کد خبر 1606893
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
فساد در فوتبال

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان توضیحات کاملی در خصوص مباحث مطرح شده در پرونده فساد در این باشگاه مطرح کرد.

به گزارش مشرق، حسین پورمحمدی در خصوص پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان، اظهار کرد: شروع ماجرا توسط یک واحد نظارتی در شرکت مس بود و با توجه به گزارشاتی که به این واحد داده شده بود، به این موضوع ورود کرد و باید گفت که شروع این پرونده از داخل شرکت صورت گرفت.

او ادامه داد: با تحقیقاتی که این واحد انجام دادند، این موضوع به شکایت رسید و پس از آن تحقیقات بعدی، حساب‌رسی‌های فراوان و بررسی اسناد مالی در باشگاه مس رفسنجان انجام شد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اضافه کرد: ورود این واحد نظارتی به ورود دستگاه نظارتی امنیتی و به تبع آن کشف فساد در باشگاه منجر شد و در نهایت شکایتی از طرف صندوق بازنشستگی مس که مالک باشگاه صنعت مس است، انجام شد.

پورمحمدی با بیان اینکه این شکایت منجر به ورود دادستانی به ماجرا و شروع تحقیقات توسط نهادهای نظارتی استان کرمان شد، ابراز کرد: عددهای مختلفی در فضای مجازی در ارتباط با این پرونده منتشر شده است؛ عددهایی که بابت خرید سکه از باشگاه خارج شده، مشخص است و عددهای بالای ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیاردی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، همه غیرواقعی است.

او با اشاره به اینکه پول خارج شده از باشگاه مس رفسنجان را می‌دانیم اما از اتفاقات پس از آن آگاه نیستیم، گفت: ما با عنوان باشگاه در جریان جزئیات کامل این پرونده نیستیم، اما خیلی از صحبت‌هایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، غیرواقعی است.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با بین اینکه در این ماجرا عده‌ای به دنبال این هستند که خود را به‌عنوان نماد مبارزه با فساد مطرح کنند یا اینکه اختلافات شخصی با برخی افراد دارند، عنوان کرد: این پرونده باز است و هنوز هیچ جرمی ثابت نشده و در این شرایط نباید با آبروی افراد بازی شود.

پورمحمدی با بیان اینکه حدس من این است که حدود ۳۰ نفر درگیر این پرونده هستند، ابراز کرد: تاکنون از کادر فنی وقت باشگاه مس رفسنجان برای کسی احضاریه صادر نشده است، البته هر لحظه ممکن است افراد جدیدی وارد پرونده شوند.

او با اشاره به اینکه سخنگوی این پرونده دادگستری استان کرمان است و بقیه منع صحبت دارند، گفت: باید اطلاع‌رسانی‌ها در ارتباط این پرونده از طریق رئیس کل دادگستری کرمان انجام شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کیسه IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    1 0
    راستی تیم استقلال حق الزحمه موعود را نداده وگفته اگر نه همه امتیازاتی که دربی ودیگر بازیها براتون درآوردم رومیکنم
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      0 0
      حق‌الزحمه ۸ تا گل آفساید و گل یک‌متری گل‌گهر و چندین پنالتی الکی و اجازه ورود ا.پ به رختکن داوران و ..... رو دادین؟؟
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 3
    همین هفته علنا جلوی چشم همه فساد رخ داد حضور استاد فرشچیان در رختکن داوران بین دو نیمه و متعاقب آن اخرج بازیکن استقلال خوزستان و یک پنالتی مفت روی دایو بازیکن پیروزی از یک طرف و از طرف دیگر نگرفتن پنالتی مسلم استقلال و دادن کارتهای متعدد و خواباندن بازی توسط داور. ده ساله که این فساد بیداد میکنه اما کو گوش شنوا
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    2 0
    میلیارد ها ثروت عمر وجوانی افراد برای توپ بازی یه مشت بیکاره
  • مساله ساده است !! IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    6 0
    مساله ساده است !! ....وضعیت درامد بعضی شرکتها فوق العاده است !! ... مثل شرکت ملی مس یا فولاد مبارکه ، پتروشیمیها و ... !! ...... اینها برای سواستفاده ، نیازمند ایجاد حیات خلوتهای جدید و شرکتهای تودرتو هستند !! .... تا رسیدگی به حسابها سخت شود !! .... ایجاد و گسترش باشگاههای ورزشی یکی از ابزارها برای این کار است ! ....
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    فساد دولت در بورس هم رسیدگی کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس