ثبت نام برای جایگزینی ۴۰ هزار خودروی فرسوده از ابتدای سال

رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: از ابتدای سال تا به امروز چیزی بالغ بر ۴۰ هزار ثبت نام در خصوص اسقاط خودروی فرسوده در کشور داشته‌ایم.

به گزارش مشرق، محمود مشهدی شریف رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: از ابتدای سال تا به امروز چیزی بالغ بر ۴۰ هزار ثبت نام در خصوص اسقاط خودرو فرسوده در کشور داشته ایم که نیمی از این خودروها اسقاط شده است.

به گفته رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو، بیشترین اسقاط مربوط به خودروهای سواری شخصی است و تعداد تاکسی و خودرو عمومی به نسبت کمتر است.

مشهدی شریف تصریح کرد: همچنین از ابتدی سال تا امروز هیچ اسقاطی در زمینه موتور سیکلت نداشته ایم.

رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو اضافه کرد: طبق آمارهای رسمی ۲.۵ میلیون خودروهای سواری و حدود ۹ تا ۱۰ میلیون موتورسیکلت فرسوده در کشور وجود دارد و پیش بینی ما این است که تا آخر سال چیزی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار خودرو اسقاط خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 1
    تاکسی تهران همه کهنه قدیمی شدند داخلشان هم مرتب نیست ده سال پیش ها زودتر عوض میشد
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 0
    در حال حاضر ثبت نام انجام می شود و تا چه تاریخی صورت می پذیرد.
  • مجتبی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    والله یه تاکسی پراید درب و داغون داریم با این شرایطی که هست و فروش نقدی امکان اسقاط نیست
  • رضا IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 1
    یعنی 10 سال طول میکشه تا این خودروها اسقاط بشه ضرری که خودروساز داخلی به اقتصاد مملکت وارد میکنه قابل محاسبه است 30هزار نفر فوتی بیش از 100 هزار نفر زخمی وبعضا معلولیت وقطع عضو واز کار افتادگی مدام العمر آلودگی هوا وبطبع بیماری‌های وابسطه به آن خسارت‌های بیمه ناشی از تصادفات آلودگی هوا ومصرف اتلاف بیش از حد بنزین گازوئیل که با وجود تولید بالای سوخت مجبور به واردات چند ملیارد هستیم که با این وضعیت در آینده شدیدتر میشه متاسفانه مافیای قدرت با شعار حمایت از تولید ملی واشتغال خسارت‌های جبران ناپذیر بر اقتصاد مملکت وارد می کنند که مهمترین آن سرمایه انسانی است پس باید مسولین دلسوز فرهیختگان دانشمندان باید با ارائه راهکار واقدام عملی جلوی این زیان وخسران بزرگ را بگیرند قبل از آنکه دیر شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس