هاکی ایران

تیم ملی هاکی سالنی کشورمان با شکست سنگین مالزی با نتیجه ۷ بر ۱ در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا، با پس گرفتن جام قهرمانی از مالزی، برای نهمین بار قهرمان هاکی آسیا شد.

به گزارش مشرق، گل‌های تیم ملی را امیرمهدی میرزاخانی، پیام لشگری و حمید نورانیان هرکدام ۲ و سجاد ممی‌زاده یک گل به‌ثمر رساندند و سجاد ممی‌زاده به‌عنوان بازیکن برتر دیدار لوح خود را از دستان بهرام قدیمی، رییس فدراسیون هاکی ایران و رییس هاکی داخل سالن آسیا دریافت کرد.

در پایان این رقابت‌ها امیرمهدی میرزاخانی با ثبت ۲۴ گل هم عنوان آقای گلی مسابقات و هم برترین بازیکن رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

ساسان حاتمی نژاد دروازه بان با سابقه ایران هم عنوان بهترین دروازه بان جام را ازآن خود کرد.

مدال‌ها و کاپ تیم‌های برتر رقابت‌ها توسط بهرام قدیمی، رییس فدراسیون هاکی ایران و رییس هاکی داخل سالن آسیا اهدا شد.

قدیمی اعلام کرد فدراسیون هاکی جام قهرمانی خود را به روح شهدای راه خدمت آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور مردمی و هیات همراه ایشان، تقدیم می‌کند.

او تاکید کرد با برنامه‌ریزی هدفمند و عملیاتی مدون و با کادر فنی کامل با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و هیات‌های استانی و برگزاری اردوهای باکیفیت بتوانیم در جام جهانی کرواسی مقام سومی خود در جهان را ارتقا دهیم.

در دیدار رده‌بندی، قزاقستان با شکست تایلند مقام سوم رقابت‌ها را کسب کرد و تایلند در جایگاه چهارم ایستاد.

تیم ملی کشورمان که دارای رنکینگ ۲ جهان است به همراه مالزی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۵ که اواخر امسال به میزبانی کرواسی برگزار خواهد شد را کسب کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    درد و بلاتون بخوره تو سره فوتبالیست ها که فقط بلدند بهانه بیارند و پیراهن شان را در بياورند و به مردم وهواداران حمله کنند و فحش بدهند، یه مشت بیسواد فاسد بی عرضه‌.
  • ایرانی عصبانی AU ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    تبریک به بچه های تیم هاکی سالنی و ملت ایرانی . فدراسیون باید هاکی روی چمن را در ایران گسترش دهد. که علاقه مندان میلیونی در سراسر دنیا دارد. با پرورش این رشته از خطوط مدارس ابتدایی و استفاده از مربیان ارزان از پاکستان ،هندوستان، سریلانکا در اینده ایران میتواند سری در جهان در این رشته بلند کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس