واکنش سرمربی فرانسه به هم‌گروهی با ایران در جام جهانی فوتسال

سرمربی تیم ملی فوتسال فرانسه در واکنش با هم‌گروهی با ایران در جام جهانی، گفت: دوست داشتیم خیلی زودتر با آن‌ها بازی کنیم.

به گزارش مشرق، قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ روز گذشته در شهر سمرقند ازبکستان برگزار شد و طی آن تیم ملی فوتسال ایران در گروه F با تیم‌های فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا هم‌گروه شد.

رافائل رینود، سرمربی تیم ملی فرانسه در این خصوص گفت: بسیار خوشحالیم زیرا اکنون همه چیز روشن است و سه حریف بزرگ پیش روی ما هست. این اولین جام جهانی ما خواهد بود، بنابراین به خودی خود یک ماجراجویی جدید است. ما تا کنون هرگز با سه حریف خود روبرو نشده‌ایم.

وی در خصوص تیم ملی ایران اظهار کرد: ایران تیم بزرگی در فوتسال جهان است که دوست داشتیم خیلی زودتر با آن‌ها بازی کنیم و خوشبختانه در جام جهانی با آنها بازی خواهیم کرد.

سرمربی فرانسه در مورد دیگر تیم‌های حاضر در گروه F، گفت: گواتمالا اولین حریف ما خواهد بود و همچنین یک تیم بزرگ است که به حضور در جام‌های جهانی عادت کرده است زیرا آنها در ششمین جام جهانی حضور دارند. ونزوئلا هم با کسب مقام سوم در آخرین مسابقات قهرمانی آمریکای جنوبی از رقابتی قدرتمند بیرون آمده و چهار سال پیش جام جهانی خوبی را پشت سر گذاشت.

رینود افزود: اکنون نقشه راه خود را می‌دانیم. این قرعه‌کشی هدف ما را تغییر نمی‌دهد. می‌خواهیم تجربه کسب کنیم، در لحظه زندگی کنیم و از اولین جام جهانی خود مقابل کشورهای باکیفیت لذت ببریم. همچنین این موضوع جاه‌طلبی ما را تغییر نمی‌دهد. ما هر کاری می‌کنیم تا از گروه صعود کنیم.

جام‌جهانی ۲۰۲۴ فوتسال از ۲۴ شهریور تا ۱۵ مهر سال جاری به میزبانی ازبکستان و در شهرهای تاشکند، اندیجان و بخارا برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    5 0
    آفرین به فوتسالیستها ، به امید کسب نتایج خوب . فوتسال و هاکی داخل سالن پر افتخار ترین رشته های تیمی در ورزش کشورمون اما همه برای فوتبال پر درآمد و بی افتخار
  • ناشناس ID ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    مربی فوتسال شمسایی دنبال فقط جوانگرایی است ولی زمان بازیکنی خودش تا 40 سالگی زمین را ول نمیکرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس