دستور مخبر برای ساماندهی سامانه‌های حوزه تجارت

سرپرست ریاست‌جمهوری تصریح‌کرد: راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران در پشتیبانی از جریان مقاومت، به‌خصوص گروه‌های مقاومت فلسطینی، با تغییر افراد تغییر نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، «زیاد نَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه شنبه در تماس تلفنی با دکتر محمد مخبر سرپرست ریاست‌جمهوری ایران، ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه به دولت و ملت ایران، تصریح‌کرد: باور داریم با وجود همه سنگینی این ضایعه، جمهوری اسلامی ایران به برکت برخورداری از رهبران و مسئولانی باکفایت و ملتی بهره‌مند از افکار و اندیشه‌های انقلابی، بر چنین دشواری‌هایی غلبه خواهد کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه شهید دکتر رئیسی و شهید دکتر امیر عبداللهیان همواره در دفاع از منافع و مصالح ملت ایران و حمایت از جریان مقاومت در خط مقدم حضور داشتند، دکتر مخبر را شخصیتی توانمند دانست که می‌تواند فقدان شخصیت ارزشمند رئیس‌جمهور شهید ایران را در شرایط حساس فعلی جبران کند.

مخبر نیز در این تماس تلفنی ضمن قدردانی از ابراز همدردی دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با دولت و ملت ایران، پشتیبانی جدی از مقاومت و حمایت از حق مسلم مردم فلسطین را از دغدغه‌های رئیس‌جمهور و وزیر خارجه شهید دانست و تصریح‌کرد: راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران در پشتیبانی از جریان مقاومت، به‌خصوص گروه‌های مقاومت فلسطینی، با تغییر افراد تغییر نخواهد کرد.

سرپرست ریاست‌جمهوری راهبرد مقاومت را مؤثرترین روش مقابله با جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی دانست و گفت: عملیات وعده صادق از نتایج جریان مقاومت است که هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 4
    احسنت به مشرق نیوز سمت آقای مخبر را سرپرست ریاست جمهوری عنوان میکند اما صدا و سیما در اخبار علاوه بر این که آقای مخبر را سرپرست ریاست جمهوری مینامد بعضی وقتها از عنوان معاون اول رئیس جمهور اسم میبرد. در شرایطی که رئیس جمهور به ملکوت اعلی پیوسته و کشور رئیس جمهور ندارد دیگه معاون اول رئیس جمهور معنا ندارد و سرپرست ریاست جمهوری و مدیر قوه مجریه صحیح است
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 1
      جناب مخبر ، این حرف شما درست نیست ، در دوره روحانی داستان فرق داشت ، سپاه مجبور شد بره کار اقتصادی کنه چون دولت روحانی پول نمی‌داد... الان نیروهای مقاومت بالغ شدن میتونن از خودشون دفاع کنن، اونم با حمایت ایران ، قبلاً تو کشور جنگی بود تو دولت، حتی جریان احمدی نژاد.... یادتون که نرفته
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      2 1
      متاسفانه کت ریاست جمهوری (وحتی معاون اولی) به تن آقای مخبر بسیار گشاد است. اینجاست که دقت در انتخاب معاون ریاست جمهوری ، توسط رییس جمهور اهمیت پیدا میکند.
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    3 0
    مخبر فاسد دست از سر بورس بردار . گورتو گم کن
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 0
    آيا مخبر نامزد انتخابات ریاست جمهوری می‌شود
    • US ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      1 0
      مخبر همینکه چند صباحی در پست معاون اول ریاست جمهور حال کرد از سرش زیاد است
  • US ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    1 0
    مخبر لازم است در این پنجاه روز کار اضافی انجام ندهد که منجر به ضرر و زیان کشور شود
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    وقتی که رئیس جمهوری عزل یا فوت میشود دیگر معاون اول ریاست جمهور وجود خارجی ندارد فقط سرپرست موقتی وجود دارد تا کارهای انتخابات بعدی را در زمان معین و محدود انجام دهد اگر غیر از این باشد معاون اول رئیس جمهور اختیارات رئیس جمهور را داشته باشد در همین زمان کوتاه می تواند بخش نامه ها و دستوراتی را بدهد که رئیس جمهور قبلی با آن مخالف بوده است از جمله امضای طلایی که فقط رانت و فساد را ترویج می کند باید خیلی مراقب بود در این زمان کوتاه تا انتخابات بعدی سؤاستفاده های این چنینی صورت نگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس