کد خبر 356376
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزئیات شهادت مامور کلانتری 139 مرزداران را تشریح کرد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ محسن خانچرلی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید سرگرد محمد جلال کاشانی به تشریح جزئیاتی از شهادت وی پرداخت و گفت: این مامور وظیفه شناس دوشنبه شب حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 139 مرزداران با تعدادی از توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد کرده و به آنها فرمان ایست صادر می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از اقدام مامور کلانتری درگیری میان شهید کاشانی با یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر آغاز می‌شود، افزود: متاسفانه در جریان درگیری متهم با سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت مامور کلانتری کرده و وی را به شهادت می‌رساند.

خانچرلی با بیان اینکه این مامور وظیفه شناس در طول سه سال خدمت خود اقدامات و زحمات زیادی انجام داده بود، تصریح کرد: پلیس در برخورد با خاطیان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی لحظه‌ای کوتاهی نخواهد کرد و شهادت سرگرد کاشانی نیز نمونه بارزی از ایثارگری پلیس در این مسیر است.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری پایتخت این مامور کلانتری چندی پیش به دلیل اقداماتش مورد تشویق مالی قرار گرفته بود که وی این مبلغ را صرف امور خیریه کرده بود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محسن ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    روحش شاد وراهش پر رهرو آمین
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    وقتی کلانتریهای تهران نقش مترسک را پیدا کرده باشن بایدم منتظر کشیدن اسلحه های گرم بیشتری باشید......آقا ول کردید (امنیت مردم را)
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    مسولمحترم نیروی انتظامی از شما می خواهم در ساعات عصر یک سری به اطراف ترمینال جنوب بروید. بخصوص روی پل فلزی که زیر ان راه اهن عبور می کند. چند روز پیش من از روی پل عبور می کیردم دیدم حدود 30 نفر بر روی پل فلزی نشته اند و حتی کودکان 8 تا 5 سالههم بودند. همه در حال مصرف انواع مواد مخدر مثل شیشه و غیره بودند. و غیرقابل باور بود. مسولین نظامی انتظامی به این وضعیت اسفبار پایتخت با اعدام این افراد پایان دهید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس