کد خبر 1548479
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
در حملات اسرائیل علیه غزه بیش از ۵۰۰۰ کودک کشته شدند

وزارت آموزش تشکیلات خودگران فلسطین اعلام کرد که در حملات اسرائیل علیه غزه تاکنون بیش از ۵۰۰۰ کودک کشته شده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت آموزش تشکیلات خودگران فلسطین با انتشار بیانیه‌ ای اعلام کرد: در حملات علیه نوار غزه از ۷ اکتبر تا به حال بیش از ۵ هزار کودک از جمله بیش از ۳ هزار دانش‌آموز کشته شده‌ اند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه در کرانه باختری ۲۳ دانش‌ آموز کشته شده‌ اند، تصریح شده است که پشت هر آمار مربوط به قربانیان حملات رژیم صهیونیستی یک داستان، یک رویا و یک امید بوده است.

در بیانیه مذکور این وزارتخانه از همه نهادها و سازمان‌ های مدافع حقوق کودکان دعوت کرد تا «مسئولیت‌ در محدوده صلاحیت خود را برعهده بگیرند و از افزایش جرایم و موارد نقض جلوگیری کنند».

در این بیانیه از کشورها و نهادهای جهانی نیز خواسته شده است تا «از حق زندگی و آموزش کودکان و دانش‌ آموزان فلسطینی حفاظت کنند و با اقدامات ظالمانه و سرکوبگرانه ارتش اسرائیل و شهرک‌ نشینان مخالفت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 1
    آیا دویست اسیر اسرائیلی و آمریکایی که حماس گرفت ، به این همه بمباران غزه و چهل هزار کشته عقلانی است ، حماس باید پاسخگو باشد.
  • ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    تا زمانی که تشکیلات خودگردان سازشکار به رزمندگان مقاومت نپیوندد کشتار کودکان فلسطینی به دست جنایتکاران کودک کش صهیونیست ادامه دارد
  • ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    درود بر رزمندگان اسلام سلام و لبیک بر امام قائم ع و ص  سلام بر شهيدان  مرگ بر آمريكا   مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس