کد خبر 1606696
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱
۱۲ زخمی بر اثر تکانه‌های هواپیمای بوئینگ قطر

همزمان با افزایش حوادث برای هواپیماهای شرکت بوئینگ در سراسر جهان که تلفاتی را نیز بر جای گذاشته است، امروز یکشنبه تکانه‌های شدید یک بوئینگ ۷۸۷ قطر منجر به زخمی شدن ۱۲ نفر شد.

به گزارش مشرق، فرودگاه دابلین امروز یکشنبه اعلام کرد که بر اثر تکانه‌های هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ شرکت قطر ایرویز، ۱۲ مسافر زخمی شدند.

این هواپیما که از مبدا دوحه پایتخت قطر حرکت کرده بود، بر فراز آسمان ترکیه دچار تکانه‌های شدید شد و در مقصد خود فرودگاه دابلین فرود آمد. ۶ نفر از زخمی‌های این حادثه از خدمه هواپیما بودند.

این درحالی است که هفته گذشته یک هواپیمای بوئینگ سنگاپور که از مبدا لندن به سمت این کشور آسیایی در حال حرکت بود، به علت تکانه‌های شدید مجبور به فرود اضطراری در تایلند شد.

در این حادثه یک نفر کشته و بیش از ۲۳ نفر زخمی شدند.

این درحالی است که در ماه جاری میلادی تنها در عرض یک روز سه حادثه برای هواپیماهای بوئینگ اتفاق افتاد.

در روز ۸ مه یک هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت ترنس‌ایر سنگال در فرودگاه این کشور از مسیر باند فرود منحرف شد که در نتیجه آن ۱۱ نفر زخمی شدند.

در همان روز یک هواپیمای باربری بوئینگ ۷۶۷ خطوط هوایی فدکس مجبور به فرود اضطراری بدون ارابه فرود جلویی خود در فرودگاه استانبول شد.

همچنین در ترکیه یک هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ هنگام فرود در یک فرودگاه در جنوب این کشور، یکی از تایرهایش ترکید که این مساله منجر به تخلیه فوری هر ۱۹۰ سرنشین این پرنده متلق به هواپیمایی کورندون شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    6 0
    آره بوئینگ خیلی بدهست شما یه وقت نخرید شما باید توپولوف ۱۵۴ سوار شید الان همین آقای وزیر امور خارجه احمدی نژاد که مجلسی شده خیلی تبلیغ توپولوف رو می‌کرد شما همون تو پولف عند لیاقتتونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس