نقش پررنگ یک بازیکن در رکورد استقلال خوزستان برابر پرسپولیس

تیم فوتبال استقلال خوزستان در این فصل از رقابت های لیگ برتر با درخشش یکی از بازیکنان خود توانست رکورد خوبی را برابر پرسپولیس از خود به ثبت برساند.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر روز جمعه ۴ خرداد به مصاف هم رفتند و در حالی که نیمه اول با برتری ۳ بر صفر استقلالی‌ها به پایان رسید اما در پایان این پرسپولیس بود که توانست با نتیجه ۴ بر ۳ بازی را به سود خود به اتمام برساند.

در بازی رفت دو تیم هم استقلال خوزستان موفق شده بود دو بار دروازه پرسپولیس را باز کند و در فصل بیست و سوم، در مجموع ۵ بار دروازه پرسپولیس را باز کرده است. سرخ‌پوشان در این فصل و تا به اینجای مسابقات ۱۷ گل دریافت کرده اند که سهم استقلال خوزستان از این تعداد گل، ۲۹ درصد بوده است که نشان می‌دهد بازیکنان این تیم شناخت خوبی نسبت به پرسپولیس داشتند.

در میان بازیکنان استقلال خوزستان، جواد آقایی پور نقش به سزایی در کسب این رکورد برای آبی‌پوشان داشته است. این بازیکن در بازی رفت هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و در بازی برگشت هم دو پاس گل برای هم تیمی‌های خود فراهم کرد تا از ۵ گل زده استقلال خوزستان به پرسپولیس در ۴ گل نقش مستقیم داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس