درگيري مرگبار در ميدان ميوه و تره بار، برخورد‌جرثقیل با‌کابل‌برق‌حادثه آفرید، آتش‌نشان‌ها‌ مانع‌خودکشی‌جوان‌ کرمانشاهی شدند و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



درگيري مرگبار در ميدان ميوه و تره بار

مهمترین‌ اخبار حوادث 14 آبانداماد قاتل، که در يک درگيري در ميدان تره بار، برادرزن خود را به قتل رسانده بود، صبح ديروز در جلسه محاکمه، منکر تمام اتهامتش شد.

28 مردا سال 92 ماموران پليس در جريان وقوع يک قتل قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه در ميدان تره بار به تحقيق در اين خصوص پرداختند. با حضور ماموران پليس مشخص شد که مردي 30 ساله به اسم «ولي» با يک ضربه چاقو به قتل رسيده است.

کارآگاهان پس ار بررسي متوجه شدند که مقتول با ضربه چاقو شوهر خواهرش به قتل رسيده است. بنابريان متهم بلافاصله دستگير و براي بازجويي به پليس آگاهي منتقل شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


برخورد‌جرثقیل با‌کابل‌برق‌حادثه آفرید

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران پس از اطلاع از وقوع این حادثه آتش نشانان ایستگاه 50 را ساعت 15:50 دقیقه روز گذشته به بزرگراه بهشت زهرا، به سمت تهران بعد از بزرگراه امام علی، جنب باغ رضوان اعزام كرد.

برخورد جرثقیل با کابل برق حادثه آفرید +تصاویر

عزیز غلامی نسب رئیس ایستگاه 50 كه در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: یك دستگاه كامیون مایلر 2624(جرثقیل) از قسمت دكل خودرو با كابل فشار قوی 23 کیلووات برخورد كرده و در حاشیه جاده متوقف شده بود.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و اطمینان از رفع هر گونه خطر به ماموریت خود پایان دادند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آتش‌نشان‌ها‌ مانع‌خودکشی‌جوان‌ کرمانشاهی شدند

حجت‌الله جهانبخشي مديرعامل آتش‌نشاني استان کرمانشاه، مديرعامل آتش‌نشاني استان کرمانشاه عنوان کرد: عصر روز شنبه پس از اطلاع رساني مردم از طريق مرکز امداد و نجات ۱۲۵، نيروهاي سازمان آتش‌نشاني در محل حاضر شدند و پس از دو ساعت تلاش و گفتگو با جوان در حال خودکشي، او را از اين اقدام منصرف کردند و پس از انتقال به پايين ساختمان و تحويل نيروهاي انتظامي حاضر در محل دادند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مجازات مرگ برای مرد بدبین

ساعت 9 صبح جمعه 15 اردیبهشت ماه سال 92 مأموران کلانتری 156 افسریه در جریان دعوای هولناک زوج جوانی قرار گرفتند.مأموران با ورود به حیاط ساختمان شماره 576 خیابان 15 متری سوم افسریه صحنه‌ای باورنکردنی را پیش روی خود دیدند.

زن جوانی غرق خون روی کف موزاییکی حیاط افتاده بود و در چند قدمی جسدش چاقو و چوب‌دستی‌ای به چشم می‌خورد.

مجازات مرگ برای مرد بدبین +عکس

خیلی زود ماجرای این قتل به بازپرس جنایی تهران مخابره شد و در حالی که تیم تخصصی بررسی صحنه قتل هنوز به قتلگاه نرسیده بودند، مرد جوانی با دست و پای خون‌آلود وارد ساختمان شد. مرد جوان که مهدی 32 ساله است، با دیدن مأموران گفت: «عفت» دیگر زنده نیست و آماده هستم تا اعدام شوم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پیکر معلم فداکار لرستانی پیدا شد

حسین رضا مرادی اظهار کرد: دقایقی پیش جسد کاظم صفرزاده معلم فداکار لرستانی که در سیل لرستان غرق شده و مفقود شده بود پیدا شد.

وی افزود: جسد این معلم در روستای"حاتم وند" ویسیان از سوی یکی از مردم این روستا پیدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: در این مدت بیش از 250 نفر از نیروها در قالب چند تیم امداد و نجاات و ماشین آلات سبک و سنگین مشغول جست و جو بودند.

به گزارش تسنیم، شامگاه دوشنبه28 مهرماه جاری حدود ساعت 8 و 30 دقیقه بر اثر بارش شدید باران در جاده خرم آباد- پلدختر، محل پل شوراب دچار آب گرفتگی و راه افتادن سیل شد که بر اثر آن دو خودروی سواری که یکی پژو با 4 سرنشین و دیگری پراید با 3 سرنشین بوده دچار حادثه شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید 


پیکر معلم فداکار لرستانی تشییع شد

مهمترین‌ اخبار حوادث 14 آبانمردم صبور و داغ دیده پلدختر پس از اقامه نماز ظهر عاشورا پیکر معلم فداکار پلدختری را بر روی دستان خود تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپردند.

در این آیین که امام جمعه، فرمانداران پلدختر و دوره چگنی، مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان، معلمان و دانش آموزان و اقشار مختلف مردم پلدختر و دوره چگنی حضور داشتند با سر دادن "الله اکبر" یاد و خاطره این معلم فداکار را گرامی داشتند.

حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه پلدختر در حاشیه این مراسم از رسانه ملی در عدم پخش اخبار مرتبط با این معلم فداکار لرستانی انتقاد و از مسئولانی که برای پیدا کردن پیکر کاظم صفر زاده تلاش کردند تقدیر کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تصادف منجر به فوت در اتوبان قم

مهدی فراهانی امروز با اشاره به حادثه شدید تصادف در کیلومتر 55 آزادراه تهران - قم اظهار کرد: این تصادف تلفات جانی و مالی فراوانی بر جای گذاشت.

وی افزود: دو دستگاه سواری عصر امروز در این محل با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر شدت حادثه، یک آقا در دم جان سپرد.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم خاطرنشان کرد: 10 نفر دیگر از سرنشینان این دو خودروی سواری هم مجروح شدند که حال سه نفر از آنها وخیم بود و یک زن باردار هم در میان آنها وجود داشت.

 تصادف منجر به فوت در اتوبان قم + عکس

وی ادامه داد: به همین دلیل بالگرد اورژانس قم به سرعت پرواز کرد و این چهار نفر را به بیمارستان شهید بهشتی رساند که به دلیل سرعت در انتقال آنها، حال عمومی مجروحان در حال حاضر رضایت‌بخش است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


فروش 30میلیونی بهشت در ماهواره

 مدیر نمایندگی یک شبکه ماهواره‌ای با وعده وارد شدن یک زن به بهشت، اقدام به کلاهبرداری 300 میلیون ریالی از او کرد.

اقدامات پلیسی برای به دست آوردن ردی از این مدیر کلاهبردار به دنبال اعلام شکایتی از سوی شوهر این زن در دستور کار قرار گرفت.

مرد مالباخته درباره جزئیات کلاهبرداری از همسرش به کارآگاهان فتای مازندران گفت: اهل و ساکن شهر قائمشهر هستم. همسرم را خیلی دوست دارم. سال 84 بود که زنم به یک بیماری روحی و روانی عجیب مبتلا شد. او افسردگی شدیدی گرفت. همیشه در ترس از مرگ و دنیای دیگر قرار داشت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سقوط مرگبار پژو به داخل گودال 10 متری

مهمترین‌ اخبار حوادث 14 آبانسیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، اظهار داشت: در ساعت 23:58 شب گذشته حادثه سقوط یک دستگاه خودرو در خیابان فدائیان اسلام زیر پل بعثت به داخل گودال به سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه جرثقیل به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودروی سوای آر دی با سه سرنشین از مسیر خود منحرف و به داخل یک گودال به عمق 10 متر که برای فاضلاب شهری بوده است و تمامی علائم هشدار دهنده و دیواره‌های بتنی در اطراف آن وجود داشت سقوط کرد.

ملکی افزود: در اثر این حادثه آتش‌نشانان با توجه به نشت بنزین در گودال ایمن‌سازی‌های لازم را انجام و برای نجات سه مرد گرفتار شده در خودرو وارد گودال شدند که دو نفر از آنها را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند تا به مراکز درمانی منتقل شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: سایر گروه‌ها نیز با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و راننده محبوس شده را بیرون کشیدند که پس از تحویل به عوامل اورژانس مشخص شد جان خود را از دست داده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


13 زخمی و 2 کشته در واژگونی اتوبوس

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور کشور، گفت: بامداد چهارشنبه یک دستگاه اتوبوس در محور تبریز به تهران کیلومتر 126 هشترود - زنجان به دلیل لغزندگی زمین و عدم توانایی راننده واژگون شد و 2 مسافر کشته و 13 نفر هم زخمی شدند که به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: به دلیل بارندگی های اخیر به رانندگان خودروهای سنگین هشدار داده می شود که سرعت مطمئنه را حتما رعایت کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ارتباط تلفنی به جنايت مسلحانه انجاميد

ساعت ۲۰ آخرين روزهاي شهريور، ۳ جوان نقابدار که سوار بر يک دستگاه موتورسيکلت بودند و جوان مزداسواري را تعقيب مي کردند، وارد توس ۹۱ شدند. ناگهان يکي از سرنشينان موتورسيکلت سلاح کلت کمري را بيرون کشيد و در حال حرکت چند گلوله به سمت راننده ۲۵ساله شليک کرد.

راننده مزدا ۱۶۰۰تک کابين که وحشت زده به حرکت خود ادامه مي داد، دستش را روي سرش گرفت که گلوله اي به دستش اصابت کرد اما سرنشين موتورسيکلت که ديگر کنار خودرو قرار گرفته بود، با شليک هاي متعدد، توان حرکت را از او گرفت و کنترل فرمان از دست راننده خارج شد. راننده مذکور که گلوله اي نيز به قفسه سينه اش اصابت کرده بود، خون آلود روي فرمان افتاد و خودروي او نيز به ديوار مدرسه دخترانه برخورد کرد.

سرنشين موتورسيکلت به آرامي و با خونسردي تمام و در حالي که چشمان حيرت زده شهروندان به او خيره شده بود، از موتورسيکلت پياده شد. او در خودرو را گشود و پس از آن که نگاهي به پيکر بي جان راننده جوان کرد سوار بر موتورسيکلت شد و به همراه همدستانش از صحنه حادثه گريخت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قاتل: دخترم گریه می کرد؛ با بالش خفه اش کردم

دهم مهر ماه امسال ماموران کلانتری 101 تجریش در جریان کشف جسد یک نوزاد روبروی آتش نشانی قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران در محل، آنها جسد دختر بچه 6 ماه ای را یافتند که داخل یک کفن و یک پتوی صورتی پیچیده شده و مشخصاتش روی پتو نوشته شده بود.

بلافاصله کارآگاهان تجسس های خود را در این خصوص آغاز کردند و جسد این کودک را به پزشکی قانونی منتقل کردند، تحقیقات نشان می داد که علت مرگ این دختربچه خفگی است. بنابراین موضوع با عنوان قتل از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران پیگیری شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس