کد خبر 1606727
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
۲ نظامی ارتش پاکستان در پیشاور کشته شدند

ارتش پاکستان اعلام کرد که در جریان درگیری امروز با تروریست‌ها در پیشاور، ۲ نظامی این کشور کشته شدند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری دان نیوز، ارتش پاکستان امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ۲ نظامی این کشور در یک درگیری در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخواه این کشور کشته شده‌ اند.

بر اساس اعلام این رسانه، درگیری مذکور میان ارتش پاکستان با تروریست های مسلح رخ داده و این نظامیان در جریان تبادل آتش فیمابین جان باختند.

در این حادثه همچنین ۵ تروریست هم کشته شدند.

در بیانیه صادره از سوی ارتش پاکستان در این ارتباط آمده است که ارتش در پی آگاهی از حضور «عناصر تروریستی» در شهر پیشاور دست به عملیات زد.

یکی از نظامیان کشته‌ شده پاکستانی یک افسر درجه دار بود.

به گزارش خبرگزاری افق، پاکستان طالبان افغانستان را متهم می‌ کند که با پناه دادن به طالبان پاکستانی زمینه این حملات را فراهم می‌ کنند؛ اما طالبان افغانستان این ادعای پاکستان را کرده‌ است.

گفتنی است که ارتش پاکستان هفته گذشته اعلام کرده بود که طی عملیات یک‌ ماه اخیر خود در نزدیکی مرز مشترک با افغانستان در ایالت بلوچستان ۲۹ شبه‌ نظامی کشته شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 1
    پاکستان و خصوصن ارتشش تروریست هستن و ما مردم ایران به تازگی و از طریق همین رسانه ها و خصوصن صدا و سیما و خبرگزاری های دولتی وختی مرتب مثل این اخبار رو میشنویم که سربازان پاکستانی دوتا دوتا توسط مقاومت بلوچ ها نابود میشیم از مقاومت حمایت میکنیم .. مرگ بر ارتش پاکستان ..
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    1 0
    روحشان شاد
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    1 0
    خدا بیامرزدشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس