عملکرد خوب بازی‌های خانگی شمس آذر برابر مدعیان

تیم فوتبال شمس آذر در دیدار های خانگی برابر تیم های بالای جدولی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و این نشان دهنده کار سخت پرسپولیس در مصاف با این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال شمس آذر و پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر باید روز سه شنبه ۸ خرداد در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین رو در روی هم به میدان بروند. شمس آذر با ۳۹ امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد و پیروزی در این بازی می‌تواند جایگاه این تیم را در جدول ارتقا دهد.

شمس آذر تاکنون برابر تیم‌های بالانشین جدول از جمله استقلال تهران، سپاهان و تراکتور در خانه به میدان رفته است که تنها در بازی با تراکتور نتیجه را دو بر صفر واگذار کرده است و برابر استقلال هم بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

شمس آذری‌ها توانسته‌اند سپاهان را در خانه و با یک گل شکست دهند و باید دید مصاف آنها برابر پرسپولیس با چه نتیجه‌ای به اتمام می‌رسد. دیدار رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت و از آنجا که سرخ‌ها برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند، مسلماً شاگردان سعید دقیقی کار راحتی را نخواهند داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    1 6
    تیم لنگ تیم سوگلی وزارت ورزش است نتایج این تیم را آقا مهدی تاج و داوران برایشان درمی آورند مگر نه در بازی با استقلال اهواز این تیم هردو بازی را باخت ولی نتیجه را برایش تغییر دادند و به اعتراف عام و خاص تا الان حداقل 23 امتیاز در این فصل علنا از سوی داوران به این تیم اهدا شده بنابراین به این آمار و ارقام توجه کنید مهم نظر هزار دستان فوتبال است !!
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      0 0
      کیسه کشا غیر از هوچی گری و زوزه کشیدن و به این و آن حرفهای بی ربط گفتن چیزی در چنته ندارند. میخوان تو فوتبال با بازی ضد فوتبال نتیجه بگیرند که نشدنیه. بازیکناشون و مربیشون فرافکنی میکنند و از زمین و زمان شاکی هستند .الّا عملکرد خودشون.
    • دایی IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      0 0
      نتیجه شما با امارای اخر بازیتون رو کی براتون رقم میزنه بی لیاقتها 😜😜😜😜😜
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    ناله کن
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    اگر آهو رو از زیر دندان شیر توانستید درآورید جام را هم از چنگ پرسپولیس میتوانید، فدراسیون و مافیا و داوری و رقیب نانجیب هم به هم ساختند ولی بازهم خریف این شیر شرزه نشدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس