سرکوب معترضان مخالف جنگ غزه در حیفا + فیلم

منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند که پلیس رژیم صهیونیستی به معترضان به جنگ غزه در شهر حیفا واقع در شمال فلسطین اشغالی حمله کرده است.

به گزارش مشرق از خبرگزاری سما فلسطین، معترضان جنگ در غزه در شهر حیفا تظاهرات کردند و خواستار توقف جنگ در این باریکه شدند.

بر اساس این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی با حمله به معترضان جنگ در غزه سه نفر را بازداشت کرده و سعی دارد تا این تجمع اعتراضی را پراکنده کند.

شنبه شب نیز هزاران نفر از شهرک نشینان در مناطق مختلف فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، قدس اشغالی و حیفا علیه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و خواستار توافق مبادله اسرا با حماس شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس