کد خبر 1607016
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیکTV ویدئویی با عنوان جنگ لاشخورها؛ علی جوانمردی با افشاگری علیه ربع پهلوی به سیم آخر زد منتشر کرد:

اگر اشتباه می‌کنم، مرا دادگاهی کنید!

علی جوانمردی با افشاگری علیه عوام فریبی ربع پهلوی، گفت:

کسی که در زندگی‌اش حتی یک روز کار نکرده، الان با میلیاردها دلار پول دارد زندگی می‌کند؛ حرف‌هایی که زده‌ام با استناد به چندین سند بوده، اگر اشتباه می‌کنم، بروید شکایت بکنید، من در دادگاه پاسخگو خواهم بود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    11 0
    گاو پالونی هنوز تو قنداق بود که به خاطرش عموش علیرضا پالونی که ولیعهد بود کشته بشد. یعنی این از بچگی با خون و خونریزی همراه بوده
    • JP ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      7 0
      "فرمانده از درِ عقب" رو خوب اومد ... !
  • DE ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    45 0
    اگر عالم انسان و جن هم بیایند و روشنگری کنند بازم یک مشت بی عقل میگویند چون شاه بوده پولایی که برده حقش بوده ، پسرش هم ملیاردر شده چون باباش شاه بوده. مملکتی که پسر دزد بیاید و بخواهد شاهش بشود ایران نیست چون مردم قبولش ندارند. حالا بیا هی خودتو جر بده سینه چاک کن برای پسر دزد سرگردنه. اگر بازم میخوای بی عقلی کنی برا شاه جون بدی برو خاطرات مرحوم اردشیر زاهدی و دیگر مقامات و خاندان پهلوی را بخون شاید متوجه بشی که با طرفداری از این خانواده دزد چه کلاه گشادی سر خودت گذاشتی.
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      2 0
      ازپول تجزیه خاک ایران،فروش بحرین به شیخ نشین های خلیج فارس سهم ربع پهلوی بوده؟
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    23 0
    لعنت ابدی به پالانی و اعوان و اذنابش. به جز عده ای عوام نادان و جو زده، همه می دانند که این خانواده نحس گماشده امپریالیسم غرب بودند تا مملکت را بچاپند و از این قبل نوکرانش هم به نون و نوایی رسیدند. یعنی هزار برابر آنچه که خودشان چاپیدند سهم ارباب کثیف و انگلشان بود.
  • DE ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    هردوتاتون اشغالید! تو تجزیه طلب خائن برو گمشو! که برای اجنبی ها و اسقاطیلی ها داری دم تکون میدی! مرده شورت رو ببره!
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    2 0
    میگن خود شاه گور له گور شده هم پسر کوچکترش را به این الدنگ ترجیح میداد، از کودکی سر به هوا بود تازه ادعای فوتبالی هم داشت!!! کاپیتان تبم پهلوی، راستی بد نیست اون بازی فوتبالش رو با گزارش اصلیش محض خنده ما و عبرت جوانانی که ندیده اند پخش کنند.
  • CA ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    12 0
    سقوط پالانیها بهترین اتفاق تاریخ ایران بود. بیعرضه تر از این خاندان بی‌کفایت در تاریخ ایران وجود نداشته. فقط ایکاش جلو فرارشون و دزدیدن میلیاردها دلار از ثروت ایران رو گرفته بودن. و بعد به این پهلویها شغل میدادن مثل بقیه با حقوق. مثلا به این رضا ربع پهلوی تن لش یه بیل میدادن و میگفتن کشاورزی کنه.
  • روجا IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    5 0
    رضا پالانی کلاس۲ دویوم اکابر دارد چرا مدرک تحصیلی معتبر او از مدرسه بزرگسالان را نادیده می گیرید.! کلاس دویوم اکابر معادل مدرک دکترا در سال ۲۰۲۴ میلادی هست.. یک آدم حدود ۶۵ ساله که ۵۵ سال پیش مدرک دویوم اکابر داشته است . کم چیزی می دانید !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس