رژیم صهیونیست اجساد شهدای فلسطینی در بیمارستان الشفا را به سرقت برد

رئیس بخش سوختگی بیمارستان الشفا غزه با اشاره به اوضاع بحرانی در این بیمارستان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تعدادی از اجساد شهدا را از داخل مجتمع پزشکی به سرقت برد.

به گزارش مشرق، رئیس بخش سوختگی بیمارستان الشفا غزه در گفت وگو با الجزیره تاکید کرد: آب و برق و اینترنت در مجتمع پزشکی الشفا قطع شده است. غذایی که به دست ما رسید تقریبا به ۴۰درصد از افراد موجود در بیمارستان هم نمی‌رسد. وضعیت کلی بیمارستان غیرایمن است و به دلیل نبود برق امکان انجام عمل جراحی وجود ندارد.

وی گفت: به دلیل نبود آب تمیز کودکان موجود در بیمارستان به عفونت‌های شدید روده مبتلا شدند. رژیم صهیونیستی به دو ساختمان در داخل مجتمع پزشکی یورش برد و تانک‌ها همچنان حضور دارند. رژیم اشغالگر برخی اجساد را از داخل مجتمع پزشکی به سرقت برد. بسیاری از بیماران بخش‌های مراقبت ویژه که با تنفس مصنوعی زنده بودند را از دست دادیم.

رئیس بخش سوختگی بیمارستان الشفا خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی هر کسی که در داخل بیمارستان تحرک داشته باشد را به شهادت رساند و بیشتر ساختمان‌های اطراف بیمارستان را بمباران کرد. اکثر بیماران به دلیل نبود سوخت و اکسیژن جان باختند. تعداد زیادی از نوزادان نارس نیز دلیل محاصره مجتمع پزشکی توسط نیروهای صهیونیستی جان باختند. در این شرایط سخت و دشوار تعداد باقی مانده از این نوزادان نیز توان مقاومت طولانی نخواهند داشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    2 0
    سرقت اجساد برای آزمایش تأثیر مواد استفاده شده در بمب ها و موشک هاست، در دفاع مقدس آلمان با فروش مواد شیمیائی به رژیم بعثی و دعوت از جانبازان شیمیائی برای درمان در آلمان همین آزمایشات را روی جانبازان انجام داد، حتی در اسارتگاههای بعثی ها این آزمایشات انجام شد ( به شهادت اسیران در بند)
  • ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    3 2
    و متاسفانه ما همچنان فقط نظاره گر هستیم
  • ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    1 1
    در تایید مواضع حماس و حزب الله و مقاومت و ابطال اسراییل و آمریکا ....عاقبت «ظلم» و همکاری با ظالم پرسش : از ديدگاه قرآن عاقبت «ظلم» و بیدادگری و همکاری با ظالمان چیست؟ پاسخ اجمالی: «قرآن»، ظالمان و بيدادگران را به آتش سوزانِ جهنّم تهديد كرده است. در يكي از اين آيات مى فرمايد: «ما براى ستمگران آتشی آماده كرده ايم كه آنها را از هر سو احاطه كرده و اگر تشنه شوند و تقاضاى آب كنند آبى برايشان مى آورند همچون فلز گداخته كه صورت ها را بريان مى كند! چه نوشيدنى بدى! و چه بد محل اجتماعى؟!». در تعبير تند ديگرى آمده: «اما ظالمان هيزم آتش دوزخند!». نه تنها ظلم و ستم، ظالمان را به دوزخ مى فرستند؛ بلكه به گفته «قرآن» كسانى كه بر آنها تكيه كنند و يا جزء اعوان و انصار آنان باشند نيز مشمول همين حكم خواهند بود.
  • ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    3 0
    میخواهند تاثیر اورانیم ضعیف شده برجسم آنان را مورد رسیدگی قرار دهند صدرصد برای مقاصد پزشکی نظامی برده اند حالا با آمریکاییها مثل کفتار مشعول تکه پاره کردن آنها میشوند متخصصان خوب میفهمند من چی میگم
  • امین جوکار ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    خدا لعنتتان کند، عقده ای های کثیف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس