مقامات نظامی صهیونیست:اسرای اسرائیلی از غزه به مصر منتقل شده‌اند!

محافل عبری از انتقال اسرای صهیونیست در غزه به اراضی مصربه طور جدی ابراز نگرانی کردند.

به گزارش مشرق، برای نخستین بار از آغاز جنگ غزه در روز هفتم اکتبر، برخی مقامات اسرائیلی درباره امکان انتقال اسرای صهیونیست از غزه به صحرای سینا در اراضی مصر ابراز نگرانی کردند.

یک منبع امنیتی اسرائیلی در این باره گزارش داد که برخی شخصیت های نظامی درباره انتقال اسرای صهیونیست از غزه به اراضی مصر نگران شده اند.

این منابع در این باره به نقل از مقامات نظامی صهیونیست اعلام کرده اند: با وجود اینکه اقدام حماس برای انتقال اسرای اسرائیلی از درون تونل های غزه به منطقه سینا با توجه به حضور ارتش مصر در نقاط مرزی صحرای سینا، منطقی نیست اما به نظر می رسد که اسرای اسرائیلی هم اکنون در اراضی مصر حضور دارند.

این منابع در این باره گزارش دادند که ارتش اسرائیل در جریان ورود به رفح و سیطره بر محور فیلادلفیا متوجه وجود ۱۱ تونل در این محور میان اراضی غزه و مصر شده است که در روزهای قبل از حضور نظامیان اسرائیلی فعالیت جدی در آنها وجود داشته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    3 1
    اسراییل رو الاف کردن . حماس هیچ وقت همه گروگانها رو آزاد نخواهد کرد .
    • DE ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      1 0
      چرت نگو. مقاومت چند بار پیشنهاد معاوضه داد. نتانیاهو عرعر ! کارشکنی و لجبازی کرد. اتفاقا مقاومت برای امنیت اسراء کار مفیدی کرده. تا زیر بمباران های اسقاطیلی های بی عقل کشته نشن.
  • DE ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    1 0
    برخی گوساله سامری پرستان صهیونیست درباره امکان انتقال اسرای صهیونیست از غزه به صحرای سینا در اراضی مصر ابراز نگرانی کردند. خخخخخ میخوان به مصر حمله کنند دنیا را به آشوب بکشند با همون دستفرمون و دروغ های تاریخی این قوم اعوجاج . احتمال داره ایران اومده باشن ها خخخخ نمیخواهید به ایران حمله کنید خخخ وای خدا چقدر دنیا خر تو خره یعنی صهیون تووو صهیونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس