۱۱ فقره سرقت مسلحانه منزل و ۲ فقره قتل مسلحانه اعتراف و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    بولله که زنده بودن این افراد برا همه خطرناک و مضره اینها به محض آزادی دوباره کارهاشونو شروع میکنند..اعدامشون کنید
  • هادی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    چارتا ریش سفید میرن دادگاه میارنشون بیرون. قانون پشمه
  • DE ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    وقتی سرقت وادمکشی می کنند دادگاه بعدش اعدام!
  • DE ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    1 0
    چهار نفر از اعضای باند سارقان مسلح در ایرانشهر دستگیر شدند/ بابا شما هرچه اراذل و اوباش و دزد و قاتل و جانی خلافکار غربگدا و وطنفروش کیف قاپ.....هشت را حبش میکنید خب اینها شتون فقرات و نیروی محرکه اصلی ژن ژندگی آژادی هشتند با بفا آخه شِرا .بژار تیر بژنن بانک بژنن کیف بژنن ...خوش باشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس