صهیونیست‌ها بازهم بمب‌های فسفری بر سر مردم غزه ریختند

در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از بمب‌های حاوی فسفر بخش‌هایی از شمال نوار غزه را هدف قرار داد حملات توپخانه ای ارتش این رژیم علیه شهر غزه ده‌ها شهید برجای گذاشته است.

به گزارش مشرق، ساعتی قبل ارتش رژیم صهیونیستی مجدداً با استفاده از بمب‌های حاوی فسفر غرب آرامستان بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز مناطق شرقی شهرهای غزه و رفح را هدف قرار داد.

از سوی دیگر در جریان حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه محله الصبره واقع در شهر غزه ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیده اند.

شبکه المیادین صبح امروز گزارش داده بود که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق مسکونی در دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند. در جریان بمباران برخی مناطق مسکونی در نزدیکی بیمارستان النجار واقع در رفح در جنوب نوار غزه تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته ده‌ها حمله هوایی علیه مناطق مختلف نوار غزه به ویژه اطراف بیمارستان اندونزی در این باریکه انجام دادند.

همچنین تعدادی از شهدا و زخمی‌های حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در شمال نوار غزه را به بیمارستان اندونزی منتقل کردند. جنگنده‌های صهیونیستی یک مسجد بزرگ در اردوگاه المغازی واقع در مرکز نوار غزه را نیز بمباران کردند. منطقه التوبه واقع در اردوگاه جبالیا نیز در معرض حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس