کد خبر 1562395
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶

به گزارش مشرق، مرتضی سمیاری، فعال رسانه در توئیتی نوشت:

داعش تصویر روتوش شده از رژیم صهیونیستی است. استراتژی بازی در زمین حریف از سوی دشمن نتیجه باخت در زمین سخت جنگ‌های فرسایشی و کلاسیک است؛ تنها با جنگ‌های نیابتی می‌توان حریف را از میدان بیرون کرد.

داعش تصویر روتوش شده از رژیم صهیونسیتی است

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 0
    فقط محور مقاومت از غزه و فلسطین و مصر و رفح و اردن گرفته تا لبنان و سوریه و عراق و یمن و هرجای دیگری- محور مقاومت با سلاح و مهمات و پهپادهای انتحاری و ابزارهای دقیق شناسایی تقویت شود- قطعا جواب خواهد داد
  • ع IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 0
    تصویرسازی و تفکّرسازی فکرسوزی و اصلاحات جالب و زیبایی که بعضی از نویسندگان و تحلیلگران دنیای خبر در مورد توضیح اعمال و افکار شخصیّتهای مختلف در این مشکلات جهان امروز بکار می برند رو باید بسیار دقیقتر بررسی کرد و تنها به دنبال داعش و یک عملیّات دیگه نبود، در هر موضوع چه کوچک چه بزرگ باید تمام جناحها و اشخاص ریز و درشت و تمام تاریخ کثیف اینها رو مورد دقت و بررسی قرار داد . باز یک مورد پیدا شده همه جا پر از مباحث و گفتگوهاست امّا هیچکس به فکر هیلیری کلینتون دیوانه و باراک احمقش و باقی سران بالایی نیست که کجا چه می کنند و چه می گویند . کلّی موضوع دیگه هم هست که با وجود اینهمه علم و آگاهی و اطّلاعات در آمار اینهمه متفکر کوچکترین توجهی به آنها نمیشه . باز فردا از جایی که همه می دونستن میفهمیم داشتن چه غلطی انجام می دادن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس