‌‌

طیبه سیاوشی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده تهران در مجلس دهم: آقای ظریف گفتند در انتخابات شرکت نمی‌کنند، البته در صحنه سیاسی امروز یک تصمیمی گرفته می‌شود و فردا تصمیم دیگری.

به گزارش مشرق، طیبه سیاوشی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده تهران در مجلس دهم، گفت: باید چهره‌هایی بیایند که تکثر را در کشور تداعی کنند چراکه یک چنین شخصیت‌هایی را در صحنه داخلی و بین‌المللی نیاز داریم، قطعا اگر چنین اشخاصی بیایند مشارکت بالا را شاهد خواهیم بود.

در ادامه گزیده گفتگوی طیبه سیاوشی با خبرگزاری ایلنا را بخوانید:

** طیبه سیاوشی درباره این‌که چقدر ضرورت دارد اشخاصی مانند ظریف، لاریجانی یا اصولگرایان معتدل در این دوره از انتخابات شرکت کنند، توضیح داد: آقای ظریف گفتند در انتخابات شرکت نمی‌کنند، البته در صحنه سیاسی امروز یک تصمیمی گرفته می‌شود و فردا تصمیم دیگری. ایشان گفته بودند من برای ریاست جمهوری نخواهم آمد اما آن چیزی که نیاز کشور است را باید در نظر بگیرند.

سیاوشی همچنین علی لاریجانی را هم گزینه خوبی برای وضعیت فعلی کشور می‌داند.

** سیاوشی خاطر نشان کرد: سیاست‌مدارانی مانند آقای لاریجانی و آقای جهانگیری که دوره قبل کاندیدا شدند در کشور حضور دارند و با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، تدبیر و تجربه این ۲ سیاست مدار برای کشور ضروری است. البته کم نیستند سیاست مدارانی که تجربه و علم دارند و تلاش شان را ما مشاهده کرده‌ایم و اگر مورد تائید شورای نگهبان قرار گیرند، مسلماً ما در ۵۰ روز آینده یک انتخابات با مشارکت بالاتر را شاهد خواهیم بود.

** نماینده تهران در مجلس دهم درباره اشخاصی مانند مهرداد بذرپاش نیز توضیح داد: به نظر من این چهره‌ها نمی‌توانند آن انسجام و آشتی ملی و آن ظرفیت اجتماعی که نیاز داریم را داشته باشند که مردم را پای صندوق های رای بیاورند و نمی‌توانند آن مشارکت حداکثری را رقم بزنند. بنابراین باید چهره‌هایی بیایند که تکثر را در کشور تداعی کنند چراکه یک چنین شخصیت‌هایی را در صحنه داخلی و بین‌المللی نیاز داریم، قطعا اگر چنین اشخاصی بیایند مشارکت بالا را شاهد خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • SE ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    اصحالاتی جماعت شایسته جایگاه ریاست جمهوری نیستند و صلاحیت کاندیدا شدن را ندارند.
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    ببخشید مردم از افراد دنیا پرست،مال اندوز،غرب پرست،ضددین ومذهب،نمی گذارند کار کنیم،نخبه گریز،ساخت داخل گریز،پایمال کننده خون شهدا و.....نفرت دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس