به گزارش مشرق ، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:

تیبا زیر چرخ‌های تراکتور له شد

یک دستگاه سواری تیبا در جاده اردبیل- مشکین‌شهر زیر چرخ‌های تراکتور له شد تا یک نفر از سرنشینان آن کشته و نفر دیگر مصدوم شود.

نجات 20 نفر از میان آتش‌سوزی ساختمان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: آتش‌سوزی یک خودروی ۲۰۶ در پارکینگ یک ساختمان ۳۰ واحدی حادثه آفرید.

کاهش 90درصدی جرایم خارج نشینان

فرمانده نیروی انتظامی گفت:‌ مرزهای ما محکم است و خروج غیرقانونی میسر نیست و این در حالی است که جرائم ایرانیان در خارج از کشور ۹۰ درصد کاهش داشته است.

وقوع ۱۴۷ هزار نزاع خیابانی در تهران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۱۴۷ هزار نزاع خیابانی در تهران رخ داده است،‌ گفت: بهتر از سند همکاری پلیس و مدیریت شهری برای افزایش ضریب امنیت در شهر تهران تهیه کنیم.

جنایت خونین کارگر اخراجی

اطلاعات اوليه نشان مي‌داد جواني به نام ياسر در جريان درگيري با پسر دايي‌اش جواد او را با ضربه چاقو به قتل رسانده و سپس از محل گريخته است. وقتي مأموران به محل حادثه در جنوب تهران رسيدند دقايقي از اين جنايت مي‌گذشت.

آیا سقوط ایران 140 قابل پیش بینی نبود؟

در حالی که به نظر می‌رسید با پیشروی بررسی‌های سازمان هواپیمایی کشوری پرونده سقوط آنتونوف 140 نیز مانند دیگر هواپیماها با اعلام چند علت فنی و انسانی بسته شود، اما هر روز اخباری در این زمینه منتشر می‌شود که ابهامات این سقوط را بیشتر می‌کند.

آگهی فروش پسر 5 ساله برای تهیه خانه

ماجرا، قصه فروش کلیه نیست، روایت فروش یک بچه است، یک پسربچه پنج ساله که مادر و پدرش او را به فروش گذاشته‌اند، آگهی کرده‌اند و گوش به زنگ تلفن که چه کسی پسرشان، پسر پنج ساله‌شان را می‌خرد؟

له شدن تیبا زیر تراکتور / وقوع ۱۴۷ هزار نزاع خیابانی در تهران / آگهی فروش پسر 5 ساله برای تهیه خانه +عکس

مادری‌که‌جسدش 8ماه در بستر‌ماند

روزنامه الوطن چاپ کویت، نوشت: پزشکی قانونی در گزارشی زمان مرگ این زن را که در یک واحد آپارتمان کشف شده تایید کرده است و کارشناسان نیز احتمال وقوع جرم را در خصوص این پرونده بعید دانسته اند.

له شدن تیبا زیر تراکتور / وقوع ۱۴۷ هزار نزاع خیابانی در تهران / آگهی فروش پسر 5 ساله برای تهیه خانه +عکس


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس