"کیوان کله" دستگیر شد، اعدام برای دایی جنایتکار، انتقام جالب خرس از شکارچی

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



محاکمه شکنجه‌گر زن ایرانی مقیم آلمان

عبدالله ابتدا از دخترک خواست تا نامه‌ای را به دست مادرش برساند، هنوز لحظاتی نگذشته بود که مرد مرموز نیز پشت سر دخترک وارد خانه شد و در را از داخل قفل کرد و همراه آرمیتا داخل رفت.

مادر جوان که فکر می‌کرد دخترش به مدرسه رفته وقتی عبدالله را کنار دختر کوچولویش دید شوکه شد و وقتی خواست حرفی بزند مرد آشنا تهدید هولناکی کرد و خواست مادر و دختر سر و صدایی نکنند.

محاکمه شکنجه‌گر زن ایرانی مقیم آلمان

عبدالله با بستن دست و پاهای مادر و دختر، دهان آرمیتا کوچولو را بست و زن وحشت‌زده را که در آشپزخانه بود به اتاقی کشاند. این مرد سپس با چاقو به شکنجه «بنفشه» پرداخت، چشمانش را کور کرد و سر و صورتش را به طرز وحشیانه‌ای هدف ضربات چاقو قرار دارد. در حالی که زن 36 ساله التماس می‌کرد با بی‌اعتنایی به شکنجه‌هایش ادامه داد تا اینکه بنفشه را غرق خون و نیمه جان رها کرد و از آپارتمان خارج شد.

بنفشه که خونریزی زیادی داشت هیچ کاری جز ناله کردن نداشت و این در حالی بود که دختر کوچولو سعی داشت خود را به مادر برساند، در این لحظه که عقربه‌ها ساعت 17 و 45 دقیقه عصر را نشان می‌داد دوچرخه‌سواری که از مقابل آپارتمان بنفشه می‌گذشت صدای ناله‌های زن جوان را شنید و همین کافی بود تا پلیس برلین در جریان این سناریوی وحشتناک قرار بگیرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


انفجار مین در عروسی

محمدپیری فرماندار شهرستان هیرمند، در این باره افزود: براساس تحقیقات اولیه شیء شبیه به مین قدیمی که در زیر موزائیک محل آشپزی این عروسی مدفون بود احتمالاً بر اثر حرارت ناشی از آتش پخت وپز به یکباره منفجر شد.

وی گفت: متأسفانه یک کودک که در نزدیک محل حادثه بوده در دم کشته و حدود چهار نفر نیز مجروح شدند که حال عمومی یک نفر وخیم و سه نفردیگر مطلوب گزارش شده است.

انفجار مین در عروسی+عکس

رئیس شورای تأمین شهرستان هیرمند با بیان اینکه پس از وقوع این انفجار برخی‌ها با شایعه‌پراکنی سعی در متشنج کردن جو آرام حاکم بر منطقه کردند این انفجار را به عامل انتحاری نسبت دادند، تصریح‌کرد: به هیچ وجه خبر انفجار توسط عامل انتحاری صحت ندارد و این موضوع در دست بررسی بوده و با این افراد برخورد خواهد شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


"کیوان کله" دستگیر شد

سرهنگ محمدحسن خلیلی سرکلانتر ششم پلیس پایتخت، با اشاره به اجرای طرح امنبت محله محور و برخورد با اراذل و اوباش اظهارکرد: ماموران کلانتری 158 کیانشهر در ساعت 11:30 روز هفتم مهرماه هنگام اجرای این طرح در خیابان ابراهیمی مشاده کردند پسر جوانی در حالیکه یک قبضه چاقو در دست دارد جلوی خانمی را گرفته و قصد زورگیری از وی را دارد که در همین حین خانم جوان با فریاد درخواست کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه به دنبال این موضوع ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شده و در صدد دستگیر متهم برآمدند، گفت: متهم با مشاهده ماموران چاقو به دست به سرعت از محل متواری شد که پس از تعقیب و گریز در حالیکه چند مرحله با چاقو قصد حمله به سوی ماموران را داشت با اقدام به موقع آنان و بهره‌گیری از فنون دفاع شخصی و رزمی سرانجام دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اعدام برای دایی جنایتکار

محاکمه شکنجه‌گر زن ایرانی مقیم آلمان / انفجار مین در عروسی +تصاویرروز 18 شهریورماه سال 89، مأموران پلیس در جریان پیدا شدن بخشی از جسد پسر جوانی در خیابان چمن قلعه ‌حسن‌خان قرار گرفتند و خیلی زود تیم ویژه‌ای وارد عمل شدند.

برای رازگشایی از جنایت بازپرس ویژه قتل دستور داد مأموران برای شناسایی جسد و عامل این جنایت فجیع وارد عمل شوند. مأموران در گام نخست به سراغ پرونده‌های پسران گمشده رفته و خیلی زود پی بردند جسد متعلق به جوانی به نام «حسن» است.

در این شاخه از تحقیقات خانواده قربانی جنایت ادعا کردند که پسرشان با کسی اختلاف و دشمنی‌ای نداشته و نمی‌دانند چطور این حادثه رخ داده است. کارآگاهان در تجسس‌های فنی و اطلاعاتی پی بردند که حسن آخرین پیامک‌هایش را با دختر خاله‌اش «حسنیه» داشته است. همین سرنخ کافی بود تا مأموران، دخترخاله جوان را تحت بازجویی قرار دهند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


انتقام جالب خرس از شکارچی

مرد شکارچی که اهل سیبری است، می‌گوید: برای شکار خرس به پایش شلیک کردم. خرس زخمی از دست من گریخت ولی پس از گذشت چند ساعت به طرفم برگشت و با خشم به اتومبیلم هجوم آورد با ضربه‌هایش شیشه‌های خودرو را شکست و سپس بدنه‌اش را درهم کوبید.

انتقام خرس وحشتناک و شگفت‌آور بود و جالب آنکه اتومبیل‌های متعلق به دوستانم که در شکار مرا همراهی می‌کردند هیچ صدمه‌ای ندید و خرس کاملاً می‌دانست چه کار می‌کند. او مرا شناسایی کرده و از بوی بدنم اتومبیلم را از دیگر اتومبیل‌ها تشخیص داده و به آن حمله کرده بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس