زورگیری با شمشیر برای خرید کتانی، گم‌شدن مرموز مادر و دختر 10ساله، خروج زن 160کیلویی پس از 8سال از خانه، مرگ 160مهاجر در سواحل ليبی و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



زورگیری با شمشیر برای خرید کتانی

هفتم تیر امسال فردی با مراجعه به کلانتری 161 ابوذر به مأموران اعلام کرد که پسرش مورد زورگیری قرار گرفته و به شدت از ناحیه دست مورد ضربات چاقو قرار گرفته است.
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری" و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده برای ادامه رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
شاکی پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی و در حالیکه فرزندش برای انجام اقدامات درمانی در بیمارستان حضور داشت، به کارآگاهان گفت : عصر روز هفتم تیر ماه ، پسرم در محل کارش در داخل مغازه حضور داشت که جوانی وارد مغازه شده و به قصد زورگیری ، چند ضربه با شمشیر به دست پسرم وارد کرد و پس از سرقت مبلغ 300 وجه نقد ، از محل متواری شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


گم‌شدن مرموز مادر و دختر 10ساله

از نوزادی که بارها زیر چرخ ماشین‌ها له شد تا طلبه‌ای که برای اشاعه اسلام راهی بیمارستان شد+تصاویرروز 25 شهریور ماه سال گذشته زن جوان و دختر 10 ساله‌اش برای میهمانی خانه‌شان را ترک کردند تا به خانه مادربزرگ در رباط‌کریم بروند.

مادر که تازه از بستر بیماری بلند شده بود دخترانش به خانه‌اش آمدند و تصمیم گرفتند چند روزی در خانه مادر بمانند و کارهای وی را انجام دهند. «مریم کبیری» 35 ساله و دخترش «عسل معبودی» که 10 سال دارد دو روز را در خانه مادربزرگ گذراندند تا اینکه ساعت چهار بعدازظهر 27 شهریورماه زنگ تلفن مریم به صدا درآمد و همسرش خواست به خانه بازگردند.

با گذشت یک‌سال از تحقیقات پلیسی برای ردیابی این مادر و دختر و در حالی که پلیس خود را در برابر گره‌های کور می‌دید بازپرس شعبه دوم دادسرای رباط‌کریم خواستار انتشار عکس مریم و عسل شد تا کسانی که سرنخی از سرنوشت آن‌ها دارند با شماره 56720333 پلیس آگاهی رباط‌کریم تماس بگیرند یا به دادسرای رباط‌کریم مراجعه کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خروج زن 160کیلویی پس از 8سال از خانه

آتش‌نشانان تهرانی برای انتقال زنی سنگین وزن به مراکز درمانی به کمک اورژانس تهران رفتند.

این حادثه در یكی از ساختمان های مسكونی در خیابان امام خمینی، بعد از خیابان خوش رخ داد.

وقوع این حادثه در 14:16 دقیقه به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان گروه امداد و نجات یک این سازمان روانه محل حادثه شدند.

خروج زن 160کیلویی پس از 8سال از خانه+عکس

بنا به اظهار مرتضی اصفهانی مدیر عملیات منطقه 5 آتش نشانی تهران، پس از این که این زن به دلیل سنگینی وزن نتوانست برای اعزام به بیمارستان از ساختمان خارج شود بلافاصله همراهان وی با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند.

وی با اشاره به این که برای انتقال این زن سنگین وزن از طبقه سوم محل سکونتش از ویلچر این شخص استفاده شد، افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه پس ازبررسی شرائط موجود، این زن 55 ساله را طی عملیاتی سخت و نفس گیر از طبقه سوم به پایین ساختمان و سپس به داخل آمبولانس اورژانس منتقل کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ 160مهاجر در سواحل ليبی

الیوم السابع نوشت: روز گذشته 160 مهاجر از قاره آفریقا در منطقه "الحمیدیده" واقع در شمال "تاجوراء" لیبی بر اثر غرق شدن قایقشان جان باختند.

این افراد از اتباع کشورهای آفریقایی بودند و قصد داشتند به صورت غیر قانونی خود را به اروپا برسانند.

سرهنگ "ایوب القاسم" سخنگوی نیروی دریایی لیبی نیز در این خصوص گفت: قایقی که حامل 200 مهاجر آفریقایی بود در آب های منطقه ای لیبی درمنطقه الحمیدیه تاجورا غرق شد و 160 نفر از مسافران این قایق جان خود را از دست دادند .

وی افزود: گارد ساحلی منطقه حمیدیده موفق شد 36 نفر و از جمله سه زن را نجات دهد و این افراد پس از بیرون کشیده شدن از دریا به بیمارستان منتقل شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حمله به یک آمربه معروف با قمه

حجت الاسلام رسول نظری که از طلبه‌های جوان حوزه علمیه اصفهان و امام جماعت یکی از محله‌های خیابان کهندژ این شهر است، عصردیروز هنگام عبور از این خیابان با چهار جوان سوار بر 2 موتورسیکلت که شرب خمرکرده بودند روبه‌رو شده بود که به دلیل مشاهده اعمال وقیحانه و غیراخلاقی آنان با تذکر لسانی به معروف و نهی از منکر این افراد پرداخت اما اراذل و اوباش با چند قمه و قداره به سمت طلبه جوان هجوم آورده و طلبه جوان را از ناحیه صورت و کف دست به شدت مصدوم کردند.

ضرب و شتم طلبه آمربه معروف توسط موتورسواران مست+تصاویر

براثر شدت اصابت قمه به کف دست این طلبه جوان، تاندول کف دست وی به شدت آسیب دیده و صورت وی زخمی شده و هم  اکنون این طلبه جوان برای عمل جراحی به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شده است و اراذل و اوباش پس از این اقدام غیرانسانی متواری شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زن و شوهر سلاخ در آستانه مجازات

از نوزادی که بارها زیر چرخ ماشین‌ها له شد تا طلبه‌ای که برای اشاعه اسلام راهی بیمارستان شد+تصاویرزن و مرد قاتل پس از کشتن دختر جوان جسد او را مثله کرده و در شهر رها کردند. نهم دی‌ماه 89، مأموران پلیس آگاهی ورامین از کشف جسد دختر جوانی در منطقه قرچک باخبر شدند. مأموران پس از حضور در محل دریافتند عامل یا عاملان جنایت پس از قتل دختر، جسد او را تکه‌تکه کرده و در دو منطقه شهر رها کرده‌اند.

همزمان با کشف جسد، خانواده دختری جوان به نام آمنه با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن مرموز دخترشان خبر دادند. با بررسی‌های پلیسی مشخص شد جسد کشف شده متعلق به آمنه است.

با مشخص شدن هویت مقتول، مأموران در ادامه به ردیابی آخرین تماس‌های آمنه پرداختند و در این رابطه زن و مردی جوان به نام علی و مریم را دستگیر کردند. متهمان ابتدا منکر قتل شدند اما در ادامه لب به اعتراف گشودند و به قتل آمنه اعتراف کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سقوط از تاب 7مصدوم برجای گذاشت

ساعت 20:30 دقیقه شب گذشته 7 نفر از هموطنان در مجموعه شهربازی تلکابین رامسر بر اثر سقوط از تاپ زنجیری مصدوم شدند.

حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال‌احمر در این ارتباط گفت: به محض اطلاع از حادثه 3 تیم امدادی که یک تیم آنها از چابکسر بود به منطقه اعزام شدند و 5 نفر از مصدومان را به مراکز درمانی منتقل کردند.

به گفته وی 2 نفر دیگر از مصدومان را نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قاچاقچیان یک پاسگاه را به آتش کشیدند

از نوزادی که بارها زیر چرخ ماشین‌ها له شد تا طلبه‌ای که برای اشاعه اسلام راهی بیمارستان شد+تصاویررییس اداره منابع طبیعی بهشهر، افزود: این اتفاق حدود ساعت ۴ صبح رخ داد و متجاوزان با مواد منفجره دست ساز این پاسگاه را به طور کامل از بین بردند.

مسعود حبیبی بیان کرد: سه سال قبل و در جریان احداث این پاسگاه نیز کسانی که منافع خود را با راه اندازی این ایستگاه بازرسی در خطر می دیدند، اقدام به تخریب آن کردند اما با وجود این تهدیدات، این پاسگاه تکمیل و راه اندازی شد.

رییس اداره منابع طبیعی بهشهر افزود: منطقه ای که این پاسگاه ایست و بازرسی در آن احداث شده، از جمله مناطقی بود که تخلفات و قاچاق چوب بسیاری در آن انجام می شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نوزاد 10ماهه زیر چرخ‌های ماشین جان داد

بر اساس اظهارات شاهدان در جاده بجنورد به جنگل گلستان به دليل نبود استراحتگاه مناسب در مسير جاده ، خانواده اي چادر خود را کنار جاده برپا مي کنند تا شب را در آن بگذرانند.

هنگام خواب و در نيمه هاي شب ، نوزاد 10 ماهه آنان به شکل چهار دست و پا از چادر خارج مي شود و به وسط جاده مي آيد.

با توجه به تاريکي جاده ، يکي از خودروهاي عبوري نوزاد را زير مي گيرد و از روي آن عبور مي کند و چون فردي متوجه آن حادثه نمي شود جسد نوزاد تا صبح در وسط جاده باقي مي ماند و ديگر خودروهاي عبوري ، بدون آن که متوجه باشند از روي جسد آن مي گذرند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


واژگونی مینی‌بوس با 40 مسافر

حسین درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال‌احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس با 40 مسافر خبر داد.

وی گفت: در اثر این حادثه که ساعت 23:25 شب گذشته رخ داده است، 31 نفر مصدوم شده‌اند.

به گفته درخشان محل وقوع حادثه جاده نهاوند- کرمانشاه بوده است.

وی همچنین از درمان سرپایی 24 نفر از مسافران خبر داد و گفت: 7 نفر از این هموطنان به علت وخامت حالشان به مراکز درمانی منتقل شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس