ناکامی‌سارق‌بیکار در سرقت از بانک، تیراندازی به پلیس برای سرقت پراید، حمله کرگدن 2تنی به یک زن و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



قتل فجیع کودک به دست چوپان

قتل فجیع کودک به دست چوپان / واژگونی تانکر 32 هزار لیتری بنزینبا دریافت گزارش گم‌شدن عارف کوچولو و به دلیل شایعاتی که درباره گم شدن وی در منطقه مطرح شده بود، به دستور سردار «مسعود جعفری‌نسب» رئیس پلیس مازندران، تیمی از مأموران زبده آگاهی جویبار تحت نظر سرهنگ «رضایی» فرمانده پلیس جویبار تحقیق در این باره را به صورت ویژه آغاز کردند. در نخستین گام نشانی‌هایی که درباره مشخصات ظاهری کودک ناپدید شده در اختیار مأموران قرار گرفته بود برای مأموران پلیس سراسر استان مخابره شد اما به نظر می‌‌رسید هیچ ردی از عارف کوچولو برجای نمانده است.

   بازداشت متهمان

در حالی که با دستور دادیار پرونده تیمی از افسران آگاهی جویبار دست به کار شدند، چند تن از نزدیکان و بستگان عارف کوچولو بازداشت شدند و تحت تحقیق قرار گرفتند.

یکی از مظنونان برادر ناتنی 30 ساله عارف کوچولو بود که «حسین» نام دارد. این مرد وقتی با دستور دادیار پرونده بازداشت شد و تحت تحقیق قرار گرفت ادعا کرد از این ماجرا هیچ اطلاعی ندارد و بی‌گناه است.

   جمجمه اسرارآمیز

بدین ترتیب مظنون گیری‌ها و بازجویی‌ها از این مظنونان نیز نتوانست به حل معمای گم شدن پسربچه پنج ساله کمکی کند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ناکامی‌سارق‌بیکار در سرقت از بانک

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 14 روز هفتم مهرماه امسال ماموران از طریق مرکز پیام از حضور سارقی مسلح در یکی از بانکهای خیابان ری با خبر شدند و بلافاصله تیم تخصصی سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ برای بررسی و صحت سقم گزارش دریافتی به محل اعزام شد.

ناکامی سارق بیکار در سرقت از بانک +تصاویر

وی با اشاره به حضور ماموران در محل بانک اظهارکرد: پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد که فردی با یک قبضه اسلحه کمری زعاف دارای خشاب و سه تیر فشنگ جنگی وارد بانک شد اما بوسیله عوامل بانک محاصره شده و متهم با مسلح کردن اسلحه و سرقت هشتاد میلیون تومان وجه نقد قصد فرار داشت که ماموران با حضور در مقابل بانک مانع خروج وی شده و در نهایت متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تیراندازی به پلیس برای سرقت پراید

سردار رضا محمدی یگانه فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان روز گذشته طی عملیاتی حین انجام مأموریت در حوالی میدان تره بار بندرعباس متوجه حرکات مخاطره آمیز دو دستگاه خودرو پراید پلاک مخدوش شدند که با رعایت جوانب امنیتی، خودرو را تعقیب تا اینکه خودرو مذکور در وسط خیابان متوقف و یکی از سرنشینان با راننده پراید درگیر و سرنشین دیگر سلاح کمری بر روی سر راننده گذاشته و اقدام به تهدید راننده کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: مأموران بلافاصله وارد عمل شده که سارقان نیز اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند و در حالیکه قصد فرار داشتند با عکس العمل خوب و سرعت عمل مأموران، در تیراندازی متقابل یکی از سارقان مسلح دستگیر شده و سارقان در سرقت مسلحانه خودرو ناکام ماندند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حمله کرگدن 2تنی به یک زن

خانم توریست ۲۴ ساله به پیشنهاد راهنما و کارشناس حیات وحش قصد داشتند تا از فاصله بسیار نزدیکی از حیوانات وحشی آفریقای جنوبی عکس یادگاری بگیرند که البته این فاصله بسیار نزدیک کار دستشان میدهد در یک لحظه مورد حمله کرگدن های قرار میگیرند.کرگدن هایی که هریک دو تن وزن داشته اند.

حمله کرگدن 2تنی به یک زن+عکس

درست در لحظه بعد از گرفتن عکس بود که خانم توریست از پشت مورد تهاجم شاخ کرگدن نر قرار میگیرد و دنده ها و ریه هایش بشدت صدمه می بینید.  در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان تحت درمان است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


واژگونی تانکر 32 هزار لیتری بنزین

در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر مشاهده واژگونی تانکر بنزین در کیلومتر یازده شرق به غرب بزرگراه فتح ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 05:34 دقیقه بامداد دیروز زنگ ایستگاه های 59، 104، 44 و 45 را به صدا درآورد و به همراه خودروهای فوماتیک ایستگاه های 33، 38، 45، 55 و 100 و جرثقیل های ایستگاههای 55 و 21 به سوی محل حادثه اعزام کرد.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/7/14/748467_701.jpg

مهدی داوری معاون عملیات سازمان آتش نشانی كه در محل حادثه، فرماندهی عملیات را به عهده داشت در این باره گفت: در محل حادثه یك دستگاه تانكر سی و دوهزار لیتری بنزین پس از بارگیری سوخت در پالایشگاه تهران در حال عزیمت به مقصد خود در پمپ بنزین سعید آباد شهریار بود که به علت نامشخص از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گارد ریل وسط بزرگراه و در هم شكستن آن و در نهایت پس از برخورد با تیر برق واژگون شده بود.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/7/14/748477_483.jpg

معاون عملیات آتش نشانی تهران درباره جزئیات عملیات آتش نشانان خاطرنشان کرد: گروه دیگری از آتش نشانان با پاشیدن كف مخصوص برروی تانكر بنزین وسطح بزرگراه از بروز آتش سوزی و انفجار احتمالی جلوگیری كردند و با آمدن خودروهای فوماتیك(مخصوص حمل كف) بر شدت كف زدن افزوده شد و با قرار گیری جرثقیل 55 تنی كه از ایستگاه های 21 و 55 به محل حادثه اعزام شده بودند، تانكر واژگون به حالت اولیه برگشت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جسد پسر 12 ساله در دریا گم شد

روز شنبه خانواده‌ای تهرانی جهت تفریح به سواحل فردوینکنار رفتند تا از سواحل و دریای خزر استفاده کنند.

متاسفانه این خانواده که در سواحل بخش غربی دریای فریدونکنار بیتوته کرده بودند، دچار حادثه شدند و فرزندشان 12 ساله‌شان در دریا غرق شد.
 
از روز شنبه تاکنون تلاش‌ها برای پیدا کردن جسد این کودک تهرانی از دریا ادامه دارد و هنوز دریا جسد این کودک را پس نداده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    Goob mornning mashregh
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    خک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس