آتش سوزی پاساژی در بندعباس جان 3تن را گرفت، زن 27ساله قربانی عصبانیت آنی شوهرش شد، مأمور پلیس فرشته نجات پسر جوان و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث به شرح زیر است:



مهمترین اخبار 1 بهمن

مرگ یک کارگر در سقوط به چاهک آسانسور

 به دنبال تماس مسئولین یک ساختمان در حال احداث با سامانه 125 آتش نشانی و درخواست کمک از آتش نشانی، بیدرنگ آتش نشانان گروه امداد و نجات 4 ساعت 17:50 عصر روز گذشته به سمت بلوار اندرزگو، بعد از کامرانیه حرکت کردند.

بنا به گفته افسرآماده منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران، دریک ساختمان 13 طبقه در حال ساخت یک کارگرافغانی به نام نادر-الف 40 ساله در طبقه دوازدهم مشغول کار بود که به علت نامعلوم به داخل چاهک آسانسور سقوط کرد و بر روی کابین آسانسور که در طبقه اول متوقف بود، افتاد.

مرگ یک کارگر در سقوط به چاهک آسانسور +عکس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری چهار باند آدم‌ربایی در پایتخت

سرهنگ محمدیان در خصوص دستگیری 4 باند آدم‌ربایان در پایتخت، اظهار داشت: در تاریخ اول آذرماه سال جاری فردی با مراجعه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی اعلام کرد که فرزندش سعید 23 ساله ربوده شده و آدم‌رباها در یک تماس تلفنی درخواست یک میلیارد تومان وجه نقد داشتند.

وی با اشاره به اینکه آدم‌رباها 48 ساعت به خانواده فرد ربوده شده فرصت داده بودند، گفت: این افراد گفته بودند در صورتی که وجه نقد تهیه نشود فرزندتان را به قتل می‌رسانیم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری عامل انتشار عکس‌های خصوصی دختر ایرانی

مهمترین‌ اخبار حوادثچندی پیش دختر 30 ساله و هراسانی با مراجعه به پلیس فتا، از انتشار فیلم‌ها و عکس‌های خصوصی‌اش در فضای مجازی و در یکی از صفحات شبکه‌های اجتماعی خبر داد؛ صفحه‌ای که به نام وی ساخته شده بود و شماره تماس او نیز به عنوان صاحب عکس و فیلم‌ها در این صفحه قید شده بود.

زن در توضیح چگونگی خبردار شدنش از انتشار عکس‌های خصوصی خود در این شبکه اجتماعی می‌گوید: از مدتی پیش افراد ناشناسی با من تماس می‌گرفتند و درخواست‌های بی‌شرمانه‌ای از من داشتند و در مقابل اعتراض و عصبانیت من، عنوان می‌کردند که شماره تماس و عکس‌های خصوصی من در یکی از شبکه‌های اجتماعی به نام خودم منتشر شده است؛ لذا زمانی که صفحه جعلی ساخته شده در این شبکه اجتماعی را مشاهده کردم، زمین و زمان دور سرم چرخید و متوجه شدم که فرد یا افرادی با سوءاستفاده از عکس‌های خصوصیم، اقدام به ساخت یک صفحه جعلی به نام من در این شبکه اجتماعی کرده‌اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری عاملان شهادت مامور ناجا در تهران

پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق شد طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی، عامل شهادت سروان محمدجلال کاشانی از پرسنل کلانتری 139 مرزداران را که مدتی پیش در حاشیه بزرگراه حکیم به ضرب گلوله به شهادت رسیده بود، شناسایی و دستگیر کند.

بر اساس این گزارش، پلیس آگاهی علاوه بر شناسایی و دستگیری عامل شهادت سروان محمد جلال کاشانی، موفق به کشف یک فقره پرونده آدم ربایی و دستگیری آدم ربایان شده که اطلاعات تکمیلی در خصوص این پرونده‌ها ساعاتی دیگر در نشست خبری رئیس پلیس آگاهی پایتخت تشریح می‌شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


هشدار پلیس فتا درباره صدور بلیت‌های خیالی

مهمترین‌ اخبار حوادثسرهنگ محمدمهدی کاکوان رییس پلیس فتای تهران بزرگ، گفت: اواسط آذرماه امسال مردی به هویت "مهدی" که ساکن کرج و محل کارش در تهران بود، به پلیس مراجعه و اعلام کرد که چندی پیش برای سفری ضروری قصد تهیه بلیت هواپیما به مقصد مشهد را داشته و برای اینکه در وقتش صرفه‌جویی کند این بلیت را به شکل اینترنتی خریده است.

وی با بیان اینکه این مرد با بلیت خریداری شده به فرودگاه رفته و متوجه شده که اصلا چنین بلیتی وجود خارجی نداشته و کاملا جعلی است، گفت: پس از آن شاکی که به دلیل از دست دادن موقعیت کاری‌اش متضرر شده بود، به پلیس مراجعه و از فروشنده بلیت اینترنتی شکایت کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مهمترین اخبار 30 دی

نجات کودک 8ساله توسط آتش‌نشان فداکار

در ساعت 12:28 امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در یافت‌آباد شهرک ولیعصر به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران 3 ایستگاه به همراه نرده‌بان، تشک نجات و دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد طبقه همکف یک کارگاه مبل‌سازی در یک ساختمان 5 طبقه مسکونی که حدوداً 80 متر وسعت داشت و مملو از پارچه و مواد اشتعال‌زا بود آتش گرفته و دود حاصل از آن تمامی ساختمان را در بر گرفته بود.

در حین اطفای حریق آتش‌نشانان متوجه شدند پسر بچه‌ای 8 ساله در راه‌پله‌های این ساختمان در میان دود حاصل از آتش گرفتار شده‌ است و نفس‌های این پسربچه به شماره افتاده بود. یکی از آتش‌نشانان بلافاصله ماسک تنفسی خود را در اختیار این پسربچه قرار می‌دهد و از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آتش سوزی پاساژی در بندعباس جان 3تن را گرفت

مهمترین‌ اخبار حوادثآتش پاد فرجام دانش مدیرعامل آتش نشانی بندرعباس، با تایید خبر آتش سوزی مهیب در حوضچه خشک شرکت عظیم گسترش هرمز در بندرعباس بیان داشت: آتش سوزی ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد روز سه شنبه در حوضچه خشک تعمیرات شناور به وقوع پیوست اما ساعت ۳ بامداد به آتش نشانی بندرعباس خبر وقوع اعلام شد که بلافاصله تیم های امداد و نجات شهری، بنادر و دریانوردی هرمزگان، پالایشگاه نفت بندرعباس به محل اعزام شدند.

وی عنوان کرد: متاسفانه به دلیل عدم وجود سیستم ایمنی قوی و استاندارد سه کارگر بر اثر گرفتار شدن در حریق جان خود را از دست دادند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زن 27ساله قربانی عصبانیت آنی شوهرش شد

در ساعت 10 مورخه 23 دی ماه سال جاری، یک فقره کشف جسد در حال سوختن به کلانتری 141 شهرک گلستان اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و بررسی های اولیه مشخص شد جسد متعلق به زن جوانی حدوداً 30 ساله است که توسط کارگران کشف شده و این افراد نسبت به خاموش نمودن آتش اقدام کرده‌اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع « قتل عمـد» و به دستور شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

زن 27ساله قربانی عصبانیت آنی شوهرش شد

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مأمور پلیس فرشته نجات پسر جوان

او می‌گوید: خانه‌ام در ایلام است و آن روز راهی ایلام بودم که در منطقه درگناو که بین ملکشاهی و ایلام است متوجه دود شدم. از همکارم خواستم کنار جاده توقف کند تا ببینیم چه حادثه‌ای رخ داده است. از ماشین پیاده شدم و یک زانتیا را دیدم که به پایین پل سقوط کرده بود. خودرو به حالت نیمه واژگون در آمده و کاپوت آن دچار آتش‌سوزی شده بود. همان ابتدا دیدم که مردم با موبایل‌هایشان مشغول فیلمبرداری از آتش گرفتن خودرو هستند. هیچ‌کس نگران سرنشینان ماشین نبود.

از آنها پرسیدم که خودرو چند سرنشین داشته که یکی گفت راننده داخل ماشین است. پل حدود 2متر ارتفاع داشت. از همانجا پایین پریدم و به سمت ماشین رفتم. می‌دانستم که جان راننده در خطر است. به‌دلیل شدت تصادف درهای خودرو قفل شده بود. با سنگ چند ضربه به شیشه زدم اما نشکست. در آن لحظات دلهره‌آور، فقط لطف خدا بود که آنقدر به در سمت شاگرد با سنگ زدم تا بالاخره باز شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


"عقرب سياه" به چنگ قانون افتاد

مهمترین‌ اخبار حوادثاولين پرونده از جرايم سياه «عقرب سياه» هنگامي در دايره جرايم مهمه پليس آگاهي خراسان رضوي شکل گرفت که زن جواني در حالي که آثار ضربه چاقو بر بازو و پايش نمايان بود به کارآگاهان اداره جنايي گفت: اوايل شب ششم دي به همراه فرزندان خردسالم در منزل بودم که ناگهان پسري از بالاي ديوار وارد خانه ام شد.

او در حالي که يک قبضه چاقو را در دست مي فشرد مرا تهديد به مرگ کرد که طلاهايم را به او بدهم وقتي خواستم مقاومت کنم او بي رحمانه ضرباتي را بر بدنم فرود آورد. ديگر نتوانستم مقاومت کنم و او گوشواره ها و ديگر طلاهايم را سرقت کرد اما باز هم قانع نشد و از من خواست تا گوشواره هاي نقره دخترم را نيز از گوش او خارج کنم ولي من گوشواره هاي او را با نخ به لاله گوشش بسته بودم و از ترس دستانم مي لرزيد به همين خاطر نمي توانستم گره نخ گوشواره را باز کنم.

آن جوان با بي رحمي تمام چاقو را روي گوش دخترم انداخت و با سرقت گوشي تلفن همراه و طلاها متواري شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس