کد خبر 1606829
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
بازداشت مردی که ۱۰۰ بسته حشیش خورد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم از بازداشت مردی که حدود ۱۰۰ بسته حشیش را بلعیده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ تیمور کلانتری در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش مأموران کلانتری ۱۵ منجیل آباد با دریافت خبری مبنی بر فروش مواد مخدر توسط فردی در یکی از معابر اصلی، رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی ماموران پلیس افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و مواد فروش را که در محل ایستاده و در حال فروش مواد بود دستگیر و برای بررسی بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

کلانتری با اشاره انجام بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به فروش مواد مخدر اعتراف کرد و گفت که مقداری حشیش را نیز در هنگام مشاهده ماموران بلعیده است. در همین راستا نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته متهم به بیمارستان منتقل شده و موادمخدر از معده وی خارج شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم ادامه داد: پس از انتقال متهم به بیمارستان و انجام اقدامات پزشکی، مقدار ۹۸ بسته حشیش به وزن تقریبی یک کیلو و ۱۵۴ گرم از معده وی خارج شد. در ادامه نیز برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران نیز در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    1 0
    سلام بر کروکودیل
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    1 0
    این اصلا آدمیزاد نیست و جاش در گاوداری است!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس