کلاهبرداری دو میلیارد تومانی از همسر، زلزله بامدادی در طالقان تهران، شرور محله بریانک بازداشت شد، ماجرای وانت 8میلیاردی چه بود؟ و ... از مهمترین اخبار حوادث است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث به شرح زیر است:



مهمترین اخبار 27 دی

کلاهبرداری 2 میلیارد تومانی از همسر

مهمترین‌ اخبار حوادثسرهنگ علی نمازیان گفت: یکی از شهروندان با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مدعی شد که همسرش با انجام کارهای فریب کارانه و برنامه دقیق که با خواستگار قبلی اش داشته و با سوء استفاده و جلب اعتماد مبالغ هنگفتی را از وی کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشته که همسر وی در ابتدا اعلام کرده که به بیماری سرطان مبتلاست و جهت درمان به استان تهران عزیمت می کرده و بنا به تشخیص دکتر باید جهت درمان به خارج از کشور عزیمت کند و پس از مدتی بیان می دارد که از کشور خارج شده و در کشور آلمان در حال معالجه می باشد.

سرهنگ نمازیان گفت: زن شاکی جهت صحت موضوع و شک نکردن همسرش با شماره های ماهواره ای تماس حاصل می نموده و طی شگردهای خاص مجرمانه مکاتبه ای از طریق فکس به منزل مسکونی مالباخته انجام داده مبنی بر اینکه از بیمارستان آلمان ارسال می شود.

وی افزود: مالباخته با توجه به اعتماد بیش از حدی که به همسرش داشته اقدام به واریز مبالغ هنگفتی طی چندین مرحله به مبلغ 2 میلیارد تومان به حساب وی کرده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مهمترین اخبار 28 دی

زلزله بامدادی در طالقان تهران

مهمترین‌ اخبار حوادثمرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد: این زلزله در ساعت 02:34:35 بامداد امروز يكشنبه 28 دي 1393 در موقعيت و مركز ۳۶.۳۱ شمالي و ۵۰.۶۶ شرقي و عمق۱۰ كيلومتری زمین به وقوع پیوسته است.

این زمین لرزه در فاصله‌ 18 كيلومتري طالقان تهران، 33 كيلومتري آبيك قزوين و 33 كيلومتري انديشه تهران رخ داده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شرور محله بریانک بازداشت شد

سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، در تشریح این خبر گفت: چندی پیش پرونده ای از سوی بازپرس شعبه سه دادسرای ناحیه 10 تهران مبنی بر جلب و دستگیری متهم متواری به هویت "ع" به اتهام شرارت، درگیری و ایجاد رعب و وحشت در مجامع عمومی به ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت واگذار شد.

وی افزود: بلافاصله تیم های عملیاتی این یگان تحقیقات خود را پیرامون این متهم آغاز کرده و در نهایت موفق شدند محل اختفای او را که در محدوده بریانک قرار داشت ، شناسایی کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ماجرای وانت 8میلیاردی چه بود؟

مهمترین‌ اخبار حوادثهمه چیز از انتشار یک عکس در فضای مجازی شروع شد. در این عکس گونی‌های پر از اسکناس در قسمت بار نیسان دیده می‌شد، بررسی پلاک خودرو نشان می‌داد، نیسان در استان کهگیلویه و بویراحمد شماره‌گذاری شده است. بعد از آن هم بازار شایعات داغ شد.

گروهی مدعی شدند، خودرو متعلق به دزدان بانک است و سارقان پس از دستبرد به بانک در حال انتقال پول ها بودند که شهروندی متوجه ماجرا شده و از خودرو عکس گرفته است.

این خبر از سوی مسئولان انتظامی تکذیب شد و آنها هرگونه سرقت مسلحانه بانک با این حجم را رد کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مادر آمریکایی نوزادش را به آتش کشید

پلیس نیوجرسی پس از دریافت تماسی مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک خیابان مسکونی به محل اعزام و متوجه شد این زن نوزاد خود را به آتش کشیده است.

آسوشیتد پرس‌اعلام کرد: پلیس نیوجرسی با بیان اینکه این مادر سنگدل 22 ساله به اتهام قتل متهم شناخته و دستگیر شد، اعلام کرد: به هنگام رسیدن نیروهای امداد در محل حادثه نوزاد زنده و در حالی که همچنان نفس می‌کشید به بیمارستان منتقل شد. هرچند دو ساعت بعد جان خود را از دست داد.

مادر آمریکایی نوزادش را به آتش کشید

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قاتلی که پس از قتل‌ می‌خواست خانه‌ را منفجر کند

در ساعت 21:30 مورخه 1393/10/25، خانم جوانی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و عنوان داشت که برادرش طی تماس تلفنی به او گفته که اقدام به ارتکاب جنایت و قتل همسر سابقش کرده و الان نیز قصد دارد تا به زندگی خود پایان دهد.

حضور مأمورین در محل جنایت:

با اعلام خبر به کلانتری 128 تهران و با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله مأمورین کلانتری در محل اعلامی از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 واقع در منطقه تهران‌نو – خیابان ابوریحان حاضر شدند.

قاتلی که پس از قتل‌ می‌خواست خانه‌ را منفجر کند

با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی به‌نام «محمدعلی . و» (45 ساله) پس از ارتکاب جنایت و قتل همسر سابق خود به نام بهاره (34 ساله) قصد دارد تا با ایجاد انفجار در داخل ساختمانی مسکونی خود به زندگی خود پایان دهد که بلافاصله مأمورین با توجه به بوی شدید ناشی از انتشار گاز، اقدام به قطع نمودن فلکه اصلی گاز و همچنین باز نمودن پنجره های ساختمان می‌نمایند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نجات دو مقنی از زیر خروارها خاک

طی تماسی با سامانه 125 و درخواست کمک فوری از ستاد فرماندهی آتش نشانی، بیدرنگ زنگ ایستگاه های 25 و نجات 3 به طور همزمان و در ساعت 16:14 دقیقه عصر روز گذشته به صدا درآمد و آتش نشانان بلافاصله به سمت محل حادثه در سعادت آباد، خیابان فرهنگ حرکت کردند.

محمود شادکی مدیر منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره اظهار داشت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد دو کارگر 21 و 23 ساله هنگام حفرچاه بر اثر ریزش دیواره آن به طور کامل زیر خروارها خاک مدفون شده اند.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/10/28/866489_262.jpg

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله اقدام به ایمن سازی محل کرده و با ایجاد کارگاه بر روی دهانه چاه اقدام به خاک برداری کردند که پس از برداشتن مقداری خاک به افراد گرفتار دسترسی پیدا کردند و متوجه شدند که به رغم دفن کامل در زیر خروار ها خاک، به طرز ناباورانه ای همچنان نفس می کشند و زنده اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


فرود اضطراری بالگرد ناجا

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: یک فروند بالگرد نیروی انتظامی در منطقه سرباز دچار نقص فنی شد.

وی تصریح کرد:‌به دنبال بروز نقص فنی، این بالگرد در منطقه مذکور فرود اضطراری داشت.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: این فرود اضطراری هیچ مجروحی نداشته‌است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مهمترین اخبار 29 دی

آتش‌سوزی رستوران در خیابان ولیعصر

مهمترین‌ اخبار حوادثسید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، گفت: ساعت ۲:۰۲ دقیقه بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حریق یک رستوران در خیابان ولیعصر روبروی خیابان جام جم مطلع شد و بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان و خودرو تنفسی عازم محل حادثه شدند.

ملکی ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان دو طبقه بود که در طبقه‌ دوم در قسمت آشپزخانه رستوران آتش سوزی رخ داده و محل کاملاً شعله ور و آتش از طریق داکت‌ها به پشت بام نیز که به مساحت ۴۰۰ متر بود و مملو از ضایعات (میز و صندلی ) سرایت کرده بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری هکر 18 ساله پلی استیشن

رویترز نوشت: هر دو این شبکه‌ها در اواخر سال گذشته و پیش از تعطیلات کریسمس برای یک مدت طولانی از دسترس خارج و آفلاین شدند.

یک گروه هکری که خود را "گروه مارمولک" نامیده بود، مسئولیت این حملات را برعهده گرفته بود.

پلیس انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ماموران این کشور یک فرد را در راستای تحقیقات روی حملات سایبری سال گذشته دستگیر کرده‌اند.

پلیس انگلیس در این عملیات همکاری نزدیکی با پلیس فدرال آمریکا اف بی آی داشته است.

جزییات بیشتری از این دستگیری هنوز اعلام نشده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


راهزنان جنوب تهران دستگیر شدند

مهمترین‌ اخبار حوادثسرهنگ عباس علی محمدیان در نشست خبری که ظهر امروز در مقر فرماندهی پلیس آگاهی پایتخت برگزار شد، گفت: یکی از جرایمی که قشر عظیمی از فعالان در حوزه حمل و نقل کالا را تهدید کرده و امنیت آنان را به خطر می‌اندازد، موضوع سرقت محموله‌ها یا همان راهزنی است که این موارد گاها حتی می‌تواند به جرایم خشن نظیر قتل نیز منجر شود.

محمدیان با بیان اینکه پلیس آگاهی توجه ویژه‌ای به این جرم داشته و به شکل ویژه تا رسیدن به نتیجه آن را بررسی می‌کند، گفت: در همین راستا چندی پیش گزارش‌هایی مبنی بر سرقت محموله به شکل راهزنی به پلیس آگاهی اطلاع داده شد و بلافاصله رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفت که پس از مدتی متهمان و اعضای این باند شناسایی و در مخفیگاه‌شان در یکی از شهرهای حاشیه‌ای پایتخت دستگیر شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مسمومیت 12 دانش آموز کردستانی با گاز

سرهنگ ایرج حسن خانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر انتقال تعدادی دختر دانش آموز به علت مسمومیت با گاز منواکسید کربن به بیمارستان امام حسین(ع) بیجار بلافاصله عوامل کلانتری ۱۱ طالقانی به بیمارستان اعزام شدند.

وی ادامه داد: با بررسی مأموران و به گفته مربی مدرسه مشخص شد تعداد ۱۲ دانش آموز دختر ۱۴ ساله در سالن ورزشی مدرسه در حال ورزش بودند که به علت جدا شدن لوله دودکش بخاری و پخش گاز منواکسید کربن در فضا دچار گاز گرفتگی شده اند که سریعا" به بیمارستان انتقال داده شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زلزله چهار ریشتری تبریز را لرزاند

مهمترین‌ اخبار حوادثاین زمین لرزه ساعت 15 و 23 دقیقه و 52 در عمق هشت کیلومتری زمین و با مختصات 46/59 درجه شرقی و 37/91 درجه شمالی رخ داد.

این زمین لرزه در سطح شهر تبریز کاملا محسوس بود و برخی از شهروندان اتبریزی ز منازل خود خارج شده و به معابر عمومی پناه بردند.

هنوز از تلفات احتمالی این زلزله گزارشی مخابره نشده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس