سلفی سارق وی را لو داد، کبوتر، بلای جان مرد شاهرودی شد، شياطين پايتخت در دام پليس، قتل زن‌باردار مقابل‌ چشمان2دخترش و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



ترور یک معلم در قصرقند

علیرضا نخعی امروز اظهار کرد: با کمال تاسف رضا سرگزی یکی از معلمان شهرستان قصرقند ظهر امروز مورد هدف افراد ناشناس قرار گرفته و به شهادت رسید.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/7/30/766360_881.jpg

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: افراد مسلح ناشناس رضا سرگزی یکی از معلمان منطقه سرباز و قصرقند را در حالی که از بعد از تعطیلی از مدرسه به سمت منزل در حرکت بود را مورد ترور قرار داده و به شهادت رساندند.

این مسئول ادامه داد: به‌جز ناامن کردن منطقه، ایجاد آشوب و بر هم زدن نظم و امنیت در منطقه، هیج دلیل دیگری برای ترور معلمان در منطقه وجود ندارد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید
(برای مشاهده تصاویر مربوط به ترور این معلم اینجا کلیک کنید)


سلفی سارق وی را لو داد

این جوان سعودی، از دستگاه خودپرداز یکی از بانک های معروفِ مکه در خیابان "الستین" بیش از یک میلیون و ششصد هزار ریال سعودی سرقت کرد.

سارق پس از این اقدام، در خانه به همراه یکی از دوستانش، عکسی "سلفی" از خود و پول های سرقت شده تهیه کرد و آن را در صفحۀ خود در اینستاگرام منتشر کرد.

سلفی سارق وی را لو داد+عکس

مدیرِ بانکِ سرقت شده با دیدن این عکس، مشکوک شد و پس از بررسی موجودی بانک متوجه شد که سرقتِ مزبور، از بانکِ او بوده است. به همین دلیل به سرعت ماجرا را به پلیس ِ مکه اعلام کرد و پلیس، هر دو سارق را بازداشت کرد.سارقان پس از بازداشت به جرم خود اعتراف کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کبوتر، بلای جان مرد شاهرودی شد

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدمرد 35 ساله شاهرودی که برای گرفتن کبوتر بالای دکل فشارقوی برق رفته بود، براثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد. در تماس روز دوشنبه شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 این شهرستان وقوع یک فقره برق گرفتگی در جاده دیزج - رویان اعلام شد.

در بررسی ها مشخص شد که فردی 35 ساله از روی دکل برق سقوط کرده و مصدوم شده است که تلاش تیم پزشکی بیمارستان شاهرود برای نجات مصدوم بی نتیجه ماند و دقایقی پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان باخت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شياطين پايتخت در دام پليس

روز بيست و يكم مردادماه امسال مردي هراسان به كلانتري مهرآباد مراجعه كرد و در شكايتي گفت: ساعتي قبل در محل كارم بودم كه دو سارق جوان با تهديد سلاح سرد وارد خانه‌ام شده و پس از سرقت پول‌ها و جواهرات از خانه همسرم را مورد آزار و اذيت قرار دادند.

شياطين پايتخت در دام پليس افتادند+عکس

با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع «سرقت با سلاح سرد همراه با آزار و اذيت»، پرونده به دستور قاضي هاشميان، بازپرس دادسراي امور جنايي وي‍ژه در اختيار اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با توجه به حساسيت پرونده، بلافاصله تحقيقات براي شناسايي متهمان در دستور كار كارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي قرار گرفت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل زن‌باردار مقابل‌ چشمان2دخترش

مردي حدود ۴۵ ساله که فقط ۴ ساعت پس از ارتکاب جنايت فجيع در مشهد و با صدور دستورات ويژه از سوي «قاضي موحدي راد» در تربت حيدريه دستگير شد صبح روز گذشته در حالي که حلقه هاي قانون بر دستانش گره خورده بود مقابل دوربين قوه قضاييه قرار گرفت.

ماجرای قتل زن باردار مقابل چشمان فرزندانش+عکس

سابقه خبر

بيست و سوم اسفند سال گذشته، تلفن قاضي ويژه قتل عمد به صدا درآمد و مأموران کلانتري طبرسي شمالي از وقوع جنايتي هولناک در خيابان شهيد قرباني خبر دادند. بررسي هاي قاضي موحدي راد نشان داد زن ۲۵ ساله افغاني در حالي با ضربات چاقو به قتل رسيده است که ۲ دختر ۳ و ۶ ساله مقتول شاهد جنايت بوده اند و با صدور دستورات ويژه اي از سوي مقام قضايي، کارآگاهان متهم را ۴ ساعت بعد در تربت حيدريه ردزني و دستگير کردند که وي پس از انتقال به مشهد به ارتکاب جنايت اعتراف کرد.

وي گفت: من نمي دانستم زن جوان جنيني ۷ ماهه را باردار است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


به رگبار بستن یک قاچاقچی در بزرگراه صدر

حمیدوند رئیس کلانتری 124 قلهک افزود: پس از شناسایی متهم و در زمانی که ماموران قصد داشتند برای دستگیری وی وارد عمل شوند، سلطان متوجه حضور ماموران شد و  از محل گریخت.

حمیدوند ادامه داد: با فرار سلطان از دست ماموران، در حالی که وی با خودروی خود که در مسیر غرب به شرق بزرگراه صدر در حرکت بود، ماموران به تعقیب وی پرداختند.

رئیس کلانتری 124 قلهک با بیان اینکه متهم مذکور بدون توجه به فرمان ایست پلیس، درصدد فرار از دست آن‌ها بود، گفت: به دنبال عدم توجه این متهم به فرمان ایست پلیس،  ماموران مجبور به استفاده از سلاح برای متوقف کردن وی شدند و در اولین اخطار، دو تیر هوایی با اسلحه کمری و در مرحله بعد دو تیر به سمت خودروی وی شلیک کردند.

وی ادامه داد: درپی عدم توجه متهم به اخطار ایست پلیس و شلیک هوایی ماموران و همچنین انجام حرکات خطرناک و مارپیچ در طول بزرگراه صدر، ماموران مجبور به استفاده از سلح کلاشینکف شدند و با شلیک 3 تیر هوایی، آخرین اخطار را به وی دادند که متهم مجبور به توقف خودرو و ماموران موفق به دستگیری وی شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زلزله 4 ریشتری کرمان را لرزاند

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدزلزله ای به بزرگی 4.5 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) سحرگاه امروز (چهارشنبه)حوالی «منوجان» در استان کرمان را به لرزه درآورد.

زمان وقوع زمین لرزه در ساعت 2 و 17 دقیقه و 1 ثانیه (در 5 کیلومتری منوجان در استان کرمان و 29 کیلومتری دهبارز در استان هرمزگان) و در عمق 18 کیلومتری زمین بوده است.

این زمین لرزه در موقعیت 27.38 درجه شمالی و 57.53 درجه شرقی به ثبت رسیده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


واژگونی وانت حامل دانش‌آموزان

روزگذشته بر اثر واژگونی یکدستگاه وانت حامل دانش‌آموزان در قلعه گنج استان کرمان 3 دانش‌آموز جان باختند و 3 تن دیگر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

واژگونی وانت حامل دانش‌آموزان+عکس

برابر اعلام مرکز فرماندهی و کنترل پلیس کرمان، ساعت 16 و 30 دقیقه روز دوشنبه یکی از اهالی روستای آزادشهر شهرستان قلعه گنج با پلیس تماس گرفته و یک مورد تصادف منجر به فوت را گزارش کرد.

بر اثر این حادثه، «یونس چلیپا» فرزند محمد 15 ساله، «علیرضا چلیپا» فرزند رضا 16 ساله حین انتقال و «دانیال غلامی» فرزند اسحاق 15 ساله در بیمارستان جان باختند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پایان‌معرکه‌گیری کلاهبردار در لبه‌پشت‌بام

مأموران که 30 دقیقه منتظر بودند تا در خانه از سوی زن جوان باز شود، متوجه رفتارهای مرموزی در ساختمان شدند و با حضور در آنجا دیدند پنجره بالکن باز است و گوشه‌ای از پرده نیز پاره شده است.

پایان معرکه‌گیری کلاهبردار در لبه پشت‌بام+عکس

زن جوان به مأموران گفت هیچ اطلاعی از شوهرش ندارد و چند روز می‌شود که او را ندیده است. مأموران که در بازرسی‌ها نیز به ردپایی برنخورده بودند، از خانه خارج شده، ولی از آنجایی که مطمئن بودند مرد شیاد داخل مجتمع الهیه حضور دارد، در کمین نشستند و بخش‌های مختلف ساختمان بویژه پارکینگ و پشت‌بام را تحت بازرسی قرار دادند که بی‌فایده بود.

پس از گذشت 15 دقیقه همسر کلاهبردار به طرز مرموزی خانه‌اش را ترک کرد و به داخل خانه همسایه رفت، به همین دلیل مأموران پلیس آگاهی سریع در خانه همسایه را زده و خواستار باز کردن در خانه شدند که زن همسایه نپذیرفت و در ادامه مأموران از آنجایی که مطمئن بودند مرد شیاد از مسیر بالکن وارد خانه همسایه شده است، بازپرس پرونده را در جریان قرار دادند و دستور باز کردن در خانه با استفاده از یک قفل‌ساز صادر شد.

قفل‌ساز در مجتمع الهیه حضور یافت که ناگهان مرد فراری با رفتن به لبه بالکن شروع به فریاد زدن کرد و گفت: اگر بخواهید مرا دستگیر کنید، خودم را می‌کشم که سریعاً مأموران با آتش‌نشانی شهریار تماس گرفته و امدادگران نیز پس از حضور در محل سریعاً تشک نجات را پهن کردند که در همین میان قفل‌ساز با باز کردن خانه و یورش مأموران به داخل آنجا، کلاهبردار دستگیر شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


6کشته در برخورد مینی بوس و تریلر

در این حادثه که حوالی ساعت 20 سه شنبه شب روی داد، راننده مینی بوس و پنج نفر از مسافران کشته شدند.

حال برخی از زخمی شدگان نیز وخیم اعلام شده و شش نفر آنها برای درمان به بیمارستان های سنندج منتقل شده اند.

این مینی بوس 15 سرنشین داشت و خط مسیری بیجار - تکاب بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جزئیات شهادت مامور کلانتری در پایتخت

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدسرهنگ محسن خانچرلی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید سرگرد محمد جلال کاشانی به تشریح جزئیاتی از شهادت وی پرداخت و گفت: این مامور وظیفه شناس دوشنبه شب حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 139 مرزداران با تعدادی از توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد کرده و به آنها فرمان ایست صادر می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از اقدام مامور کلانتری درگیری میان شهید کاشانی با یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر آغاز می‌شود، افزود: متاسفانه در جریان درگیری متهم با سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت مامور کلانتری کرده و وی را به شهادت می‌رساند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پیدا شدن اجساد 3دانش‌آموز لرستانی

حسین رضا مرادی دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس از پیدا شدن اجساد سه تن از دانش‌آموزان لرستانی در رودخانه کشکان‌رود خرم‌آباد خبر داد و گفت:‌ روز گذشته با تلاش همه نیروهای امداد و نجات، بسیج نیروهای مردمی یک جسد از دانش‌آموزان مفقود شده سیلاب لرستان پیدا و امروز صبح دو تن دیگر پیدا شده و در حال انتقال به پزشک قانونی هستند.

وی افزود: اجساد دانش‌آموزان لرستانی در یک کیلومتری محل حادثه سقوط خودروی پژو به رودخانه کشکان رود خرم‌آباد پیدا شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگاه‌ی که انگشتان‌کارگر را بلعید

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌‌نشانی شهر تهران، درباره حادثه گیر کردن دست کارگر در داخل دستگاه بافندگی اظهار داشت: در ساعت 23:14 شب گذشته حادثه گیر کردن دست یک کارگر 30 ساله در داخل دستگاه بافندگی در کارگاهی واقع در خیابان جمهوری تقاطع فلسطین به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/7/30/766239_856.jpg

وی ادامه داد: در پی این حادثه هنگام کار با دستگاه بافندگی 2 انگشت از دست چپ کارگری در دستگاه گیر می‌کند و یکی از انگشتانش قطع می‌شود و دیگری نیز شدیدا آسیب می‌بیند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    مشرق عوضی خجالت بکش.. یک بار دیگه خبرهاتو بخون
  • ابن الرضا ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    0 0
    اگرهرروز عوامل وهابی ما راترور کنند مادست به کشتار بی گناهان حنفی مذهب نخواهیم زد این ها عوامل اسرائیل اند ولی ما از نیروهای اطلاعات وامنیتی انتظارداریم از ما مردم مظلوم دربرابر اشرار وهابی وتکفیری دفاع کنندسال پیش 17 سرباز را درسراوان کشتند وقاتل ها ازادانه دارند دربلوجستان می گردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس