عضو کمیته داوران فدراسیون از فعالیت های فوتبالی منع شد

کمیته اخلاق از صدور دستور موقت برای عضو کمیته داوران این فدراسیون و منع فعالیت های فوتبالی وی خبر داد.

به گزارش مشرق، کمیته اخلاق با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد:

نظر به تقاضای دیوان تحقیقات و با عنایت به محتویات پرونده، مدارک، مستندات و گزارش‌های واصله علیه علی خسروی عضو کمیته داوران مبنی بر تخلف اخلاقی وی با توجه به اینکه این نوع رفتار نقض آشکار قوانین و مقررات اخلاقی محسوب می‌شود که به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد می‌کند و اینکه صدور حکم نهایی در خصوص وی مستلزم تکمیل تحقیقات مقدماتی است، لذا بنابر اهمیت موضوع به استناد مواد ۲۳ و ۶۵ آئین‌نامه کمیته اخلاق، دستور موقت دایر بر منع فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال صادر و اعلام می‌شود.

بر همین اساس نامبرده از هرنوع فعالیت فوتبالی و فوتسالی و فوتبال ساحلی از جمله ورود به ورزشگاه‌ها و باشگاه به مدت ۲۰ روز تا صدور رأی قطعی محروم است.

این رأی ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ به ایشان قابل اعتراض در کمیته استیناف می‌باشد.

(ضمناً از طریق سازمان لیگ و حراست فدراسیون با نهادهای ذیربط جهت اجرای حکم و ممانعت از ورود به باشگاه و ورزشگاه‌ها و اماکن فوتبالی اقدام لازم به عمل آید. نتیحه عدم اجرا متوجه مقامات مستنکف و باشگاه خواهدبود.)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    6 1
    قهرمانیهای اسنپی تیم همیشه قهرمان مافیای لنگ در چند سال اخیر بررسی بشه دست خیلی ها رو میشه ولی افسوس که همه چیز دست عوامل این تیم هست و چاقو دسته خودش را نمی بره . آخه مگه میشه هر فصل اشتباهات داوری به نفع یک تیم خاص باشه
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    5 0
    پس معلوم شد این هوچی گری ای که ای چند روز راه انداخته بود برای چی بوده!!! واقعا موجود عجیب و غریبیه! یادمه حدود 20سال پیش هم که داور بود به همین دلایل مدتی محروم شد و به شدت هم به مسعود مرادی که انسان محترم و متشخصی بود حسادت می کرد و همین غائله مشابه را راه انداخت، البته با این تفاوت که اون موقع فضای مجازی و اطلاع رسانی اینطوری نبود و معلوم نشد با چه زدوبندی دوباره به فوتبال برگشت و به شرارتهاش ادامه داد!!! به نظرم اگر عادلانه بررسی شود و دوباره اعمال نفوذ نکنه حتما محکومیت سنگینی در دادگاه خواهد داشت!
  • رضا IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    6 1
    چه فایده!!؟ نتیجه مهندسی شده علیه تیم محبوب مردم عوض می شود؟! آقای خسروی زهر خودش را به استقلال ریخت و حاصل یک فصل زحمات کادر فنی و بازیکنان استقلال را به هدر داد!! حالا هم این سیاه بازی در فاصله 6 روز به پایان فصل برای سفید شویی کثافتکاریهای وزارت ورزش برای تیم سوگلی اش و تظاهر یه عدالتخواهی دردی از فوتبال یرتا پا فساد موجود دوا نخواهد کرد و البته با اعتراض آقای خسروی این رای لغو در خفا از زحمات ایشان در جهت تامین منافع تیم لنگ تشکر هم خواهند کرد!!
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    1 5
    کیسه کش های دسته سه شش تایی خور به جای هوچی گری و پوشش ضعف هاشون ، اگه طبق رویه شون عرضه داشتن یه گل به نساجی بزنن ، الان همه چی گل و بلبل بود. عرضه ندارین بازی رو ببرین به زمین و زمان و تاج و داور و چه ربط داره.
    • لنگی سوز IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      3 1
      همین استقلال خوزستان ۳ تا بهتون زد بدبخت . داوران لنگ دیدن که فاجعه برای لنگ در حال وقوعه ، کاری کردن کارستون . بازی رو برای لنگ دراوردن اگه جریان بازی به همون شکل پیش میرفت لنگ ۱۰ تایی میشد امان از لقمه حرام امان از داوران لنگی بیشرف
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      4 1
      لنگی خان اگر داور اجازه می داد و اون پنالتی استقلال را که ساده تر از اون را برای لنگ میگیرن گرفته بود استقلال گل هم می زد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس