فساد در فوتبال

یک نکته نگران کننده می‌تواند مسیر رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال را به انحراف بکشاند.

به گزارش مشرق، این روزها پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان به یکی از سوژه‌های داغ فوتبال کشور تبدیل شده که البته تاکنون منجر به جدایی خداداد افشاریان از صندلی ریاست کمیته داوران و سهیل مهدی از ریاست کمیته مسابقات سازمان لیگ شده است.

ضمن اینکه دیگر متهم این پرونده که در فدراسیون فوتبال نیز شاغل است از حضور در محل کار خود ممنوع شده است.در مورد این پرونده ارقام و مبالغ مختلفی منتشر شده که دادگستری استان کرمان به عنوان مرجع رسمی و اصلی رسیدگی کننده، تاکنون آنها را مورد تایید یا تکذیب قرار نداده و موضع گیری رسمی نداشته.

البته طبق اطلاع برخی منابع، شنیده می‌شود که مجموع سکه‌هایی که در این پرونده درموردش ابهام و تردید بوده، حدود ۳۰۰ سکه بوده که به نظر می رسد درباره بخشی از آن نیز رفع ابهام شده. طبق پیگیری‌ها، تاکنون درمورد ارتباط این پرونده با جادوگری نیز نکته خاصی مطرح نشده و انگاره‌سازی برخی شبکه های مجازی اصالت ندارد.

یکی از نکات نگران‌کننده درمورد پرونده باشگاه مس رفسنجان، این است که برخی با اغراض و نگاه‌های شخصی و یا حتی سیاسی قصد به انحراف کشیدن موضوع را دارند اما به نظر می‌رسد موضع قوه قضاییه می‌تواند بسیاری از ابعاد پرونده را به شکل شفاف و دقیق روشن کند و به جای سوء‌گیری‌های رایج باید اجازه داد تکلیف پرونده از مسیر قانون مشخص شود.البته ذکر این نکته هم مهم است که نباید رسیدگی به پرونده به ویژه از جانب رسانه‌ها به فراموشی سپرده شود و محاکم قضایی هم باید برخورد قاطعی با متخلفان در صورت احراز تخلف داشته باشند تا بیش از پیش به ایجاد سلامت و پاکی در فوتبال کشور کمک شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    2 0
    پرونده فساد در فوتبال ؟!! شما اگر راست میگی یک نقطه کوچیک از این فوتبال لجن نشون بده که پاک باشه و آلوده به فساد نباشه . بدبخت به بیت المال مردم که هر سال هزاران میلیارد تومنش بالای چنین فوتبالی دود میشه میره هوا
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      0 0
      دود نمیشه بره هوا، میره جای دیگه !
  • محمد IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    فاسدترین تیم تاریخ ایران لنگیها هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس